برس های سوییپر و تاثیر آنها در ارتقا کیفیت نظافت

برس های سوییپر و تاثیر آنها در ارتقا کیفیت نظافت

دستگاه های سوییپر از جمله دستگاه های مکانیزه برای نظافت صنعتی سطوح می باشند این دستگاه ها با بهره گیری از سیستم برس زنی که شباهت زیادی به سیستم جارو کشی در شیوه های سنتی نظافت دارد، آلاینده و گرد و غبار سطوح را جمع آوری می کنند. آلاینده ها و گرد و خاک سطوح در اثر چرخش برس های کناری به قسمت میانی دستگاه هدایت شده و به واسطه چرخش برس غلطکی میانی به داخل مخزن هدایت می گردند. از آنجایی که کارآیی دستگاه سوییپر وابسته به عملکرد برس ها می باشد، کیفیت برس های بکار رفته در دستگاه تاثیر قابل ملاحظه ایی در کیفیت نظافت دستگاه دارد. نگهداری و تنظیم برس ها علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه باعث افزایش کیفیت نظافتی می گردد. افزایش طول عمر برس های سوییپر یکی از موارد مهم در حفظ و نگهداری دستگاه سوییپر می باشد. صرف زمانی اندک برای بررسی برس های دستگاه سوییپر، علاوه بر افزایش عمر مفید برس ها می تواند تاثیر چشمگیری در کاهش هزینه های ناشی از تعویض و جایگزینی برس های جدید در دستگاه و ارتقا کیفیت نظافتی داشته باشد. با رعایت نکات ارائه شده در زیر می توان تا حد زیادی باعث افزایش عمر دستگاه و ارتقا کیفیت نظافتی شد:

 

اهمیت فشار مناسب برس ها در دستگاه سوییپر

سوییپر صنعتی و فشار مناسب برس ها

فشار نامناسب بر روی برس های دستگاه سوییپر می تواند تا ۹۵ در صد عمر مفید دستگاه و کیفیت نظافت را کاهش دهد. اصطکاک حاصل از تماس برس ها با سطح زمین تاثیر زیادی در افزایش سرعت فرسایش برس ها دارد. فشار بیش از حد بر روی برس ها مانع استفاده از سر الیاف برس برای جمع آوری آلاینده ها شده و برس ها برای انجام نظافت از سطوح جانبی الیاف استفاده می کنند. همین امر منجر به محدودیت حرکت الیاف برس ها، کاهش کیفیت نظافتی دستگاه و کاهش عمر مفید الیاف برس می گردد.

 

استهلاک برس ها و کاهش کیفیت نظافتی

سوییپر و کیفیت برس های سویپر

برس های یکار رفته در دستگاه سوییپر تنها عامل متحرک دستگاه در جمع آوری آلاینده ها می باشند. از این رو کیفیت برس های بکار رفته در دستگاه تاثیر زیادی در کیفیت نظافتی دارد. هر چند ممکن است در نگاه اول تهیه و خرید برس های ارزان قیمیت مقرون به صرفه باشد اما این برس ها عمر کوتاهی داشته و برای استفاده های طولانی مدت نه تنها مقرون به صرفه نخواهند بود بلکه باعث کاهش قابل ملاحظه ایی در کیفیت نظافتی می شوند. قیمت برس های سوییپر رابطه تنگاتنگی با کیفیت برس دارد. از این رو برس های با کیفیت، قیمت های بالاتری داشته و برخلاف برس های ارزان قیمت دیرتر فرسایش می یابند. علاوه بر این، نتایج حاصل از نظافت با برس های با کیفیت، بسیار مطلوب تر از برس های ارزان قیمت می باشد.

اهمیت سطح تماس برس ها و کیفیت نظافت

سوییپر و نقش برس ها در ارتقا کیفیت نظافت

همانطور که فشار هوای مناسب تایر ها، تاثیر زیادی در کاهش سوخت مصرفی خودرو دارد، ارتفاع مناسب برس ها از سطح زمین نیز تاثیر زیادی در کیفیت نظافتی دارد. هر چه میزان فرسایش الیاف برس ها بیشتر شود قدرت مانور الیاف در ضربه زدن به زباله ها کمتر شده و علاوه بر کاهش کیفیت نظافتی سرعت فرسایش برس ها افزایش می یابد.

 



نهایتا استفاده صحیح از دستگاه می تواند باعث ارتقا کیفیت نظافتی شود. روغن کاری اجزای متحرک و بررسی و باز بینی آنها در طول دوره های مشخص علاوه بر افزایش کارآیی دستگاه سوییپر ایتالیایی، طول عمر آن را نیز افزایش می دهد. سوییپر ها دستگاه های مقاومی هستند که با صرف زمانی اندک برای حفظ و نگهداری از دستگاه راندمان بالایی خواهند داشت. کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری از دیگر مزایای بررسی ها و روغن کاری های متناوب دستگاه می باشد.

 

لینک های مفید:

سوییپر: فهرست محصولات

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید