نظافت حرفه ای محیط با دستگاه سوییپر اسکرابر

نظافت حرفه ای محیط با دستگاه سوییپر اسکرابر

دستگاه سوییپر اسکرابر یکی از ابزارهای پیشرفته مکانیزه نظافتی است که فناوری سبزتر و هوشمندتری از نظافت صنعتی را ارائه می دهد. این دستگاه علاوه بر این که  محیط های وسیع را با کیفیتی فوق العاده تمیز می کند، وسیله ای مقرون به صرفه به شمار می آید. دستگاه سوییپر اسکرابر در مدل های بنزینی، دیزلی و دوگانه سوز طراحی و ساخته شده اند که با داشتن سیستم جلو برنده هیدرواستاتیکی جایگزین بسیار مناسبی برای سیستم های مشابه قدیمی هستند که نیاز بالایی به تعمیر و نگه داری داشتند و گذشته از آن برای صاحبان مشاغل دارای کمترین هزینه و نظافتی بهینه می باشد.

اهمیت نظافت محیط های شهری

اهمیت نظافت محیط های شهرینظافت و تمیزی شهری که در آن زندگی می کنیم به اندازه تمیزی محیط خانه و حتی بیشتر حائز اهمیت است. وجود زباله، گرد و خاک، روغن و گریس و … در محیط های شهری و پارکینگ ها همه شهروندان را آزرده می سازد و اگر افراد با محیطی آلوده مواجه شوند، هر چه سریع تر آن جا را ترک خواهند نمود. پارکینگ های ساختمان ها از جمله محیط هایی هستند که به دلیل رفت و آمد دائمی وسایل نقلیه به سرعت آلوده شده و این آلودگی می تواند از طول عمر کفپوش بکاهد؛ از همین رو نظافت و شستشوی پارکینگ برای حفظ تمیزی و کیفیت سطوح از اهمیت زیادی برخوردار است.

افزایش سرعت نظافت و شستشو با دستگاه سوییپر اسکرابر

افزایش سرعت نظافت و شستشو با دستگاه سوییپر اسکرابردستگاه مکانیزه نظافتی سوییپر اسکرابر به اندازه ای قدرتمند است که می تواند تنها با یک بار حرکت در یک مسیر سطح را به خوبی نظافت گرداند و شستشو کند. سوییپر اسکرابر مجهز به برس های شستشو دهنده و برس های دیسکی شکل نظافتی برای جمع آوری زباله ها بوده که مستقل از یکدیگر می باشند و با خشک نگه داشتن زباله های خشک نظافتی با کیفیت برتر فراهم می نماید. این نوآوری در طراحی و ساخت دستگاه سوییپر اسکرابر سبب گردیده کاهش هزینه های تعمیر و نگه داری و افزایش بهره وری می گردد.

 

سازگاری سوییپر اسکرابر با محیط زیست

سازگاری سوییپر اسکرابر با محیط زیستماشین نظافتی سوییپر اسکرابر دارای طراحی منحصر به فردی است که مصرف سوخت را بهینه می سازد و از آلوده شده محیط زیست جلوگیری به عمل می آورد. از همین رو این دستگاه علاوه بر فضاهای باز در محیط های سرپوشیده نیز قابل استفاده خواهد بود. این رده از دستگاه های نظافت صنعتی با یک بار سوخت گیری از ۳ تا ۵ ساعت بدون وقفه کار می کنند.

 

 

ویژگی های برتر، صرفه جویی فوق العاده

ویژگی های برتر، صرفه جویی فوق العادهطراحی هوشمندانه نشانه بارز همه دستگاه های نظافت صنعتی همانند اسکرابر ، سویپر صنعتی و سوییپر اسکرابر می باشد. به لطف دسترسی راحت و سریع به اجزای داخلی و حیاتی این رده از ماشین آلات صنعتی، رسیدگی به دستگاه آسان بوده که به این ترتیب کارایی و ایمنی این تجهیزات بهبود می یابد و پیچیدگی های عملیات تعمیر و نگه داری که در سیستم های هیدرولیکی قدیمی وجود داشت، از میان برداشته می شود. سیستم مکشی در دستگاه های سوییپر و سوییپر اسکرابر گرد و غبار موجود در محیط را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و با صرفه جویی در زمان، هزینه ها و انرژی محیطی پاکیزه و عاری از آلودگی فراهم می کند.

 

انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان

انعطاف پذیری و قابلیت اطمینانبه منظور نظافت محیط های گوناگون با ویژگی های مختلف لازم است ابزار خاصی به کار گرفته شود تا همان نتیجه ای  که مد نظر کاربران می باشد، به دست آید. دستگاه سوییپر اسکرابر گرد و خاک، برگ درختان، زباله ها و … را از سطح زمین جمع آوری می کند و هم زمان با آن سطوح نظافت شده را شستشو می دهد. توانایی این دستگاه در انجام هم زمان فرآیند نظافت و شستشو سبب می شود هزینه های نظافتی در محیط های وسیع و آلوده به شدت کاهش یافته و از طرف دیگر تمیز نمودن محیط های شهری، تجاری، صنعتی و … با سرعت بیشتری انجام می گردد. سوییپر اسکرابر از ساختاری مقاوم و صنعتی برخوردار بود که با استفاده از آن امکان کار در شرایط دشوار را فراهم می شود.

 

 

 

لینک های مفید:

سوییپر اسکرابر : فهرستی از محصولات

سوییپر : فهرستی از محصولات

اسکرابر : فهرستی از محصولات

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید