۶ دستگاه نظافتی مکانیزه پر کاربرد

۶ دستگاه نظافتی مکانیزه پر کاربرد

نظافت سطوح مختلف امروزه با استفاده از تجهیزات نظافتی رایج تر شده و در بسیاری از محیط ها از این دستگاه ها استفاده می شود. هر سازنده از نامگذاری متفاوتی برای تجهیزات نظافتی استفاده می کند و این باعث گیج شدن افرادی می شود که قصد خرید دارند. ما به شما کمک می کنیم تا هرگونه سردرگمی را برطرف کنید تا با اطمینان بتوانید نوع دستگاه نظافتی مناسب برای نظافت را انتخاب کنید. ضمن اینکه نکاتی را در مورد کاربرد های هریک از این تجهیزات ارائه می دهیم.

سوییپر 

از سوییپر های دستی باتری دار تا تجهیزات سرنشین دار صنعتی و جاروبرقی ها به شما کمک می کنند تا تاسیسات شما از زباله و گرد و غبار پاک شود. از این تجهیزات قدرتمند می توان در داخل خانه برای تمیز نگه داشتن فرش و نظافت کف های سخت استفاده کرد و در فضای باز برای نظافت پیاده روها، راهروها و حتی پارکینگ ها استفاده کرد.

نکاتی درباره سوییپردستگاه نظافتی سوییپر صنعتیتجهیزات نظافتی سوییپر صنعتی

کاربرد استفاده: داخلی و بیرونی

نوع: سرنشین دار و دستی

عملکرد اصلی: جارو کردن گرد و خاک و آلودگی

اسکرابر

این دستگاه نظافتی شبیه به دستگاه سوییپر است؛ اندازه و ظرفیت های مختلفی دارند. اسکرابرهای د ک بار شارژ فضا هایی با متراژ های بالا را نظافت کنند. در حالی که می توان از سوویپر در محیط های داخلی و بیرونی استفاده کرد، از دستگاه اسکرابر یا زمین شوی اصولاً در محیط های داخلی و فقط در سطوح با کف های سخت استفاده می شود.

نکاتی درباره اسکرابردستگاه نظافتی اسکرابر صنعتی تجیهزات نظافتی اسکرابر صنعتی

کاربرد استفاده: داخلی

نوع: دستی و سرنشین دار

عملکرد اصلی: استفاده از آب یا محلول تمیز کننده برای پاکسازی خاک و سایر مواد زائد کف های سخت

سوییپر اسکرابر

ترکیب فوق العاده امکانات برای شرایطی که هم نیاز به قدرت جمع آوری و جارو کشیدن و هم نیاز به شستشوی و نظافت دارند. دستگاه نظافتی سوییپر اسکرابر معمولاً ماشین های بزرگتر و سواری هستند که قابلیت جابجایی، اسکراب یا انجام هر دو کار را همزمان دارند.

نکاتی درباره سوییپر اسکرابردستگاه نظافتی سوییپر-اسکرابر صنعتی

کاربرد استفاده: داخلی و خارجی

نوع: سرنشین دار

عملکرد اصلی: جارو زدن گرد و غبار و آلاینده ها، تمیز کردن گرد و خاک و آلودگی ها

دستگاه پولیشر

پولیشر ها دستگاه های نظافتی هستند که برای ایجاد جلوه و درخشندگی در سطوح کف سخت طراحی شده اند. آنها در انواع مختلف و عملکرد های متفاوت برای نوع تاسیسات شما ارائه می شوند. دستگاه پولیشر همچنین برای سطوح نرم مانند موکت و تاتامی نیز قابل استفاده است. اما بهترین عملکرد آن در استفاده از سطوح سخت می باشد.

نکاتی درباره پولیشردستگاه نظافتی پولیشر صنعتی

کاربرد استفاده: داخلی

نوع: سرنشین دار و دستی

عملکرد اصلی: شستشو، جلادهی و کفسابی سطوح کف سخت

دستگاه فرش شوی

یک دستگاه نظافتی خیلی کارآمد که وظیفه آن نظافت، شستشوی و همچنین خشک کردن کفپوش های مختلف مانند فرش ها و موکت ها و … می باشد. این دستگاه نظافتی قدرتمند برای نظافت کف های نرم به شما امکان و قابلیت تمیز کردن سریع در مناطق پرتردد و نقاط را می دهد. دستگاه فرش و موکت شوی بسته به قدرت و کاربرد استفاده در دو مدل خانگی و صنعتی معرفی می شود. عملکرد هر دو یکسان است اما نوع صنعتی آن از قدرت و ظرفیت بیشتری برخوردار است و از آن می توان برای سطوح فرش شده با وسعت زیاد مانند هتل ها، سالن های سینما، رستوران ها و … استفاده کرد.

نکاتی درباره فرش شویدستگاه نظافتی فرش شوی صنعتی تجیهزات نظافتی فرش شوی صنعتی

کاربرد استفاده: داخلی

نوع: سرنشین دار و دستی

عملکرد اصلی: تمیز کردن، لکه گیری و خشک کردن همزمان فضاهای فرش شده

جاروبرقی یا مکنده

دستگاه جاروبرقی توسط یک پمپ درون مخزن، خلا ایجاد می کند و باعث مکش آلودگی ها به داخل مخزن آن می شود. استفاده از این دستگاه محدودیت ندارد و از آن می توان در تمامی محیط ها برای جمع آوری زباله و آلودگی ها استفاده کرد. مدل خاصی از جارو برقی ها از نوع نیمه صنعتی هم وجود دارند که علاوه بر مکش مواد جامد و خشک قادر به مکش مایعات نیز هستند که نام آن ها جاروبرقی آب و خاک است.

نکاتی درباره جاروبرقیدستگاه نظافتی جاروبرقی و مکنده صنعتی تجهیزات نظافتی جاروبرقی صنعتی

کاربرد استفاده: داخلی و بیرونی

نوع: خانگی، تجاری، صنعتی و نیمه صنعتی

عملکرد اصلی: جمع آوری انواع آلودگی از روی سطوح مختلف

دستگاه واترجت یا کارواش

یک دستگاه نظافتی مکانیزه که با پاشش آب پر فشار قادر است انواع آلودگی های خیلی عمیق را در سطوح مختلف از بین برده و تمیز کند. کاربرد های کارواش صنعتی تنها به مسائل نظافتی ختم نمی شود و از آن می توان در موارد صنعتی نظیر سندبلاست،‌ برش مواد، تخریب بتن و موارد دیگر استفاده کرد. واترجت ها از نظر دمای آب خروجی به دو دسته واتر جت های آب گرم و آب سرد تقسیم می شوند که در برخی مدل ها با قابلیت کنترل و افزایش دمای آب می باشد.

نکاتی درباره دستگاه واترجتتجهیزات نظافتی فرش شوی صنعتی دستگاه نظافتی واترجت صنعتی

کاربرد استفاده: داخلی و بیرونی

نوع: خانگی،‌ تجاری، صنعتی

عملکرد اصلی: شستشوی انواع سطوح، تجهیزات و قطعات غیر حساس به آب

هر نوع کفی که داشته باشید، دستگاه نظافتی وجود دارد که نه تنها آن را تمیز نگه می دارد، بلکه به حفظ ایمنی و جذابیت ظاهری کف نیز کمک می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید