حضور شرکت ابراهیم در دو نمایشگاه لوازم خانگی و صنعت آرد و نان

حضور شرکت ابراهیم در دو نمایشگاه لوازم خانگی و صنعت آرد و نان

نمایشگاه ها ، محلی جهت عرضه محصولات و کالا ها توسط تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات ، کالا و تجهیزات می باشند. حضور شرکت ها در نمایشگاه های تخصصی خود، فرصتی جهت معرفی جدید ترین محصولات ، خدمات ، نوآوری ها بوده و محلی جهت آشنایی بیشتر علاقه مندان و تبادل نظر متخصصین فراهم می کند. در روز های دوم تا پنجم آذر ماه سال جاری دو نمایشگاه تخصصی یعنی نمایشگاه لوازم خانگی و آرد و نان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردند.

 نمایشگاه لوازم خانگی که به نوعی بزرگترین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی است، امسال هفدهمین دوره خود را در پیش دارد. در این نمایشگاه ، لوازم خانگی مخصوص تهیه و نگهداری غذا ، سرگرمی، تفریح و نظافت توسط شرکت های داخلی و کشور هایی چون کره ، اسپانیا ، ژاپن و فرانسه ارائه می شود. صاحب نظران حوزه لوازم خانگی و بازدید کنندگان در این نمایشگاه می توانند به بحث و تبادل نظر پیرامون محصولات بپردازند و همچنین از جدید ترین محصولات خانگی مطلع شوند. نمایشگاه صنعت آرد و نان دیگر نمایشگاهی است که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. این نمایشگاه با حضور ۱۷۷ شرکت از ایران و ۱۱ کشور جهان و به مدت ۴ روز بر پا خواهد شد. تولید کنندگان نان صنعتی، شیرینی و کیک، آرد و سازندگان ماشین آلات مرتبط با صنعت آرد و نان در این نمایشگاه حاضر هستند. هدف از برگزاری این نمایشگاه ، معرفی تجهیزات و محصولات جدید آرد ، نان و شیرینی و ارائه راهکار هایی جهت افزایش کیفیت آرد و نان می باشد.

 

ارائه تجهیزات نظافتی شرکت ابراهیم در دو نمایشگاه لوازم خانگی و صنعت آرد و نان

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم ، از معتبر ترین ارائه دهندگان تجهیزات نظافت صنعتی ، حضور فعالی در نمایشگاه های مرتبط با صنعت کشور دارد. این شرکت که دستگاه های نظافتی خود را از برند های معتبر اروپا تامین می نماید، با هدف رفع مشکلات نظافتی بخش های صنعتی و تولیدی در نمایشگاه لوازم خانگی و همچنین صنعت آرد و نان  امسال حضور دارد. دستگاه های نظافتی اسکرابر ، واترجت  و جاروبرقی از دستگاه های نظافتی هستند که به منظور نظافت و شستشوی سطوح کف و تجهیزات در این دو صنعت قابل استفاده می باشند.

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم ، از شما فعالان و علاقه مندان حوزه صنعت آرد و نان و همچنین لوازم خانگی دعوت می کند تا از غرفه این شرکت در این دو نمایشگاه در روز های ۲ الی ۵ آذر ۱۳۹۶  بازدید نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید