حضور شرکت ابراهیم در بزرگترین رویداد بین المللی فولاد ایران

حضور شرکت ابراهیم در بزرگترین رویداد بین المللی فولاد ایران

صنایع فولاد از مهمترین بخش های صنعتی در کشور به حساب می آیند. این صنایع نقش مهمی در توسعه، اشتغالزایی و اقتصاد کشور دارند. صنایع فولاد ایران به جهت برخورداری از منابع انرژی و با وجود تحریم ها رتبه دهم را در بین کشور های دنیا دارد. نمایشگاه فولاد ایران فرصتی است تا شرکت های فعال در این صنعت مادر، دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند. بیست و دومین دوره این نمایشگاه با وقفه ای ۷ ماهه با حضور شرکت ابراهیم ارائه دهنده بهترین تجهیزات نظافت صنعتی، در مهرماه امسال و در جزیره کیش برگزار می گردد.

نمایشگاه فولاد کیش

نمایشگاه های مختلف مرتبط با صنعت کشور هر ساله در تاریخ مقرر و طبق جدول زمانبندی شده برگزار می گردد. اما با شیوع ویروس کرونا بسیاری از نمایشگاه ها لغو و یا به تاریخ دیگری موکول شد. نمایشگاه بین المللی فولاد یکی از این رویداد هاست که بیست و دومین دوره آن قرار بود اسفند ماه ۱۳۹۸ برگزار گردد. اما این نمایشگاه با چند ماه وقفه در روز های ۱۴ تا ۱۶ مهر ماه ۱۳۹۹ در جزیره کیش برپا خواهد شد. البته شیوع ویروس کرونا بر روی بین المللی بودن این نمایشگاه تاثیر گذاشته و تنها ۴ شرکت خارجی در کنار حدود ۲۵۰ شرکت داخلی در این رویداد حضور دارند. شرکت های با سابقه صنایع فولاد از جمله فولاد خوزستان، فولاد ملی ایران و شرکت صنایع مس ایران در نمایشگاه فولاد کیش به ارائه دستاورد های جدید و محصول خود می پردازند.

 

تجهیزات نظافت صنعتی شرکت ابراهیم در صنایع فولاد
تجهیزات نظافت صنعتی شرکت ابراهیم در صنایع فولاد

 

حضور شرکت ابراهیم در رویداد بین المللی فولاد ایران

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم تامین کننده تجهیزات نظافتی مکانیزه از برند های معتبر دنیا و اخیرا تولید کننده دستگاه های نظافتی می باشد. این شرکت تجهیزات مورد نیاز برای نظافت کارخانجات و صنایع مختلف از جمله صنایع فولاد را از برند های معتبر و با کیفیت به مشتریان ارائه می نماید. شرکت ابراهیم دستگاه های نظافتی مانند اسکرابر برای شستشوی سطوح کف، جاروبرقی صنعتی تخصصی، سوییپر صنعتی برای نظافت محوطه ها و واترجت صنعتی برای شستشوی تجهیزات و سطوح مختلف را برای این صنایع فراهم نموده است. شرکت ابراهیم با توجه به سابقه درخشان و طولانی مدت در ارائه تجهیزات نظافتی مکانیزه به صنایع فولاد، برای ارائه مشاوره های تخصصی در حوزه نظافت صنعتی و ارائه تجهیزات نظافتی در نمایشگاه امسال صنایع فولاد ایران حضور دارد.

 

علاقه مندان می توانند در روز های ۱۴ تا ۱۶ مهر از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش از غرفه شرکت ابراهیم (غرفه شماره C198) بازدید نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید