جذب مشتری بیشتر با خوشبوکننده هوا سازمانی

جذب مشتری بیشتر با خوشبوکننده هوا سازمانی

خوشبوکننده هوا سازمانی از جدیدترین متدهایی است که تا به امروز برای جذب بیشتر مشتری مورد بررسی محققان و دانشمندان در زمینه بازاریابی قرار گرفته شده و به طوری که بهره گیری از آن بازار خرید و فروش را به طرز شگفت آوری تغییر داد و به میزان مبادلات افزود تا جایی که اثرگذاری این خوشبوکننده بر روی بازار خرید و حواس امری کاملا انکار ناپذیر است، نحوه عملکرد خوشبوکننده به نحوی است که تاثیرات کاملا مستقیم بر قدرت تصمیم گیری انسان می گذارد و  به دلیل این تغییرات با استفاده از راحه خوش در روال جذب مشتری  امروزه استفاده  از خوشبوکننده سازمانی به اصلی ترین روش برای بازاریابی و جذب مشتری در محیط های مختلف تبدیل شده است. به طوری که بسیاری از مراکز تجاری، فروشگاه ها، هتل ها،‌ سازمان های اداری و… به منظور ایجاد بوی خوش و  مطلوب از روش های مختلف و گوناگون گذشته خود را کنار گذاشته اند و تنها از این راهکار شگفت انگیز بهره گیری می نمایند. استفاده از دستگاه خوشبوکننده هوا یکی از این مهم تریت و اصلی ترین ابزار کاربردی در این روش به شمار می آید و  این ضرورت احساس می شود به دلیل این که به روند بسیار نوپا است درباره آن توضیحات بیشتری ارائه گردد باشد که این با شناخت بیشتر آن شاهد رونق بازار و داد و ستد بیشتری باشیم و اقتصاد با این روش شکوفا گردد.

خوشبوکننده هوا سازمانی
معرفی دستگاه خوشبو کننده هوا سازمانی

معرفی دستگاه خوشبو کننده هوا سازمانی

دستگاه خوشبو کننده هوا سازمانی وسیله ای کاربردی و مدرن به شمار می رود که در جهت پخش بوی خوش در محیط  های گوناگون با برد بالا طراحی شده است، از ان جایی که این دستگاه در اندازه های مختلف تعبیه شده بهره گیری از در هر مکان با هر متراژی امکان پذیر است، استفاده از دستگاه خوشبوکننده در مکان هایی چون شرکت ها و سازمان های تجاری، فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی و اقلام ضروری، مراکز خرید های بزرگ، فروشگاه های پوشاک، نمایشگاه  ماشین بسیایر پرطرفدار است  زیرا می توانند به سهولت هر چه تمام تر رایحه سازمانی را با بهره گیری از دستگاه خوشبو کننده هوا محقق نمایند. معمولا خوشبو کننده ها با رایحه های متنوع و در مدل های مختلف در بازار عرضه می گردند. ولی برای هر سازمان میسر است که  رایحه سازمانی مخصوص خود را انتخاب و از آن بهره مند شود.

کارکرد  دستگاه خوشبو کننده هوا سازمانی

دستگاه خوشبوکننده سازمانی از تکنولوژی منحصر به فردی با نام اتمیزیشن (Atomization) بهره برده است که  این سیستم  پیشرفته پخش بو به نحوی کاملا بهینه با استفاده از اسانس مایع  ذرات گاز را در هوا پراکنده می کند. بدین طریق سرعت انتشار بو در هوا افزایش می یابد و در این تکنولوژی به منظور پخش بهتر رایحه در محیط و جلوگیری از بروزحساسیت های تنفسی و آلرژیک، اسانس به ذرات پودری تبدیل می شود. به همین دلیل استفاده از دستگاه رایحه افشان در محیط های مختلف بلامانع خواهد بود. این دستگاه بی نظیر در چند مدل  وارد بازار شده به طوری که با توجه به فضای مورد استفاده می توان آن ها را انتخاب نمود و در آن از هر اسانسی به صورت دلخواه و  متناسب با محیط استفاده نمود نیز باید به این نکته توجه داشت که اسانس بر پایه الکل باشد، دارا بودن به قابلیت برنامه ریزی در این دستگاه باعث می شود بتوان زمان های روشن و خاموشی دستگاه را به آسانی مورد کنترل قرار داد و نیز  در ساعات پر رفت و آمد دستگاه را مدت زمان بیشتری در حالت روشن قرار داد علاوه بر این که می توان آن را شب ها و روزهای تعطیل در حالت خاموش قرار داد.

خوشبوکننده هوا سازمانی
رایحه خوشبو کننده هوا سازمانی

رایحه خوشبو کننده هوا سازمانی

با توجه به این که محیط های سازمانی و شرکتی جز مکان های پر رفت و آمدی هستندکه هر روزه تعداد بسیار زیادی از مردم به منظور انجام امور خود در آن ها در حال آمد و شد می باشند موضوع  تهویه مناسب هوا در این دست از فضا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ایجاد رایحه سازمانی با خوشبو کننده هوا، می تواند یکی از ساده ترین روش های خوشبو کردن و مناسب نمودن فضای شرکت ها و سازمان ها محسوب می شود که یک اداره، شرکت یا سازمان می تواند یک رایحه یا اسانس خاص را به عنوان رایحه سازمانی انتخاب می کنند و در همه شعبه های خود از آن رایحه استفاده می نماید و این درصورتی امکان پذیر است که به دلیل اختصاصی بودن آن رایحه سازمانی دیگری نمی تواند از آن اسانس در محیط خود به منظور جذب مشتری بهره ببرد، سرویس های بهداشتی، اتاق کنفرانس و فضای لابی اداره و سازمان ها، از بخش های مهم در سازمان های مختلف به شمار می آیند و معمولا به دلیل عدم وجود تهویه مناسب می توانند دچار بوی نامطبوع می شوند و دستگاه های خوشبو کننده می تواند بوی نامطبوع  فضاهای عمومی از بین ببرد و با ایجاد رایحه سازمانی خوشبو کننده هوا تمامی شعب خود را از یک بوی مشخص و خاص استفاده می نمایند.

مزایای رایحه سازمانی با خوشبو کننده هوا سازمانی

استفاده از رایحه سازمانی با بهره گیری از دستگاه خوشبو کننده هوا، دارای مزیت های بسیار زیادی چون جذب مشتری برای سازمان های مختلف می باشد و علاوه بر آن  ایجاد حس اعتماد میان مشتریان، تداعی کننده خاطرات، جذب مشتریان بیشتر و …. می باشد.

حس اعتماد میان مشتریان

مهم ترین ویژگی استفاده از رایحه خوشبو کننده هوا سازمانی حس اعتماد میان مشتریان یک سازمان است زیرا رایحه سازمانی تداعی کننده  انرژی مثبت و حس خوبی در مشتریان است.

 جذب مشتریان

رایحه سازمانی در خوشبو کننده هوا، می تواند همچون یک برند معروف، برای شرکت ها و سازمان ها عمل کند و با نشان دادن قدرت یک سازمان، مشتریان زیادی را به خود جذب کند، بازاریابی رایحه در یک کسب و کار قدرت بازاریابی رایحه را بر صاحبان مشاغل آشکار می کند.

 افزایش فروش

بوی خوش در محیط های گوناگون سبب برقراری ارتباط و تعامل فوری با مشتریان می شود و بنابراین به میزان قابل توجهی در افزایش فروش موثر می باشد، وجود ارتباط دوجانبه میان فروشنده و مشتری به بالا رفتن نرخ فروش منجر می شود و  عطر خوش عامل مهمی در ایجاد این تعامل است.

 ارزش گذاری به کسب و کار با خوشبو کننده هوا سازمانی

به همان اندازه که استشمام بوی مطبوع در یک محیط مهم است، کیفیت پخش مو نیز اهمیت زیادی دارد. در سال های اخیر ابزارهای متنوعی برای خوشبو ساختن هوا به بازار عرضه شده است اما باید بدانیم همه آن ها کیفیت مطلوب ندارند. یک سیستم خوشبو کننده مناسب مانند دستگاه خوشبو کننده هوا با سیستم اتمیزیشن علاوه بر این که بو را باکیفیت بهتری در هوا می پراکند‌، هیچ گونه حساسیت تنفسی و پوستی ندارد و با حفظ سلامتی مشتریان بر ارزش آن کسب و کار می افزاید.

 گسترش برند

رایحه دلپذیر تجربه ها و ارتباطات به یاد ماندنی در ذهن افراد به جا می گذارد. این امر سبب می شود مشتریان همواره نام برند تجاری را به خاطر سپرده و در زمان و مکان های دیگر دوباره به همان برند مراجعه می نمایند. افزایش تعداد مراجعین به یک برند به تبلیغات موثرتر و احداث شعبه های بیشتر منجر می شود.

ایجاد تجربه های به یاد ماندنی

عطر و بوی مطبوع  احساسی گرم و آشنا را در درون افراد برانگیزد و سبب مرور خاطرات شیرین شود. احتمال این که افراد رایحه های گذشته را به یاد آورند بیش از آن چیزی است که می بینند، می شوند و یا لمس می کنند.

مبارزه با بوی نامطبوع

مزیت های عنوان شده در دستگاه خوشبو کننده هوا سازمانی، رایحه مطبوع بوهای نامطبوع را خنثی می کنند. برای از بین بردن بوی مواد غذایی، دود سیگار، مواد شیمیایی و سایر بوهای نامتعارف در محیط های گوناگون از سیستم های اتمیزیشن برای خوشبو سازی فضا استفاده می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید