تی زمین شوی مایکروفایبر مکملی مناسب همراه تجهیزات نظافت صنعتی

تی زمین شوی مایکروفایبر مکملی مناسب همراه تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی جهت شستشوی آلودگی ها از سطح مورد استفاده قرار می گیرند و این تجهیزات از توان نظافتی بالایی برخوردار می باشند. با هر بار استفاده از این تجهیزات محیطی کاملا پاکیزه به ارمغان می آید اما وجود برخی شرایط محیطی همچون حجم بالای تردد افراد، موجب ایجاد آلودگی های موضعی در سطوح کف می شود که به منظور ارتقا بهداشت، حذف این آلودگی ها از مقاطع کفپوش الزامی می باشد. در این شرایط علاوه بر دستگاه های مکانزه نظافت مانند دستگاه اسکرابر با بکارگیری تجهیزات مکمل نظافتی می توان محیطی همواره پاکیزه را به ارمغان آورد. تی زمین شوی مایکروفایبر از جمله کارآمدترین ابزارهای نظافتی است که دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و به منظور انجام امور نظافتی در کلیه محیط های صنعتی و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. این تی ها در مقایسه با انواع سنتی و قدیمی از توان بالاتری در حذف آلودگی ها و از بین بردن باکتری های موجود در محیط برخوردار بوده و حتی بدون استفاده از مواد شوینده شیمیایی میزان قابل توجهی از آلودگی ها را از بین می برند.

ویژگی های تی زمین شوی مایکروفایبر

الیاف مایکروفایبر متشکل ازیون های نقره می باشد و این نوع از الیاف نسبت به الیاف کتان مورد استفاده در تی های قدیمی بسیار نازک تر هستند از این رو در هنگام قرار گیری بر مقاطع آلوده میزان آلاینده های بیشتری را از سطح جدا می کنند. تی های متشکل از الیاف کتان به دلیل برخروداری از الیاف با ضخامت بیشتر در صورت مواجهه با آلودگی ها، تنها ذرات آلاینده را به سمت جلو هدایت نموده و توان جمع آوری آنها را ندارند. ویژگی ضدباکتری بودن الیاف مایکروفایبر افزایش طول عمر تی زمین شوی را ضمانت نموده است و همچنین آزمایش ها نشان داده اند این الیاف در برابر انواع باکتری های موجود در سطوح کف در محیط های حساس همچون آزمایشگاه ها و بیمارستان ها از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. با استفاده از تی های مایکروفایبر و افزودن میزانی مواد ضدعفونی کننده به محلول مورد استفاده در مخزنن شستشوی تی امکان از بین بردن کامل باکتری ها و عوامل بیماری زا فراهم می آید.

نحوه استفاده از تی های مایکروفایبر

تی های مایکروفایبر به همراه ترولی نظافتی مورد استفاده قرار می گیرند که دارای مخازن آب تمیز و کثیف به صورت کاملا جداگانه می باشند. در صورت وجود آلودگی های عمقی بر سطح با افزودن مواد شوینده تخصصی با ph کمتر از ۱۱ می توان عملیات حذف آلودگی های سخت را به نحو احسن به انجام رساند و در این صورت نیاز به استفاده از آب با دمای بالا نخواهد بود. قبل از استفاده از تی زمین شوی مایکروفایبر ابتدا آن را درون مخزن آب و مواد شوینده قرار داده و به مدت ۳۰ دقیقه آن را در آب رها کنید. در این حالت محلول مواد شوینده به صورت اسمزی یعنی حرکت و جنبش خود به خودی مولکول های حلال در میان غشای نفوذپذیر الیاف مایکروفایبر نفوذ نموده و محلول مواد شوینده به صورت مناسب الیاف تی زمین شوی را فرا می گیرد. وجود آبگیر بر روی ترولی امکان گرفتن آب اضافی تی زمین شوی بدون دخالت دست فراهم می آورد. با اجرای این مراحل تی قابل استفاده بوده و با تقسیم بندی مناسب فضا می توان عملیات نظافت موضعی سطوح کف را به انجام رساند.

مزایای استفاده از تی مایکروفایبر

تی مایکروفایبر در مقایسه با سایر تی های پارچه ای از الیاف کتان و نخ از توان نظافتی بالاتری برخوردار می باشد لذا در صورت بکارگیری آن در امور نظافتی، آلاینده ها تحت هیچ شرایطی به محیط باز نمی گردند و سطح بهداشت کلی محیط نیز ارتقا می یابد. همانطور که اشاره شد الیاف تی مایکروفایبر نازک بوده و با آلودگی ها از میان خلل و فرج سطح به خوبی خارج خواهند شد و پاکیزگی مقطع مورد نظر سریعتر صورت می پذیرد. استفاده از این نوع تی های زمین شوی به دلیل برخورداری از ویژگی های ذکر شده، سبب کاهش ۹۰ درصدی مصرف آب و مواد شوینده شده که این موضوع سازگاری بالای این ابزار نظافتی با محیط زیست را نشان می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید