احیای سطوح با تجهیزات نظافت صنعتی

احیای سطوح با تجهیزات نظافت صنعتی

سطوح هموار کف در اماکن گوناگون دچار آلودگی های متفاوتی هستند. باقی ماندن آلودگی بر روی سطوح بسته به مکان آلوده، معایبی دارد. به همین دلیل بهتر است این آلودگی ها به طور مداوم رفع گردند. اما تنوع آلودگی ها و گاهی ماندگاری و تثبیت شدن آن ها، ممکن است نظافت را دشوار کند. رفع آلودگی سطوح مستلزم بهره گیری از روش مناسب در نظافت است. بهره گیری از تجهیزات نظافت صنعتی به منظور نظافت سطوح و بازگرداندن جلا و زیبایی به سطوح آلوده بسیار کاربردی و بهینه است.

 

 

لزوم بهره گیری از تجهیزات نظافت صنعتی

نظافت صنعتینظافت سطوحی که آلودگی آن ها عمیق شده است با تجهیزات دستی امکان پذیر نمی باشد. با استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی به منظور شستشو و نظافت کامل سطوح هموار کف می توان در بهینه ترین حالت زمانی و بصرفه ترین حالت اقتصادی همه بخش های کفپوش در اماکن مختلف را نظافت نمود. تجهیزات نظافت صنعتی به مدل های متفاوتی تقسیم می گردند که با توجه به کاربرد می توان از بهترین دستگاه برای شستشو و احیا سطوح کف استفاده نمود. در ادامه دستگاه های موثر برای شستشوی سطوح بررسی می شوند.

 

 

شستشوی سطحی با اسکرابر

نظافت صنعتی نظافت و شستشوی سطحی کفپوش ها به صورت روزانه با استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی بسیار مقرون به صرفه است. می توان از دستگاه های اسکرابر سرنشین دار و اسکرابر دستی بسته به سطح تحت نظافت بهره برد. از اسکرابر سرنشین دار می توان به منظور شستشوی کفپوش اماکن وسیع استفاده کرد اما در اماکنی که محدودیت سطح دارند یا موانع بسیاری بر روی زمین این سطوح موجود است، بهره گیری از اسکرابر دستی بسیار کاربردی می باشد. در مخزن آب تمیز دستگاه زمین شوی صنعتی می توان از مواد شوینده استفاده نمود، به همین ترتیب با پاشش آب و مواد شوینده می توان شستشوی موثر تری را تجربه نمود.

 

 

شستشوی عمیق با واترجت صنعتی

نظافت صنعتیدر صورتی که آلودگی ها روغنی یا عمیق باشند استفاده از کارواش صنعتی آب گرم بهترین گزینه است. قدرت پاشش آب پرفشار در صورتی که آب نیز گرم باشد، هر نوع آلودگی و لکه ای را از بین می برد. اما شستشوی کفپوش ها با واترجت صنعتی بسیار دشوار است. به منظور شستشوی آسان با استفاده از واترجت صنعتی می توان از تجهیزات جانبی آن بهره گرفت. نازل زمین شوی واترجت از کاربردی ترین تجهیزات جانبی می باشد که بر روی دستگاه نصب شده و با استفاده از آن می توان به سادگی سطوح کف را شستشوی داد. نازل زمین شوی انواع متفاوتی دارد که بسته به فشار دستگاه و کفپوش می توان از بهترین نوع آن استفاده نمود.

 

 

لایه برداری و جلادهی با پولیشر

نظافت صنعتیلایه برداری از سطوحی که مشکلاتی مانند خلل و فرج بسیار زیاد دارند، با استفاده از دستگاه پولیشر صنعتی امکان پذیر است. با استفاده از برس های زبر دستگاه پولیش زنی می توان عیوب سطح هموار کفپوش ها را رفع نمود. به منظور احیای کامل سطوح می بایست شفافیت از دست رفته را نیز به سطوح بازگرداند. گاهی اوقات کفپوش پس از شستشو کدر می شوند. علاوه بر این پس از رفع عیوب سطح توسط برس های زبر پولیشر می بایست سطوح توسط برس های نرم نیز پولیش زنی شود. پس از انجام پولیش زنی سطح کاملا نظافت شده و زیبایی و شفافیت به کفپوش ها باز می گردد.س

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید