شرکت ابراهیم، تأمین کننده تجهیزات نظافت شهری

شرکت ابراهیم، تأمین کننده تجهیزات نظافت شهری

آلوده بودن فضای شهری تاثیرات مخربی بر سیستم فاضلاب شهری و آب های زیرزمینی می گذارد. در زمان بارندگی های شدید، آب های آلوده تولید شده از زباله ها به سفره های آب زیرزمینی که برای آشامیدن از آن ها استفاده می شود، جاری می شوند. علاوه بر ای مسئله زباله ها با قرار گیری در مسیر حرکت جوی ها، گیر افتاده و در نهایت سبب ایجاد سیلای می شود. مورد دیگری که بسیار مهم است اما متاسفانه توجه کمی به آن می شود، وجود فلزات سنگین به دلیل رفت  و آمد وسایه نقلیه می باشد که زندگی موجودات زنده را تهدید و به خطر می اندازد. بطور مثال در شهر هایی که بارندگی زیاد است، آب های آلوده به جوی ها راه پیدا می کنند و جان موجودات آبزی را به خطر می اندازند و یا زندگی پرندگانی که با این آلودگی ها در ارتباط هستند به مخاطره می افتد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که زندگی تمامی موجودات و انسان ها همگی به یکدیگر مربوط است و مسئله ای جدا نیست. همچنین فرآیند نظافت نیز یکی از موارد به شمار می آید.

 

عملکرد دستگاه جاروی خیابانی

با بکارگیری تجهیزات نظافت شهری نظیر دستگاه سوییپر شهری خودرویی می توان از ایجاد چنین مشکلاتی جلوگیری کرد. بهره گیری از نظافت دستی در سطوح شهر مانند خیابان ها و معابر می تواند برای جلوگیری از آلودگی ها موثر باشد ولی برای نظافت شهر های پزجمعیت و بزرگ کافی نیست و استفاده از تجهیزات نظافت شهری یک ضرورت محسوب می شود. با توجه به توسعه روز افزون شهرها و رشد چشمگیر جمعیت شهرنشین در کشور، جایگاه و اهمیت خدمات شهری بعنوان قلب مدیریت شهری بر هیچ کس پوشیده نمی‌باشد. خدمات شهری مقوله ای است مستقیما بر کیفیت زندگی و سلامت روحی و جسمی شهروندان و ساکنین یک شهر تاثیر گذاشته و ارتباط مستقیم و منسجمی با زندگی روزانه آنها دارد.

 

تجهیزات نظافت شهری
تجهیزات نظافت شهری

اهمیت استفاده از تجهیزات نظافت شهری

بدون شک، یکی از مهم ترین زیرمجموعه های خدمات شهری، فعالیت ها و خدمات مرتبط با نظافت شهر می باشد که بخش مهمی از انرژی و هزینه های خدماتی را به خود اختصاص می دهد. امروزه انجام عملیات شستشو و نظافت موثر و سریع در فضایی به وسعت یک شهر، بدون بهره گیری از تجهیزات نظافت صنعتی مدرن امکان پذیر نمی باشد. دستگاه های مکانیزه با بهره مندی از تکنولوژی پیشرفته کیفیت و سرعت ارائه خدمات نظافت شهری را به شکل قابل توجه افزایش داده و متعاقبا باعث ارتقاء سطح بهداشت عمومی در شهر می گردند. از سوی دیگر این تجهیزات به دلیل برخورداری از سیستم های مکانیزه برای شستشو، جاروب کردن، جمع آوری مواد و پسماند و تخلیه زباله از تماس مستقیم نیروهای خدماتی با آلودگی جلوگیری کرده و به حفظ سلامت و بهداشت این نیروهای زحمتکش کمک می نمایند.
شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم با توجه به تعهد خود مبنی بر مشارکت فعال در مسیر اعتلای کشور عزیزمان، بعنوان یک شرکت پیشرو در زمینه ارائه دستگاه های مکانیزه و مدرن مورد استفاده در نظافت شهری، تاکنون با بسیاری از شهرداری‌ها، سازمان ها، نهادها و شرکت های پیمانکاری فعال در حوزه خدمات شهری همکاری داشته و تلاش نموده است با ارائه به روزترین و باکیفیت ترین ابزارهای مکانیزه مورد استفاده در نظافت شهری همانند دستگاه های سوییپر و جاروب خیابانی، واترجت ، تجهیزات نماشوی ، کارواش اتوبوس شوی و قطار شوی در جهت ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت زندگی هموطنان عزیزمان در اقصی نقاط کشور گام بردارد.

 

کاربرد تجهیزات مدرن نظافتی ابراهیم در خدمات شهری
تجهیزات نظافت شهری

عملکرد دستگاه جاروی خیابانی

سوییپر های شهری از پرکاربرد ترین تجهیزات نظافت شهری بشمار می روند و بطور کلی تشکیل شده از یک برس مرکزی، دو برس در دو طرف، سیستم مکش سوییپر و بخش پاشش آب و مخزن می باشند. برسی که در مرکز دستگاه قرار دارد، بزرگترین برس بوده که اکثرا استوانه ای است و وظیفه آن جمع آوری آلودگی و زباله ها در مسیر حرکت و انتقال آن به مخزن می باشد. از سوی دیگر دو برس دیسکی دیگر در اطراف سوییپرخیابانی قرار دارد که زباله های پخش شده درنقاط گوشه مانند کناره های جداول را جمع آوری می کند و در آخر به سوی مزکز خودرو و سپس به مخزن منتقل می شوند. به دلیل این که هنگام برس زنی دستگاه ممکن است مقداری گرد و خاک در هوا ایجاد شود، سیستم پاشش آب در دستگاه تعبیه شده که بطور همزمان با عملیات برس‌زنی شروع بکار می کند و از ایجاد گرد و غبار در هوا جلوگیری می کند. یک بخش دیگر در این دستگاه نظافت شهری مخزن می باشد که دارای درب مهر و موم شده می باشد و بصورت هیدرولیکی باز می شود و همچنین با ایتفاده از این سیستم تا میزان مشخص بالا می رود و در محل مورد نظر فرد استفاده کننده تخلیه می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید