راهنمای خرید انواع دستگاه کارواش ماشین

راهنمای خرید انواع دستگاه کارواش ماشین

دستگاه کارواش ماشین وسیله ای نظافتی و بسیار کاربردی به شمار می رود که با افزایش روزافزون تولید خودرو استفاده بیش از پیش آن در میان قشر کثیری از مردم رواج یافته و بهره گیری از آن در برنامه آن ها جای گرفته. جالب است بدانید که از این وسیله نظافت صنعتی رضایت کامل دارند، کارواش اتوماتیک دستگاهی محسوب می گردد که برای انجام نظافت خودرو به صورت مکانیزه و اتوماتیک طراحی و ساخته شده و با آمدن خود مشکلات عدیده در کارواش ها را به سادگی مرتفع نموده و کاربر خدماتی را از بسیاری از مشکلاتی که در روش های گذشته و سنتی بوده بی نیاز کرده و به طرزی شگفت آور باب جدیدی را در زمینه نظافت صنعتی و نظافت مکانیزه گشوده و مشکل بزرگ پاکسازی خودرو را حل کرده است.

با توجه به اینکه شستشوی خودرو به صورت دستی میتواند زمان زیادی از افراد بگیرد، استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی راهکار مطلوبی برای افزایش سرعت نظافت و شستشوی خودرو خواهد بود. به این منظور دستگاه های مختلفی طراحی و تولید شده اند که دستگاه کارواش ماشین یکی از کاربردی ترین تجهیزات مکانیزه و تمام اتوماتیک شستشوی ماشین است. این دستگاه با افزایش سرعت شستشوی خودرو و کاهش اتلاف مصرف آب و مواد شوینده راهکاری بهینه در راستای شستشوی انواع خودرو می باشد. قیمت دستگاه کارواش ماشین با توجه به تنوع طراحی و کاربری آن متفاوت می باشد و شما میتوانید با توجه به نوع نیاز خود از دستگاه را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

خرید کارواش آب گرم

این قبیل دستگاه کارواش ماشین شوی با سیستم هوشمند کنترلی، قادر است بدون آسیب رساندن به وسیله، خودرو را نظافت و خشک نمایند. دستگاه شستشوی ماشین به طور ویژه برای از بین بردن آلودگی های سطحی ماشین های سواری طراحی شده است. ابعاد این دستگاه  در تناسب با اندازه وسایل نقلیه شخصی بوده، به طوری که برای خودروهای شاسی بلند نیز کاربردی می باشند. دستگاه کارواش اتوماتیک، از ویژگی های متعددی نسبت به روش های دستی برخوردار می باشد. کیفیت فوق العاده حرفه ای در دستگاه کارواش ماشین صنعتی بدنه اتومبیل را بدون هیچ آسیبی و با سرعت بالا و در چند دقیقه شستشو  می نماید.

دستگاه کارواش ماشین دستی

سیستم پاشش واکس کارواش های اتوماتیک جهت خشک کردن سریع بدنه خودرو ساخته شده و کاهش جذب آلودگی را به دنبال دارد. کارواش تمام اتوماتیک سازگار با محیط زیست می باشد که با امکاناتی خاص و اساسی همچون سیستم تصفیه آب، به سادگی بخش اعظم از آب مصرفی را به چرخه شستشو برمی گرداند و حجم اندکی از آب را مورد مصرف قرار داده و الباقی را صرفه جویی می کند. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بدانید در دستگاه کارواش ماشین استفاده از آب خالص و تصفیه شده در مرحله آبکشی، از ایجاد لکه بر روی شیشه ها و بدنه خودرو جلوگیری می نماید. تجهیزات و امکانات مختلف این دستگاه به طور مستیقم در قیمت دستگاه کارواش ماشین تاثیر گذارند.

انواع دستگاه کارواش ماشین

کارواش مکانیزه یا دستگاه کارواش ماشین در انواع مختلف با کاربری های متفاوت وجود دارد. این تجهیزات در انواع دستی و اتوماتیک ارائه می شوند. در ادامه به معرفی انواع دستگاه شستشوی ماشین و دسته بندی های آن می پردازیم.

دستگاه کارواش دستی

معرفی نسل جدیدی از کارواش های دستی، که می تواند علاوه بر زیبا سازی فضا و محوطه کارواش، سرعت و ظرفیت شستشوی خودرو را تا ۷۰ درصد بیشتر نماید، افزایش استفاده از این ابزار شستشوی خودرو را به همراه داشته است. این افزایش ظرفیت علاوه بر رضایت مندی مشتریان، افزایش درآمد کارواش ها را نیز درپی خواهد داشت. از سوی دیگر کارواش های مکانیزه دستی نسل جدیدی با استفاده از تجهیزات و ابزار های کارآمد نظافت و شستشو، در کاهش هزینه های جاری کارواش ها و همچنین افزایش طول عمر خودرو نقش موثری دارند. این مدیریت هزینه ها نیز به سودآوری کارواش ها و افزایش درآمد منجر خواهد شد.

خرید دستگاه کارواش

این ابزار که مناسب شستشو ماشین طراحی شده و با پاشش آب پرفشار به تمیز کردن خودرو می پردازد و بیشتر مناسب استفاده برای کسانی است که قصد دارند به صورت شخصی خودرو خود را شستشو دهند تا دیگر درگیر پرداخت هزینه کارواش بیرون و هدر رفت وقت نشوند با این نوع دستگاه کارواش ماشین با استفاده از انواع تجهیزات شستشوی خودرو میتوان بهترین نتیجه از نظافت را کسب نمود. تجهیزات کارواش دستی با استفاده از پاشش آب با فشار بالا کاهش مصرف آب را به دنبال داشته و هزینه شستشوی ماشین را به میزان زیادی کاهش خواهد داد.

تجهیزات کارواش دستی شستشوی ماشین

 دستگاه کارواش اتوماتیک

ساختار کارواش اتوماتیک به گونه ای هوشمند طراحی شده که دیگر نیازی به نیروی خدماتی نباشد. سرعت و شستشوی خودرو در این سیستم ها باعث شده تا نتیجه مطلوب مشتریان در پایان فرآیند شستشو ایجاد شود. این دستگاه مکانیزه صرفا برای شستشوی تخصصی خودرو تهیه و ساخته شده و اتوماتیک بودن آن بدین معنی است که عملیات نظافت صنعتی با این دستگاه بدون دخالت دست و تنها توسط خود کارواش و ابزار نظافت مکانیزه بخصوص آن به انجام می رسد، از ویژگی های بارز این دستگاه کارواش ماشین این است که دیگر با کمک آن خسته نمی شوید و کیفیت کار با آن به شکلی خاص ارتقا میابد و نیز زمان انجام عملیات به شکلی خاص کاهش می یابد.

همزمان با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، دستگاه های کارواش اتوماتیک به تدریج جایگزین روش های سنتی گردیده و بعلت سرعت و کیفیت بالاتر، مقرون به صرفه بودن و سازگاری بیشتر با محیط زیست به شدت مورد استقبال قرار گرفته اند. بدون تردید رشد روز افزون بازار دستگاه های کارواش اتوماتیک علاوه بر رضایت خاطر مشتریان، موجب استقبال سرمایه گذاران از راه اندازی این مدل از دستگاه های شستشوی ماشین شده اند.

اطلاع از قیمت دستگاه کارواش آب گرم

دستگاه کارواش اتوماتیک به دو دسته تقسیم بندی می شود:

کارواش ماشین سواری شوی

این نوع کارواش صرفا به منظور نظافت صنعتی بدنه خودرو سواری و شاسی بلند ساخته و پرداخته شده و با بهره گیری از سیستم کنترل هوشمند خود به سهولت قادر است هرگونه لکه و کثیفی را از روی بدنه ماشین بدون هیچ گونه نقص و صدمه ای پاک می کند و پس از آن از هرگونه لکه ای سطح شسته شده را به بهترین نحو ممکن خشک می نماید.

ویژگی های دستگاه کارواش ماشین شوی
  • ساختار دروازه ای شکل
  • حرکت دستگاه بر ریل در طول خودرو
  • دارای نازل پاشش آب و واکس و مواد شوینده
  • برخوردار از سیستم خشک کم اتوماتیک

دستگاه شستشوی ماشین اتوماتیک

کارواش سنگین شوی

دستگاهی اتوماتیک و فوق پیشرفته بی نیاز از دخالت دست مناسب استفاده برای وسایل نقلیه سنگین من الجمله اتوبوس و مینی بوس و کامیون و تریلی با کیفیت خارق العاده و باورنکردنی است، دستگاه کارواش تمام اتوماتیک سنگین شوی در مدت بسیار کوتاهی تمام قسمت های وسیله نقلیه را چه در بخش عقب چه در قسمت جلو به صورت کامل نظافت می کند و از مزیت های بسیار زیادی برخوردار است.

ویژگی های ماشین شوی سنگین
  • سرعت بالا و صرفه جویی در زمان
  • برخوردار از برس هایی از جنس پلی پروپیلن
  • انعطاف بسیار زیاد
  • پاک کننده آلوده های مناطق دور از دسترس

نوع دیگر دسته بندی دستگاه کارواش ماشین کارواش تونلی و ریلی است. این دسته بندی نیز به طور مستقیم در قیمت دستگاه کارواش ماشین و موارد کاربرد آن تاثیر گذار است.

کارواش تونلی

دستگاه کارواش ماشین تونلی یا ثابت، نوعی از کارواش است که به صورت ثابت در محل نصب شده و خودرو با عبور از مسیر مشخص، به طور مرحله ای شسته می شود. راه اندازی این نوع کارواش به فضای نسبتا زیادی نیاز دارد اما امکان شستشوی تعداد بیشتری خودرو به صورت مرحله به مرحله و همزمان را امکان پذیر می نماید.

کارواش ریلی

در کارواش ریلی یا دروازه ای، دستگاه به صورت یک دروازه طراحی شده که با حرکت بر روی مسیر ریلی، طول خودرو را می پیماید. بر روی این دروازه ، برس های دوار، نازل های پاشش آب و ماده شوینده و دمنده های هوا جهت خشک نمودن خودرو تعبیه شده اند. دستگاه کارواش ماشین ریلی برنامه پذیر بوده و میتوان برنامه شستشو برای آن تعریف نمود. بدین ترتیب شما قادر هستید فرایند شستشوی خودرو را به صورتی که میخواهید انجام دهید و از اتلاف زمان به میزان زیادی جلوگیری خواهد نمود.

 

دستگاه کارواش ماشین اتوماتیک

دستگاه اتوماتیک کارواش و ویروس کرونا

یکی از اقدامات شرکت های تولید کننده کارواش اتوماتیک برای مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده از این دستگاه شستشوی ماشین برای ضدعفونی نمودن خودرو های خدمات درمانی بوده است. با بروز ویروس خطرناک کرونا حتی شرکت ایستبال نیز به فکر مبازره با این بیماری افتاده و سعی دارد تا با همکاری مرکز اورژانس شهر مودنا از گسترش این بیماری مهلک جلوگیری کند و بیماران و پرسنل بیمارستانی را از ابتلا به این مرض مصون بدارند، پس در این راه اقدام به نصب درگاه مکانیزه ضدعفونی درب خروجی و ورودی هر یک از مراکز بهداشتی کرده و به ضدعفونی روزانه آمبولانس ها و کادر پزشکی پس از انتقال بیماران می پردازد.

مزایای استفاده از تجهیزات مکانیزه و دستگاه کارواش ماشین

استفاده از انواع دستگاه های شستشوی ماشین دستی و مکانیزه به طور کلی مزایای بسیاری به نسبت نظافت دستی دارد. این دستگاه به شما امکان شستشوی سریع تر، کیفیت و نتیجه بهتر، کاهش هزینه ها و جلوگیری از اتلاف آب راه به همراه دارد. امکان استفاده مجدد از آب استفاده شده در شستشوی خودرو برای نظافت باقی خودرو ها در دستگاه کارواش از دیگر مزایای این تجهیزات مکانیزه و دستگاه کاوراش ماشین است. این امر با تصفیه آب و بازگرداندن آن به چرخه شستشوی دستگاه به میزان زیادی در کاهش هزینه های شستشوی خودرو و جلوگیری از هدر رفت و اتلاف مصرف آب تاثیر گذار است.

نکات و موارد قابل توجه در انتخاب و خرید دستگاه کارواش اتوماتیک ماشین

در هنگام انتخاب و خرید این دستگاه باید به نکات و مواردی توجه داشته باشید تا از صرف هزینه بیشتر برای نظافت خودرو جلوگیری کنید. انتخاب بین دستگاه کارواش ماشین اتوماتیک و دستی یکی از اصلی ترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. دقت کنید برای این انتخاب، تعداد ماشینی که باید شسته شود مد نظر بگیرید. همچنین فضایی که در اختیار دارید را نیز بسنجید. توجه کنید که راه اندازی دستگاه شستشوی ماشین اتوماتیک به فضای بیشتری نیاز دارد و به نسبت هزینه راه اندازی بیشتری نیز خواهد داشت. در عوض تعداد خودرویی که میتوان با استفاده از این دستگاه در مدت زمان مشخص شست بسیار بیشتر از شستشو با کارواش دستی می باشد.

نکته دیگر در راه اندازی کارواش، هزینه راه اندازی است. همانطور که گفته شد راه اندازی کارواش اتوماتیک هزینه بالایی دارد، با این حال بین قیمت دستگاه کارواش ماشین تونلی و دروازه ای نیز اختلاف وجود دارد که شما با توجه به بودجه در نظر گرفته شده قادر خواهید بود دستگاه مناسب را انتخاب نموده و خریداری کنید. دریافت مشاوره پیش از اقدام به خرید انواع دستگاه کارواش اتوماتیک و دستی و یا تجهیزات مختلف قابل استفاده در حوزه شستشوی خودرو، میتواند به انتخاب بهینه این تجهیزات کمک نماید.

شستشوی بهینه خودرو و کاهش مصرف آب با دستگاه کارواش ماشین

نحوه عملکرد انواع دستگاه کارواش ماشین

انواع کارواش اتوماتیک و کارواش دستی با استفاده از سیستم پاشش آب با فشار بالا، شستشوی سریع ماشین در کوتاه ترین زمان را امکان پذیر می نمایند. دستگاه کارواش برقی با اتصال به منبع ورودی آب، افزایش فشار آب با استفاده از پمپ و پاشش آن از طریق نازل قادر به شستشوی انواع خودرو به صورت کامل هستند. توان پاشش مواد شوینده از دیگر مزایای استفاده از این تجهیزات در شستشوی خودرو است. کارواش های اتوماتیک با پاشش آب و مواد شوینده و برس زنی همزمان، آلودگی ها را به طور کامل از ماشین پاک نموده و با خشک کن هوای گرم سرعت خشک شدن خودرو را افزایش داده و از باقی ماندن رد لک آب بر سطح ماشین جلوگیری می کند. قابلیت برنامه پذیر بودن این دستگاه شستشوی ماشین امکان نظافت خودرو با توجه به نیاز کاربر را امکان پذیر نموده و از صرف زمان بیشتر در شستشو پیشگیری می نماید.

 

شما میتوانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی در خصوص انتخاب و خرید کارواش اتوماتیک و همچنین اطلاع از قیمت دستگاه کارواش ماشین از کارشناسان شرکت ابراهیم با شماره تلفن ۰۲۱-۸۷۱۸۴ تماس حاصل نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید