Falch

بررسی تاریخچه کمپانی فالش از زمان تاسیس این کمپانی تا به امروز نشان‌دهنده نقاط موفقیت بی‌شماری است که با روح پیشرو، شهامت برای خطر کردن و میل به ایجاد تغییرات متمایز می‌شود. فالش بعنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در تکنولوژی شوینده‌های فشار قوی حرفه‌ای از یک شرکت بلاستینگ یک نفره گسترش یافت. در نتیجه فالش از لحاظ زمینه عملی، نوآوری و آمادگی برای ارائه خدمات همواره یک قدم جلوتر از رقبای خود قرار داد که این امر مزایایی نظیر وفاداری، اعتماد و رشدی فراتر از حد میانگین را برای این شرکت به همراه داشته است.


تاریخچه

کمپانی فالش توسط Achim Falch در سال 1986 با سرمایه تقریبی 5000 یورو تأسیس شد. وی در سال تاسیس شرکت خود از طریق بازاریابی خانه به خانه موفق به فروش 600 دستگاه شوینده فشار قوی رولر رنگ گردید. در سال 1988 این شرکت نخستین واترجت صنعتی خود با فشار تقریبی 240 بار را ارائه نمود و تا سال 1989 تعداد کارکنان این کمپانی به 15 نفر افزایش یافته بود. عرضه نخستین واترجت تریلر این کمپانی با فشار 300 بار و گرم کن یکپارچه با دستگاه در سال 1990 صورت گرفت. در سال 1994 فالش نخستین قدم‌ها را در مسیر صادرات محصولات خود به سوییس، استرالیا و فرانسه برداشت. با آغاز تولید پمپ‌های فشار قوی مورد استفاده در دستگاه‌های واترجت صنعتی فالش توسط خود کمپانی در سال 1999 نقطه عطفی در تاریخ این کمپانی ثبت شد. تا سال 2005 متراژ این کمپانی تا 23000 مترمربع افزایش یافته بود و در سال 2007 شعب فالش در اتریش، هانوفر، پرتقال، سوییس و هلند شروع به کار کردند. در سال 2014 ساخت کارخانه جدید فالش در blaubeuren-seissen با زیربنای 150.000 مترمربع آغاز شد و در سال 2016 مرکز تحقیق و توسعه 5000 مترمربعی این کارخانه با حضور 700 میهمان افتتاح گردید.


فلسفه فالش

کمپانی فالش در دوران فعالیت خود بر روی ابداعات، تکنولوژی و فرآیندهای عملیاتی بی‌شماری کار کرده است که موفقیت فراوانی را برای این کمپانی و مشتریان آن به ارمغان آورده است. در کنار کیفیت کاری، ارزش‌های دیگری همچون مدیریت کارآمد و موثر نیروهای انسانی، مشتریان، کارکنان و تامین‌کنندگان جزو اولویت‌های فالش می‌باشد.


کیفیت عملیاتی بالا

مهم‌ترین هدف فالش تولید تجهیزاتی است که سریعتر، بهتر و مقرون به صرفه‌تر کار کنند و سازگاری بیشتری با محیط زیست داشته باشند و این کار را از طریق صرف تمامی منابع انرژی خود برای دستیابی به رضایت مشتریان انجام می‌دهد.


برای کمپانی فالش صرفا فروش محصولات مهم نیست و هدف این کمپانی همکاری بلندمدت با مشتریان خود است و معتقد است برای دستیابی به این هدف مسیر دیگری جز فعالیت مستقیم کارکنانش در جهت ایجاد پیشرفت روزافزون وجود ندارد.

محصولات شرکت Falch در ایران