حضور شرکت ابراهیم در اولین نمایشگاه صنعت خودرو مازندران

حضور شرکت ابراهیم در اولین نمایشگاه صنعت خودرو مازندران

صنعت خودروسازی که شامل طراحی، توسعه، فروش و تولید خودرو و قطعات آن می شود، اهمیت ویژه ای برای افراد جامعه و صنعت کشور دارد. پیشرفت روزافزون این صنعت موجب افزایش سطح ایمنی و کیفیت وسایل نقلیه شده و در کاهش آسیب ها و تصادفات و افزایش جلب رضایت مردم موثر است. نمایشگاه خودرو همواره محلی برای ارائه جدیدترین خودرو ها و قطعات خودرویی بوده است. امسال برای اولین در استان مازندران، نمایشگاه خودرو ، قطعات و لوازم یدکی با حضور تولید کنندگان داخلی و برند های معتبری از آلمان، ترکیه و چین برگزار می گردد.این رویداد، شامل بخش های خودرو سواری ، وسایل نقلیه دیزل، قطعات و لوازم و سایر بخش های مرتبط با صنعت خودرو می شود. نمایشگاه خودرو مازندران در روز های ۱ تا ۴ دی ماه در دهکده تجاری نیاوران ساری برپا می گردد.

 

شرکت ابراهیم تامین کننده دستگاه های نظافت صنعتی و حضور در نمایشگاه خودرو مازندران

در نمایشگاه صنعت خودرو مازندران ، بجز تولید کنندگان صنعت خودروسازی و قطعات و لوازم خودرو ، سایر بخش های مرتبط با وسایل نقلیه حضور دارند. شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم، با سابقه ۲۵ ساله در تامین تجهیزات نظافت صنعتی، یکی از این شرکت ها می باشد. ارائه دستگاه های نظافتی اسکرابر برای شستشوی سطوح کف نمایشگاه خودرو ، انبار ها و سالن های تولید خودرو، واترجت جهت شستشوی وسایل نقلیه در بخش انتهایی خط تولید و شستن تاسیسات و قطعات و دستگاه جاروبرقی به منظور نظافت خط تولید و پولیش زنی ماشین ها به همراه ارائه خدمات مشاوره ای در مورد راه کار های نظافتی محیط های مختلف از جمله فعالیت های شرکت ابراهیم در نمایشگاه خودرو مازندران می باشد.

شرکت ابراهیم افتخار دارد تا در اولین دوره نمایشگاه صنعت خودرو مازندران در دهکده تجاری نیاوران ساری طی روز های ۱ تا ۴ دی ماه ۱۳۹۶ میزبان شما فعالان و علاقه مندان صنعت خودرو باشد.

غرفه شرکت ابراهیم در نمایشگاه خودرو مازندران
                                            غرفه شرکت ابراهیم در نمایشگاه خودرو مازندران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید