حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی ماشین ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق تبریز ۱۴۰۰

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی ماشین ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق تبریز ۱۴۰۰

نمایشگاه بین المللی ماشین ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق تبریز در تاریخ ۶ الی ۹ تیر ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های تبریز برگزار گردید. این نمایشگاه با هدف آشنایی با پتانسیل های جدید و موجود، ایجاد زمینه ای درست و مطابق با استاندارد های روز دنیا و مهیا کردن فضای رقابتی مناسب جهت شناخت بازار های هدف و رشد و توسعه در این صنعت است. از دیگر اهداف این نمایشگاه معرفی و ارائه تولیدات داخل کشور در راستای بازاریابی و فروش، ایجاد بستر کاری و تجاری مناسب بین خریداران و تولیدکنندگان فعال در حوزه های مختلف صنعت می باشد.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی ماشین ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق تبریز 1400
شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی تبریز ۱۴۰۰

نمایشگاه بین المللی ماشین ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق تبریز ۱۴۰۰

نمایشگاه بین المللی تبریز، همزمان با دو نمایشگاه صنعت و نمایشگاه متالوژی، فولاد و ریخته گری برگزار شد. از مهم ترین برتری های این نمایشگاه، برگزاری در شهر تبریز که همسایه با کشور های خارجی و قابل دسترس به مارکت های اروپایی و آسیای میانه است و می توان گفت بخش عمده ای از صنایع در استان توسط بخش خصوصی مدیریت می شود. برگزاری نمایشگاه صنعت تبریز فرصت بسیار مناسب و ویژه ای برای شرکت های فعالان و صاحبان صنایع مختلف فراهم کرده است تا با ارائه و معرفی خدمات و محصولات خود با مدیران و کارشناسان و فعالان در این حوزه توانسته با آن ها ارتباط برقرار کرده و برای هم پلی برای کمک و همکاری های مفید و سازنده در آینده باشند.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی ماشین ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق تبریز ۱۴۰۰

یکی از بهترین اتفاقات در نمایشگاه بین المللی تبریز ۱۴۰۰، حضور و مشارکت شرکت ابراهیم با سابقه ای درخشان و قدیمی در زمینه ارائه و تولید دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی و مکانیزه که یکی از شرکت های فعال و مربوط در این زمینه می باشد. جهت معرفی محصولات و خدمات خود در نمایشگاه بین المللی ماشین ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق ۱۴۰۰ حضور پررنگ و موثری خواهد داشت.

شرکت ابراهیم به منظور آشنایی و معرفی انواع دستگاه های نظافت صنعتی نظیر اسکرابر صنعتی، واترجت صنعتی، جاروبرقی صنعتی و همچنین دستگاه های خوشبو کننده محیط تولید شرکت ابراهیم در این نمایشگاه حضور یافته است. این محصولات همگی از بالاترین و با کیفیت ترین تولیدات خارجی و داخلی هستند. مشارکت و حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه تبریز ۱۴۰۰ به دلیل رزومه و تجربه درخشان در حوزه مربوطه باعث ایجاد شرایطی مناسب برای آشنایی و همکاری با دیگر شرکت های صنعتی و به منظور استفاده از محصولات و خدمات شرکت ابراهیم گردیده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید