انطباق پذیری اسکرابر با انواع محیط ها

انطباق پذیری اسکرابر با انواع محیط ها

هنگامی که افراد درصدد تهیه دستگاه اسکرابر بر می آیند با این سؤال مواجه می شوند که کدام دستگاه دارای بهترین کاربرد برای آنان است. مشتریان تمایل به انتخاب اسکرابری قابل اعتماد، قدرتمند و با دوام دارند که با موقعیت های گوناگون انطباق پذیر بوده و قابلیت شستشوی انواع سطوح را داشته باشد. به منظور انتخاب دستگاه اسکرابر صنعتی با ویژگی های مذکور لازم است از تخصص کارشناسان دارای تجربه در زمینه های فنی و عرضه تجهیزات نظافت صنعتی با کیفیت بهره گیری شود. دستگاه اسکرابر صنعتی شامل خصوصیات و ویژگی هایی است که آشنایی با آن ها ضروری بوده و به کاربران در داشتن انتخابی صحیح و مناسب یاری می رساند.

 

ویژگی های یک اسکرابر مناسب

اسکرابرامروزه با گسترش دانش و فناوری و توسعه صنایع گونه های متنوعی از دستگاه های نظافت صنعتی از جمله اسکرابر تولید و به بازار عرضه شده اند، بنابراین داشتن انتخابی درست و مناسب اهمیت زیادی پیدا می کند. ویژگی های یک اسکرابر با کیفیت عبارت اند از :

۱- بازدهی بالا

یک اسکرابر مناسب قادر به صرفه جویی در مصرف انرژی است و با مصرف کمترین مقدار آب و برق بیشترین میزان تمیزی را ارائه می دهد و سبب کاهش هزینه های نظافت می گردد.

۲- جا به جایی آسان

یکی از مهم ترین مشخصه های کفشوی صنعتی مناسب حمل و جا به جایی آسان دستگاه است. سهولت حمل امکان استفاده از اسکرابر را از بخشی به بخش دیگر فراهم می سازد.

۳- سطح صدای کم

بهترین اسکرابر دارای سطح صدای بسیار کمی است و برای شستشوی سطوح در محیط های حساس به صدا مناسب می باشد.

۴- دوام

دستگاه اسکرابر صنعتی با کیفیت قابلیت تحمل شرایط سخت و سطوح خشن را دارد و می تواند تا سال ها بدون ایجاد هزینه های غیر ضروری کار کند. دوام و کیفیت اسکرابر موجب افزایش بازدهی و سودآوری شده و مانع از استهلاک نیروهای خدماتی می گردد.

 

عملکرد فوق العاده اسکرابر

اسکرابراسکرابر یا زمین شوی صنعتی در انواع و ابعاد گوناگون سطح زمین را با سرعت بالا و کیفیت بسیار مناسب شستشو می دهد و آن را از آلودگی ها دور نگه داشته و موجب حفاظت از آن می گردد. علاوه بر این عملکرد اسکرابر صنعتی به گونه ای است که از بروز سوانح و صدمات ناشی از فعالیت های نظافتی جلوگیری به عمل می آورد. در کسب و کارهای حرفه ای مانند زمینه های صنعتی و تجاری زمان هم چون سرمایه دارای ارزش زیادی است در نتیجه صاحبان این مشاغل ترجیح می دهند فعالیت های نظافتی را بدون ایجاد توقف در کار به انجام برسانند. دستگاه کف شوی صنعتی این وظیفه را به خوبی بر عهده گرفته است به صورتی که با پاشش آب و یا محلول آن با مواد شوینده بر روی سطح زمین تمامی آلودگی های نفوذ کرده به عمق کف را از بین می برد و هم زمان با این فرآیند توسط موتور مکنده، شلنگ مکش و تی دستگاه رطوبت باقی مانده بر سطح مکش شده و موجب خشک شدن فوری زمین می گردد. با خشک شدن سریع زمین دیگر نیازی به ممانعت از رفت و آمد سایرین نخواهد بود.

 

در هنگام انتخاب اسکرابر صنعتی به چه نکاتی باید توجه نمود؟

بدون شک دستگاه زمین شوی صنعتی یک ابزار کارآمد و منحصر به فرد برای هر شغل و حرفه ای به شمار می آید. به منظور تصمیم گیری نهایی برای انتخاب یک یا چند دستگاه اسکرابر بهتر است به چند نکته مهم توجه داشته باشیم :

 

۱- در نظر گرفتن نوع آلودگی

اسکرابردر نظر گرفتن نیازها به این معنا است که مشتریان پیش از انتخاب دستگاه از نوع و میزان آلودگی محیط خود اطلاع داشته باشند. در مراکز گوناگون با توجه به نوع کاربری آن ها انواع آلودگی های متداول و هم چنین آلودگی های خاص تولید می شود که لازم است جمع آوری و نظافت شوند. اگر محیط آلوده شامل ذرات جامد بزرگ باشد (سنگ ریزه، براده های آهن و ..) می بایست برای از بین بردن آن ها و دور کردن آن ها از محل، دستگاه های سوییپر و یا جاروبرقی صنعتی مورد استفاده قرار گیرند و در صورتی که ابعاد آلودگی کوچک‌تر و ریزتر باشد (گرد و خاک، آلودگی چرب و روغنی، دوده و …) اسکرابر صنعتی وسیله ای مناسب خواهد بود و تمامی این آلودگی ها را شستشو داده و از محیط حذف می کند.

 

 

۲- اندازه محل مورد نظر

اسکرابراسکرابرها در مدل های متنوعی طراحی و ساخته شده اند که هر یک از آن ها بسته به اهداف مشتریان مناسب نظافت یک محیط هستند. به منظور شستشوی سطوح گسترده و یا اماکنی با قدرت مانور بالا اسکرابر سرنشین دار یک ابزار ایده آل محسوب می گردد زیرا دارای پهنای شستشوی زیادی است و در مدت زمان کوتاهی سطح وسیع را پاکیزه می گرداند. علاوه بر این اسکرابر بزرگ تر دارای مخزن آب با ظرفیت بیشتری است که کاربر را از خالی و پر کردن چند باره مخزن بی نیاز می کند. اگر فضای مورد نظر کوچک تر بوده و دارای راهروها و مسیرهای باریک باشد به گونه ای که از قدرت مانور این محیط کاسته باشد، اسکرابر دستی مناسب شستشوی این سطوح خواهد بود.

 

 

۳- نوع سطح

اسکرابردستگاه کفشور صنعتی قادر است انواع کف از سطوح سخت و خشن گرفته تا سطوح حساس و آسیب پذیر را شستشو دهد بدون آن که صدمه ای به آن ها وارد کند. امکان شستشوی سطوح با درجه های آسیب پذیری متفاوت با تغییر برس دستگاه فراهم می گردد. طراحان و سازندگان دستگاه های اسکرابر به دلیل تفاوت در سطوح و کفپوش ها، برس های متنوعی تولید نموده اند که موجب انطباق پذیری و سازگاری زمین شوی با جنس سطح می شود. به منظور شستشوی سطوح سخت برس زبر، سطوح متداول برس استاندارد و جهت شستشوی سطوح آسیب پذیر و حساس برس نرم مورد استفاده قرار می گیرد.

 

لینک های مفید :

اسکرابر : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید