نظافت محیط ساخت و ساز و ساختمان با سوییپر صنعتی

نظافت محیط ساخت و ساز و ساختمان با سوییپر صنعتی

در فرآیند ساخت و ساز ساختمان ها محیط کار به شدت دچار گرد و خاک و آلودگی می شود. بسیاری از مصالح ساختمانی مانند فلزات، چوب ها، پیچ، میخ و دیگر مصالح نیز بر روی سطوح کف بر جای می مانند. بعلاوه زباله ها در داخل محیط به تدریج انباشته می شوند و ظاهر نا مناسبی به محل کار می دهند. از این رو تمیز و مرتب بودن محل ساخت و ساز ساختمان ضروری می باشد. یک ساختمان تمیز و زیبا در پایان ساخت و ساز قطعا نظر مشتریان را جلب خواهد کرد. نظافت ساختمان با سوییپر صنعتی یک راهکار مناسب برای تمیز کردن محوطه های متوسط تا وسیع ساختمانی و بخش های ساخت و ساز می باشد. در این مقاله سعی شده تا ویژگی های این تجهیز نظافتی و مزایای استفاده از آن در این صنعت بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

مزایای نظافت ساختمان با سوییپر

سوییپر صنعتی مخصوص ساخت و سازبخش مهمی از ضرورت داشتن جمع آوری مصالح ساختمانی و زباله ها در داخل بخش های ساخت و ساز به مسائل ایمنی کارگران و دیگر افراد بر می گردد. اما بخش دیگری از این موضوع به افزایش بازدهی کار بر می گردد. یک محیط کار تمیز و منظم به این معناست که کارگران مجبور نیستند از بین زباله های پراکنده شده در محیط حرکت کنند. در نتیجه این شرایط باعث افزایش بهره وری و بازدهی ساخت و ساز می شود.

 

تجهیزات مناسب برای نظافت محوطه ساخت و ساز

بخشی از نظافت محیط ساخت و ساز بوسیله یک جاروی دستی قابل انجام است. اما در محیط های وسیع که نیاز به جمع آوری منظم آلودگی های ذکر شده وجود دارد، جاروی دستی راه حل مشکل نخواهد بود. همچنین بخش های با میزان تردد پایین که دارای حجم بالایی از آلودگی های انباشته شده هستند، با استفاده از این تجهیزات دستی قابل نظافت نیستند. استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافت یعنی سوییپر صنعتی یک راهکار بسیار مناسب و جایگزین ابزار های دستی برای جمع آوری آلودگی ها از محیط های داخلی و بیرونی می باشد.

سوییپر صنعتی مناسب صنعت ساخت و ساز

سوییپر صنعتی از برس های نظافتی چرخان برای جمع آوری آلودگی ها از سطح و انتقال آنها به مخزن زباله بهره می برد. این دستگاه مکانیزه است و کاربر تنها آنرا هدایت و کنترل می نماید. مخزن دستگاه در پایان عملیات تخلیه شده و زباله ها به محل دفع انتقال می یابند. این دستگاه های سنگین کار به خصوص در مدل های خودرویی برای کار در سخت ترین شرایط ساخته شده اند. جهت نظافت ساختمان استفاده از سوییپر در محوطه های و بخش های کارگاهی ساختمان سازی مزایای متعددی را به همراه دارد.

ویژگی های متمایز کننده سویپر صنعتی

سوییپر صنعتی مخصوص ساخت و سازبرخی از ویژگی های مهم این دستگاه عبارتند از :

۱-سوییپر صنعتی بسیار موثر تر از یک جاروی دستی عمل می نماید.

۲-جمع آوری و دفع زباله با حرکت دستگاه بر روی سطح و در یک مرحله انجام می شود. در نتیجه محیط کار برای کارگران و مراجعین ایمن است.

۳-طول عمر این دستگاه ها بالاست.

۴-سوییپر ها قابل اعتماد بوده و سالها کار خواهند کرد.

۵-با توجه به خصوصیات ایمنی دستگاه، سوییپر ها یک عملیات نظافت ایمن و دقیق را تضمین می کنند.

۶-این دستگاه مقاومت بالایی دارد و به ندرت دچار آسیب شده و به تعمیر و نگهداری خاصی نیاز ندارد.

۷-محیط های وسیع در کسری از زمان تمیز و نظافت می شوند.

۸-سوییپر ها دارای طراحی ارگونومیک بوده و به راحتی توسط کاربر هدایت و کنترل می شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید