حضور شرکت ابراهیم در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

حضور شرکت ابراهیم در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران ، از جمله نمایشگاه های بین المللی است که هر ساله در شهر تهران برگزار می شود. این نمایشگاه بعنوان بزرگترین و تنها نمایشگاه تخصصی در خاورمیانه در زمینه شیرینی و شکلات به حساب می آید و از سال ۱۳۸۱ تا کنون ۱۵ دوره آن برگزار شده است. محصولات ، مواد اولیه و ماشین آلات در زمینه های مرتبط با شیرینی و شکلات در این نمایشگاه به عموم مردم و همچنین فعالان این بخش عرضه می شود. تولید کنندگان محصولات غذایی مانند بیسکوئیت، شیرینی، شکلات ، گز و سوهان ، شکر ، پودر کاکائو و روغن ، تولید کننده مواد اولیه بسته بندی محصولات مانند کاغذ و مقوا به همراه شرکت های تولید کننده ماشین آلات مرتبط با تولید ، پخت و بسته بندی مواد شیرینی و شکلات مانند خط تولید اتوماتیک در این نمایشگاه حضور دارند.

شانزدهمین دوره نمایشگاه شیرینی و شکلات ، امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بین روزهای ۲۴ تا ۲۷ شهریور برگزار می گردد. از مهم ترین اهداف این نمایشگاه می توان به معرفی آخرین دستاورد های داخلی و خارجی این صنعت، جذب سرمایه گذار ، معرفی منابع انسانی ، توسعه صادرات و بهبود فرآیند های تولید محصولات اشاره نمود.

 

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه شیرینی و شکلات

شرکت ابراهیم بعنوان یکی از معتبر ترین تامین کنندگان دستگاه های نظافت صنعتی ، با توجه به حضور فعالان بین المللی صنعت شیرینی و شکلات در نمایشگاه ، در شانزدهمین دوره آن حضور پیدا کرده است. اسکرابر صنعتی ، مکنده و واترجت ، دستگاه هایی هستند که با توجه به نیاز بخش های مختلف صنایع تولید کننده محصولات غذایی ، توسط شرکت ابراهیم در این نمایشگاه عرضه می شوند. تجهیزات نظافتی به منظور افزایش سطح بهداشت محیط تولید محصولات غذایی ، بهبود عملکرد دستگاه ها و افزایش سلامت کارکنان مورد استفاده قرار می گیرند :

 

۱-مکنده : مکش آلودگی ها به منظور حفظ بهداشت کلی محیط تولید ، نظافت فر های پخت و پز و  تمیز نمودن نوار نقاله خط تولید

۲-اسکرابر : شستشوی سطوح کف در سالن های تولید و بخش های مختلف کارخانجات به منظور حفظ بهداشت محیط و سلامت کارکنان

۳-واترجت : شستشوی مخازن ، تجهیزات و قطعات به منظور رعایت بهداشت در فرآیند تولید محصولات و حفظ کیفیت آن ها

 

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم در روز های ۲۴ تا ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران بخش فضای باز ، ورودی سالن ۳۸ ، غرفه ۱۷A منتظر شما فعالان و علاقه مندان صنعت شیرینی و شکلات خواهد بود.

 

 

نمایشگاه شیرینی و شکلات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید