۷ تا از ویژگی های بهترین کارواش صنعتی

۷ تا از ویژگی های بهترین کارواش صنعتی

راه های زیادی برای نظافت ماشین شما وجود دارد. اما در اینجا توضیح می دهیم که چرا شما باید از دستگاه کارواش صنعتی استفاده کنید. در تجربه کسانی که از کارواش صنعتی استفاده کرده اند، از نتیجه کار راضی بوده اند. در ادامه قصد داریم ویژگی های بهترین کارواش صنعتی را مورد بررسی قرار دهیم.

 

ویژگی ها و مزیت های دستگاه کارواش صنعتی
ویژگی های بهترین کارواش صنعتی

قابلیت تنظیمات فشار

یکی از دلایلی که افراد مایل هستند خودشان محل یا ماشین خود را بشویند، این است که همه چی تحت کنترل و نظارت خودشان است. افراد زیادی وجود دارند که خیلی تمایل ندارند ماشین خود را به دست اشخاصی بسپارند که به اندازه شما اهمیت نمی دهند و در کار با وسایل شما محتاط نیستند.

با داشتن یک کارواش صنعتی، این  امکان به شما داده می شود که بتوانید یک نظافت بسیار خوب و عمیق را انجام دهید، بدون اینکه به اشیا با ارزش خود آسیب برسانید. بهترین کارواش سه فاز صنعتی به شما این امکان را می دهد که برای نظافت عمومی، شستشوی ماشین و تخلیه ناودان ها از تنظیمات حداکثر استفاده کنید. شستشوی کف ها و استخرها به حداکثر ۲۲۰ بار تقریبا نیاز دارند. حذف رنگ یا علائم سخت و قدیمی از کف به حدودا ۲۶۲ بار نیاز دارد. مطمئناً نمی توانید ماشین خود را با ۲۰۶ بار بشویید زیرا فشار می تواند بدنه خودرو را خراب کند. بنابراین با بهترین کارواش صنعتی، می توانید از خسارات جلوگیری کنید. می بینید که یک ابزار چگونه می تواند در خیلی از جنبه های نظافتی به کمک شما بیاید؟

بخوانید: معرفی جامع دستگاه کارواش صنعتی

شستشوی راحت و بدون کثیف شدن

وقتی که شروع به شستشو می کنید، خودتان کثیف می شوید، درست است؟ نه با بهترین کارواش صنعتی. شستشوی اتومبیل خود را با یک سطل و اسفنج با استفاده از کارواش صنعتی مقایسه کنید. طراحی هوشمندانه این دستگاه باعث می شود که شما از منطقه تماس دور باشید و آب آلوده به سمت شما پاشیده نشود. همه ی فرآیند نظافت را ایستاده و براحتی انجام دهید. با بهترین کارواش صنعتی در اکثر مواقع به مواد شوینده نیاز نخواهید داشت زیرا جریان فشار بالا به اندازه کافی قدرت این را دارد که آلودگی ها را پاک کند. و این به این معناست که شوینده ای دیگر بر گیاهان شما آسیب نمی زند و بر روی اتومبیل یا سنگ فرش شما لکی باقی نمی گذارد.

نظافت بدون نیاز به برق

همانطور که گفته شد، این تجهیزات نظافتی به شما این امکان را می دهند در طول مراحل شستشو به راحتی بایستید. همچنین این انتخاب را دارید از نوع دستگاه واترجت بنزینی یا دیزلی که نیازی به برق ندارند نظافت را انجام دهید. این بدان معنی است که هیچ پریز برقی مورد نیاز نیست و هیچ سیمی جلوی دست و پای شما را نمی گیرد و شما می توانید از دستگاه جدید مورد علاقه خود در هر مکان استفاده کنید.

مزایای استفاده از بهترین کارواش صنعتی
ویژگی های دستگاه واترجت صنعتی

 

دست و پا گیر نیست و فضای کمی می گیرد

وقتی از ابزار های سنتی برای نظافت محیط استفاده می کنید، بدلیل متعدد بودن ( تی، سطل، دستمال و … )، فضای زیادی را می گیرند ولی بهترین کارواش صنعتی کاملاً متفاوت است. یک دستگاه کارواش جمع و جور است و به گونه ای طراحی شده است که کمترین فضا را اشغال می کند؛ حتی می توانید آن را به دیوار آویزان کنید.

استعلام قیمت دستگاه کارواش صنعتی تک فاز

سازگار با محیط زیست

با بهره گیری از بهترین کارواش صنعتی،‌ لبخند به صورت یک گروه می آورید و آن هم محیط بانان است. همانطور که گفته شد شما خیلی کمتر نیاز خواهید داشت از مواد شوینده استفاده کنید و موقع استفاده از این دستگاه ها، همیشه به آنها نیازی ندارید.  فشار و نیرو، تنها برای خلاص شدن از شر آلودگی ها کافی است. و این بدان معناست که سموم و مواد شیمیایی کمتری به منابع آب زیر زمینی و سیستم های زیست محیطی راه پیدا می کنند. یکی از مهم ترین مزیت های بهترین کارواش صنعتی ، افزایش عملکرد نظافت  و شستشوی موثرتر که بطور متقابل کاهش مصرف آب را به دنبال دارد.

عواملی که بهترین کارواش صنعتی دارد
دلایل استفاده از کارواش صنعتی

لوازم جانبی کارواش صنعتی

با لوازم جانبی یک کارواش صنعتی همه چیز راحت تر می شود و حتی می توان عملکرد دستگاه را افزایش داد.

نازل ها

یک نازل می تواند با افزایش فشار و چرخش جریان آب، زمان نظافت را کاهش دهد. اگر مواد شوینده برای تمیزکاری لازم باشد، نازل می تواند به شما در توزیع مواد شوینده به طور یکنواخت کمک کند. چنین نازلی تضمین می کند که مواد ضدعفونی کننده به جای ریختن روی زمین مقابل شما، تا آنجا که ممکن است به سمت سطحی که تمیز می کنید پاشیده شود. نازل همچنین می تواند به ایجاد کف مناسب هنگام تمیز کردن اتومبیل کمک کند. پس در این مورد هم کارواش صنعتی کار شما را به حداقل می رساند و دیگر مجبور نیستید از دستانتان کمک بگیرید. ابزارها همه کارها را انجام می دهند.

قابلیت حمل و نقل آسان

بهترین کارواش صنعتی ممکن است دارای چرخ باشد تا با توجه به محیط استفاده، حمل و نقل به مکانی که نیاز دارید را آسان تر کند. همچنین دارا بودن از شلنگ مقاوم و بلند باعث شده نظافت و شستشوی اماکن با ارتفاع بلند به آسانی انجام شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید