ارزیابی نیاز های نظافتی یک مجموعه توسط شرکت ابراهیم

ارزیابی نیاز های نظافتی یک مجموعه توسط شرکت ابراهیم

در یک مجموعه یا تاسیسات صنعتی، اداری و یا تجاری بخش خدمات نظافتی دارای اهمیت قابل توجهی می باشد. به همین دلیل، تعیین استراتژی نظافتی مجموعه و بحث ارزیابی نیاز های نظافتی اولین گام در جهت شروع فرآیند است. ممکن است در بررسی ها به استفاده از ابزار های نظافتی و یا تجهیزاتی مثل زمین شوی صنعتی و جاروبرقی رسید. در این مقاله وقایعی که در طول ارزیابی نظافتی مجموعه اتفاق می افتد، مرور شده و مزایای مشورت با متخصصین شرکت ابراهیم قبل از تهیه تجهیزات تشریح می شود.

مراحل بررسی نیاز های نظافتی یک مجموعه

جاروبرقی صنعتی مناسب صنایع داروسازیکارشناسان و متخصصین شرکت ابراهیم در ارزیابی تجهیزات نظافتی مورد نیاز مجموعه شما مراحلی را طی می کنند. ابتدا این افراد کل مجموعه را بازدید می نمایند تا روش های نظافتی و تجهیزات مورد نیاز برای جلوگیری از خطرات ایمنی و افزایش سطح بهداشت مجموعه را بشناسند. سپس برای درک بهتر از چالش های نظافتی موجود در محل سوالاتی را از مدیریت می پرسند. در گام سوم پیشنهاد خود را در جهت مدیریت امور نظافتی شما ارائه می دهند. در نهایت تجهیزات مورد نظر شما مانند اسکرابر برای تست و ارزیابی دستگاه به مجموعه ارسال می گردند تا در صورت رضایت دستگاه ها خریداری شوند.

شناسایی خطرات ایمنی مجموعه

مشاورین و کارشناسان شرکت ابراهیم در مرحله اول با توجه به تجربیات خود و آگاهی از قوانین حاکم بر صنایع مختلف غذایی، داروسازی و… خطرات احتمالی ایمنی مجموعه را بررسی می نمایند. در واقع طبق تجربیات متخصصین از بازدید های قبلی مجموعه های مشابه، نکات ایمنی به مدیران مجموعه جدید گوشزد می شود تا تجهیزات نظافتی مورد نیاز را تامین کنند. یک مثال واضح از این بررسی ها، مشکل و خطر تجمع گرد و غبار در صنایع می باشد. اگر این گرد و غبار ها قابل احتراق باشد، تجمع آنها می تواند یک فاجعه را به بار بیاورد. در این مجموعه ها دستگاه های جاروبرقی صنعتی یا غبار گیر ضد انفجار جهت جمع آوری این ذرات و اجتناب از تجمع آنها پیشنهاد می شود.

درک نیاز های نظافتی

اسکرابر صنعتی مناسب شستشوی کفپوش پارکینگبخش دوم شناسایی نیاز های مجموعه به درک نیاز های نظافتی اختصاص دارد. اگرچه اکثر اصناف و تولیدی های مشابه دارای نیاز های نظافتی شبیه به هم هستند اما تفاوت هایی بین دو مجموعه با یک فعالیت یکسان وجود دارد. در نتیجه متخصصین شرکت ابراهیم در هر بخش از متولیان آن در مورد چالش های نظافتی آنها سوال می کنند. بعنوان مثال ممکن است شما از چالش های نظافتی یک بخش اطلاع داشته و تجهیز نظافتی مناسب را نیز تهیه کرده باشید اما نیروی خدماتی استفاده از آن ابزار را دشوار توصیف کند.

ارائه پیشنهاد تهیه تجهیزات نظافتی

یکی از مزایای شرکت هایی مانند شرکت ابراهیم برخورداری از تجربه حدود بیست و پنج سال و ارائه طیف گسترده ای از تجهیزات نظافتی مانند اسکرابر ، جاروبرقی ، سوییپر و واترجت صنعتی می باشد. در نتیجه متخصصین شرکت در حین ارائه پیشنهاد های خود، محدودیتی نداشته و بهترین گزینه را ارائه می نمایند. در واقع این شرکت به جای ارائه توصیه های عمومی به یک صنف خاص، بسته های پیشنهادی خود را متناسب با نیاز شما ارائه می نماید. مثلا برای جمع آوری نوع خاصی از ذرات یعنی گرد و غبار سیلیس و قابل احتراق یک جاروبرقی و مکنده مخصوص ارائه می گردد. همچنین مثلا اگر در محیط دمای مواد پودری بسیار بالاست یا الکتریسیته ساکن خطر آفرین است، نازل های مخصوص همراه با جاروبرقی ارائه می شود.

تست تجهیزات

واترجت صنعتی مناسب شستشوی ماشین آلاتدر اغلب اوقات، شرکت ابراهیم با مشتریان همراه بوده و امکان تست دستگاه پیشنهادی در محل را فراهم می نماید. این امر کمک می نماید تا شما بتوانید بطور کامل با دستگاه و کاربرد آن و تناسب با نیاز نظافتی خود آشنا شوید. همچنین امکان تست محصول شرایط را به گونه ای فراهم می آورد تا شما از سرمایه گذاری و هزینه کردن روی تهیه تجهیزات نظافتی مد نظر اطمینان حاصل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید