نکات مهم و مزایای خرید دستگاه اسکرابر

نکات مهم و مزایای خرید دستگاه اسکرابر

خرید دستگاه اسکرابر به عنوان یک دستگاه نظافتی فوق العاده برای شستشوی سطوح کف مورد توجه قرار می گیرد. این دستگاه با سرعت عملکرد بالا توانسته جایگزین روش های دستی شود. نحوه نظافت سطوح کف با دستگاه اسکرابر به گونه ای است که هر کاربری به سادگی کار با آن را یاد می گیرد. این دستگاه با استفاده از یک سیستم برس زنی مکانیزه سطوح کف را شستشو می دهد. در حین برس زنی، بخش مکش آلودگی ها را از سطح جمع آوری می نماید. خرید اسکرابر با توجه به تنوع مدل ها و ارائه دستگاه توسط برند های معتبر امر دشواری است. معیار های مختلفی برای خرید اسکرابر یا کفشوی وجود دارد که در این مقاله به آنها پرداخته می شود.

ویژگی های اسکرابر صنعتی

معیار های خرید دستگاه اسکرابر صنعتیخرید دستگاه اسکرابر در مدل های متفاوتی امکان پذیر است. قطعاً در مکان هایی که تمیزکاری باید با سرعت زیادی انجام شود، وجود یک زمین شوی صنعتی می تواند بسیار کارآمد و مفید باشد. این دستگاه دارای یک سیستم مکانیزه بوده و همین مسئله استفاده از آن را کارمد و راحت خواهد کرد. برای شستشوی کف تنها کافی است که این دستگاه یک بار از روی کف عبور داده شود. در واقع این لکه بری و شست و شو با یک بار حرکت انجام خواهد شد. خرید دستگاه اسکرابر به دلیل هدایت آسان این وسیله در حین حرکت نیز مورد توجه می باشد. در این فرآینده فوق العاده سطح شست و شو و بطور همزمان خشک می گردد. اگر شستشوی کف زمین باید به شکل عمیق انجام شود، در این صورت دستگاه اسکرابر بر روی فشار قوی تنظیم می گردد. این فشار برای شستشوی عمیق لازم بوده و از طریق برس بر روی کف اعمال می گردد. در حین شستشو، فرآیند مکش  از لغزنده بودن زمین بعد از شست و شو جلوگیری خواهد کرد.

نحوه عملکرد دستگاه اسکرابر

در جریان فرآیند شستشوی سطوح کف با اسکرابر، دو مخزن به شکل مجزا برای حفظ آب کثیف و تمیز در نظر گرفته شده است. محلولی از آب و مواد شوینده برای شست و شوی بهینه و موثر در داخل مخزن آب تمیز ریخته می شود. به کمک کلید پاشش می توان حجم آب خروجی بر روی برس ها را تعیین نمود. تی مکش برای جمع آوری آب کثیف مورد استفاده قرار می گیرد. این تی در وضعیت پایین بودن و تماس با سطح و روشن بودن موتور مکش، برای جمع آوری آب آلوده از سطح کاربرد دارد. بعد از عملکرد شستشو و خشک کردن سطح با اسکرابر، محیط تمیز و خشک می شود.

مزایای خرید دستگاه اسکرابر

معیار های خرید دستگاه اسکرابرخرید دستگاه اسکرابر با مزایای زیادی همراه می باشد. این دستگاه برای شستشوی سطوح مختلف از جمله بتن صاف و مسطح، پارکت، سرامیک، اپوکسی، سنگ، شیشه و … به کار می رود.   شستشوی و خشک کردن با اسکرابر در یک مرحله انجام می گیرد. با خرید اسکرابر می توانید همزمان سطوح مختلف را شست و شو دهید و آنرا خشک نمایید. شست و شو با این دستگاه بسیار سریع و تضمینی می باشد. در واقع سرسخت ترین لکه ها نیز در جریان شست و شو با اسکرابر از بین خواهد رفت. با استفاده از اسکرابر ها، سرعت و کیفیت شستشو نسبت به روش دستی چندین برابر می شود.

نحوه خرید دستگاه اسکرابر مناسب

برای خرید اسکرابر با تنوع بسیار بالای این محصول و ارائه آن توسط برند های مختلف روبرو خواهید بود. این مدل ها از نظر منبع تغذیه، میزان شارژ باتری، نحوه هدایت، پهنای تی و برس و شاخصه های دیگر با یکدیگر تفاوت دارند. برای خرید دستگاه اسکرابر بصورت اصولی ابتدا باید نیاز خود را بشناسید. جنس کفپوش و وسعت محیط از جمله مواردی است که در این زمینه باید بدان توجه نمود. اگر محیط دارای وسعت کمی در حدود ۵۰۰ متر مربع است اسکرابر دستی کفایت می کند. بعضی از مدل های اسکرابر برای سطوح کف با مساحت تا ۲۰۰۰متر مربع نیز مناسب هستند. در مقابل اگر وسعت محیط از حدود ۱۵۰۰ متر مربع بیشتر باشد، اسکرابر خودرویی کاربردی تر است. البته دستگاه باید بتواند به راحتی از کنار موانع موجود در محیط عبور کند و در انتهای مسیر دور بزند. باتری قدرت مانور اسکرابر را افزایش می دهد و بنابراین در مدل های دستی انتخاب اسکرابر باتری دار برای افزایش قدرت مانور دستگاه و حرکت در محیط های وسیع ارجحیت دارد. کفشوی کابلی در مقابل قدرت نظافتی بیشتری داشته و وزن کمتری دارد. بنابراین اگر تردد زیادی در محیط نیست، بعلت مزایای ذکر شده و البته قیمت پایین تر دستگاه، اسکرابر کابلی به مدل های باتری دار ترجیح داده می شود.

2 دیدگاه دربارهٔ «نکات مهم و مزایای خرید دستگاه اسکرابر»

  1. بازتاب: چگونه می توان از بهداشت سطوح کف در نظافت با اسکرابر اطمینان حاصل کرد

  2. بازتاب: اسکرابر|دستگاه نظافتی کف شوی|کفشور صنعتی|زمین شوی صنعتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید