برتری قاطع نظافت صنعتی نسبت به شیوه های سنتی

برتری قاطع نظافت صنعتی نسبت به شیوه های سنتی

اگر هزینه نیروهای انسانی ۵۰ تا ۶۰ درصد هزینه های فعالیت های نظافتی را در محیط های کاری در بر بگیرد، کاهش این هزینه ها می تواند یکی از بزرگ ترین فرصت ها برای افزایش پس انداز به شمار آید. به همین منظور تجهیزات نظافت صنعتی کارآمد و قابل اطمینان مورد استفاده قرار می گیرد که در مقایسه با دیگر روش ها از اثربخشی بالایی برخوردار هستند. دستگاه های نظافت صنعتی دارای عمر طولانی و قدرت تمیز کنندگی بالا هستند که با استفاده از آن ها زمان کمتری صرف عملیات نظافت شده و دیگر نیازی نخواهد بود نیروهای انسانی با روش دستی به تمیز کردن محیط بپردازند. بهره مندی از انواع ماشین آلات مکانیزه نظافتی مزیت های قابل توجهی به همراه دارد که هیچ یک از شیوه های دستی نمی تواند جایگزین آن ها شود.

 

برداشت های انجام شده از مفهوم تمیزی

نظافت صنعتیپاکیزگی تعریف های متعددی دارد؛ از درخشش و جذابیت محیط در مراکز خرید و مجتمع های تجاری گرفته تا تأسیسات صنعتی بدون آلودگی روغنی و … هر یک مفهوم تمیزی را در بر می گیرند. تجهیزات نظافت صنعتی ترکیبی بهینه را از نظافت های روزانه و تخصصی یک محیط به منظور زیبا سازی و بهداشتی آن، فراهم می آورند. این دستگاه ها تصویر ذهنی افراد را در ارتباط با افزایش مشتری، بهبود روحیه کارکنان، عملکرد بهینه ماشین آلات، ارتقای سطح بهداشت و محیطی امن و سالم را تحقق می بخشد.

 

 

 

 

ویژگی های تجهیزات نظافت صنعتی

نظافت صنعتیدستگاه اسکرابر صنعتی پر کاربردترین دستگاه مکانیزه نظافتی است که برای شستشوی سطوح کف به کار می رود. این وسیله از طراحی خلاقانه ای برخوردار می باشد که سبب کاهش مصرف آب می گردد. کف شوی صنعتی دارای سهولت کاربری و مخازن آب مستقل است که تخلیه و پر کردن دوباره آن ها به آسانی انجام می پذیرد و سرعت نظافت سطح زمین را افزایش می دهد. ساختار اسکرابر به گونه ای است که تعمیر و نگه داری آن آسان بوده که به بیشتر شدن طول عمر دستگاه منجر می شود. علاوه بر این شستشوی سطوح با زمین شوی صنعتی میزان مصرف مواد شوینده را کاهش داده که به حفاظت از محیط زیست کمک می کند.

 

 

 

 

کاهش خطرات و افزایش رضایتمندی کارمندان و مشتریان

نظافت صنعتیبا استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی علاوه بر این که نظافت و شستشوی انواع سطوح با کیفیتی بی نظیر و بی رقیب انجام می پذیرد، احتمال بروز حوادث، صدمات و خطراتی مانند سقوط و لغزندگی از میان برداشته شده و بر سطح رضایتمندی کارکنان و دیگر مراجعه کنندگان به محیط های کاری می افزاید. به این ترتیب هنگامی که بهداشت و ایمنی محیط کار فراهم می گردد، ادعای پرداخت غرامت های پر هزینه مطرح نخواهد شد.

 

 

 

 

 

اولویت بهداشت و ایمنی

نظافت صنعتیحفظ امنیت و سلامت کارکنان و مشتریان از مهم ترین اولویت های مشاغل مختلف است. سالانه بر اثر انجام فعالیت های نظافتی نادرست و غیر اصولی حوادث زیادی رخ می دهد که جبران خسارت و درمان میلیون ها تومان هزینه بر جای می گذارد. ماشین آلات صنعتی از سقوط و لغزش کاربران و مشتریان حاضر در محیط جلوگیری به عمل می آورد. به عنوان مثال اسکرابر هم زمان با شستشو سطح زمین را خشک می کند و بنابراین در محیط های حساس مانند مراکز درمانی و سرای سالمندان بیماران بدون نگرانی از بر هم خوردن و لغزش می توانند بر روی زمین قدم گذارند. از طرف دیگر کف شوی صنعتی استفاده از مواد شیمیایی را به حداقل می رساند که سطح ایمنی و سلامت محیط را بهبود می بخشد و افرادی که با به کارگیری این مواد دچار حساسیت می شوند، با اطمینان دستگاه اسکرابر را مورد استفاده قرار می دهند.

 

 

 

حذف آلاینده ها با دستگاه های نظافت صنعتی

نظافت صنعتیتجهیزات مکانیزه نظافتی همانند اسکرابر و سوییپر از انتشار گرد و غبار به هوا و پخش شدن آلودگی در محیط جلوگیری می کنند و به این ترتیب در ساعت های کاری نیز می توان از این دستگاه بهره مند شد. اسکرابر و سوییپر محیط های پر رفت و آمد مانند مراکز تجاری، درمانی، آموزشی، نهادهای دولتی و … تمیز و آماده نگه می دارد. بهداشت و تمیزی تمامی بخش های یک محیط کاری روحیه کارکنان را بهبود بخشیده و سطح سلامت آنان را ارتقا می دهد.

 

 

 

 

کاهش اثرات زیست محیطی

نظافت صنعتیتمامی تجهیزات و ماشین آلات نظافتی اثرات مخرب زیست محیطی را کاهش می دهند به گونه ای که سبب کاهش مصرف آب و جلوگیری از انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای می گردند. با بهره گیری از اسکرابر ، سوییپر ، جاروبرقی صنعتی و واترجت که اقدامی ساده است، محیط پیرامون ما امن تر، سالم تر و زیباتر خواهد بود.

 

لینک های مفید:

اسکرابر : فهرستی از محصولات

سوییپر : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید