نمایشگاه بین المللی صنایع مواد غذایی و ماشین آلات وابسته مشهد ۱۴۰۰ با حضور شرکت ابراهیم

نمایشگاه بین المللی صنایع مواد غذایی و ماشین آلات وابسته مشهد ۱۴۰۰ با حضور شرکت ابراهیم

نمایشگاه بین المللی صنایع مواد غذایی مشهد ۱۴۰۰، بیست و یکمین نمایشگاه در این حوزه می باشد که در شهر مشهد برگزار می شود. زمان برگزاری نمایشگاه صنایع مواد غذایی ۱۴۰۰ از تاریخ ۲۶ الی ۲۹ آبان ماه امسال در محل نمایشگاه بین المللی مشهد و در سالن فردوسی برگزار خواهد گردید. این رویداد بزرگ با محوریت و موضوع نوآوری و کارآفرینی، تجارت و همچنین آخرین دستاورد ها در زمینه غذا، بسته بندی و تجهیزات و دیگر موارد این چنینی در پایتخت اقتصادی و تجاری قاره های جهان، شهر مشهد برگزار می شود.

 

نمایشگاه بین المللی صنایع مواد غذایی و ماشین آلات وابسته مشهد 1400
نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته

این نکته را در نظر داشته باشید که نمایشگاه صنایع مواد غذایی مشهد شامل انواع گسترده ای از مواد غذایی نظیر، فرآورده های گوشتی، لبنیات، آرد و نان، شیرینی و شکلات و نوشیدنی و ماشین آلات وابسته می باشد. در این نمایشگاه سالانه بطور میانگین حدود ۲۰۰ شرکت در داخل و خارج از کشور حضور پیدا می کنند. در نمایشگاه صنایع مواد غذایی ۱۴۰۰، شرکت های تولیدکننده در خارجی و داخلی در حوزه صنایع مواد غذایی و ماشین آلات وابسته به معرفی محصولات و تجهیزات تولیدی، توانایی های خود و همچنین آشنایی و ارتباط برقرار کردن بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان در نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین آلات خواهند پرداخت.

حضور شرکت ابراهیم در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته

همانطور که پیش‌تر ذکر کردیم، یکی از حوزه هایی که در این نمایشگاه به آن پرداخته خواهد شد، ماشین آلات وابسته به صنایع غذایی می باشد. شرکت ابراهیم با سابقه طولانی و تجربه بالا یکی از برترین ارائه دهندگان دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی نظیر اسکرابر، کارواش صنعتی ، جاروبرقی صنعتی و دیگر ابزار های نظافتی در ایران می باشد. شرکت ابراهیم با ارائه به روز ترین و جدیدترین انواع دستگاه های مکانیزه صنعتی با حضور در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته، آماده همکاری با تجار و صاحبین کسب و کار در جهت افزایش و بهبود سطح کیفی امور نظافتی می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید