برپایی نمایشگاه کاشی و سرامیک یزد با حضور شرکت ابراهیم

برپایی نمایشگاه کاشی و سرامیک یزد با حضور شرکت ابراهیم

کاشی و سرامیک از مصالح ساختمانی مهم جهت تزئین داخل و خارج ساختمان به حساب می آیند. تولید این مصالح در صنایع کاشی و سرامیک کشور و از سالیان بسیار دور انجام می گرفته است. کارخانجات تولید کننده کاشی و سرامیک ، در سالیان اخیر رشد چشم گیری داشته اند و انواع مختلفی از این مصالح را برای کف سازی و نما سازی ساختمان ها ، صنایع ریخته گری و تراشکاری و .. تولید می نمایند. نمایشگاه های مرتبط با صنعت ، بهترین مکان برای این تولید کنندگان کاشی و سرامیک جهت ارائه جدید ترین محصولات و شناساندن مجموعه خود به فعالان صنعت بخصوص صنعت سرامیک می باشد. در همین راستا، دهمین دوره نمایشگاه کاشی و سرامیک یزد در این روز ها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی یزد برپا شده است.

 

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه کاشی و سرامیک

شرکت ابراهیم ، بعنوان یکی از بهترین تامین کنندگان تجهیزات نظافت صنعتی در کشور شناخته می شود. این شرکت ، شرکای تجاری خود را از میان برند های معتبر دنیا در حوزه دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی انتخاب نموده است. دستگاه های ارائه شده توسط شرکت ابراهیم، از کیفیت ساخت و طول عمر بالایی برخوردار هستند و موجب سهولت در امر نظافت و شستشوی سطح کف و افزایش بازدهی در مراکز تجاری و صنعتی شده اند. این شرکت در راستای تعامل بیشتر با فعالان صنعت کشور ، در نمایشگاه کاشی و سرامیک یزد حضور پیدا کرده است. ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه امور نظافتی کارخانجات، معرفی دستگاه های نظافتی اسکرابر ، واترجت و جاروبرقی صنعتی به منظور نظافت و شستشوی سطوح مختلف و بحث و تبادل نظر با فعالان صنعت کاشی و سرامیک کشور از اهداف مهم شرکت ابراهیم جهت حضور در این نمایشگاه به حساب می آیند.

شرکت ابراهیم، شما علاقه مندان و فعالان صنعت کاشی و سرامیک کشور را به بازدید از غرفه این شرکت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی یزد در روز های ۳۰ آبان الی ۳ آذر ۱۳۹۶ دعوت می نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید