سویپر و نظافت محوطه های وسیع صنعتی و شهری

سویپر و نظافت محوطه های وسیع صنعتی و شهری

نظافت به صورت دستی در مراکز بزرگ و صنعتی کاری غیر ممکن است بطوریکه باعث هدر رفتن زمان، هزینه های اضافی و تلاش انسانی بیهوده می شود. بدین شکل امروزه جهت نظافت و نگهداری محیط های مختلف به شکلی کارامد تر و کم هزینه تر توسط سوییپر های صنعتی، نظافت انجام می شود. به طوری که گردش برس های کناری و جانبی در جلوی دستگاه انواع آلودگی ها را از گوشه کنارها به سمت برس مرکزی دستگاه( تعبیه شده در وسط دستگاه) هدایت میکند، تا در نهایت به منظور تخلیه در محلی مناسب به داخل مخزن جمع آوری زباله در پشت دستگاه منتقل شوند.

 

سوییپرهای صنعتی سوییپرهای صنعتی

جاروب های صنعتی (جاروهای محوطه)

استفاده از دستگاه های صنعتی باعث می شود تا از قرار گرفتن کارکنان در معرض خطرات و عفونتهای احتمالی بهداشتی جلوگیری شود. همچنین استفاده از سویپرهای صنعتی باعث ایجاد اعتماد مشتریان و رقبت بیشتر عمومی خواهد شد زیرا در هر حال نظافت محیط اطراف به نحوی قابل قبول، باعث رضایت و بهره وری بیشتر خواهد شد. اگر می خواهید دفتر یا مراکز صنعتی خود را در هر شرایط و زمانی تمیز و منظم نگه دارید سرمایه گذاری در ماشین های صنعتی( سوییپر صنعتی) پیشنهاد می گردد.

 

سوییپر سرنشیندار سوییپر سرنشیندار

پوشش دهی انواع فضاهای بزرگ و کوچک

با استفاده از سوییپرهای صنعتی هم حجم مساحت بالا مثل مراکز صنعتی و کارخانه ها و هم محیط های کوچک مثل ساختمان های اداری و دولتی را می توان در مدت زمان کمتری نسبت به نظافت از طریق روش های سنتی و قدیمی انجام داد .

 

 

سوییپر دستی سوییپر دستی

نظافت صنعتی( به وسیله سویپر دستی)

نظافت و تمیزی در مراکز بهداشتی، درمانی و مسکونی امری الزامیست که انجام ان به صورت قدیمی و سنتی ضمن خستگی و دشواری بسیار فقط باعث از بین بردن سطحی آلودگی می شود. ضمن اینکه در مراکز بهداشتی رعایت پخش نشدن گرد و غبار بسیار حائز اهمیت است؛ به همین منظور استفاده از سویپر های صنعتی( دستی) که میتوانند آلودگی و گردوخاک را به صورتی کامل و بهداشتی جمع آوری نموده و در محفظه ای بسته و بدور از تماس مستقیم با هوا نگهداری و در زمان و مکان مناسب تخلیه نمایند ضروری است.

 

سویپرهای صنعتی

سویپرهای صنعتی

سوییپرهای صنعتی و شهری (سوییپر سرنشیندار)

ماشین آلات صنعتی (سویپر) طیف گسترده ای از خدمات دهی در مراکز مختلف را پوشش میدند در صدر این فهرست ، بیمارستانها – پارکینگ ها – انبارها – شرکت های حمل و نقل و مراکز خرید و غیره قرار دارند که می توانند خدمات بسیار مفیدی را دریافت نمایند. برای اطمینان از بهترین حالت سرمایه گذاری در کسب و کار خود ، اعتماد به ارائه کنندگان قدرتمند جهت دریافت مشاوره و خدماتی مناسب و با کیفیت در طیف وسیطی از محصولات متنوع ، سرمایه ای ارزشمند می باشد. از مزایا و ویژگی های کلی سوییپرها میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

 

سویپر سویپر

نظافت به صورت دقیق و کامل

در روش های قدیمی و سنتی پس از نظافت و جمع آوری گرد و غبار ، باز هم مقداری از الودگی در سطوح باقی می ماند که باعث می شد گردگیری و غبارگیری مجدد انجام شود؛ اما امروزه با استفاده از دستگاه های صنعتی و مدرن وظیفه انجام این کار بر عهده سویپرهای صنعتی می باشد که به صورت مکانیزه و دقیق تمامی گرد و خاک موجود در سطوح را جمع آوری نموده و در مخزن خود ذخیره میکند. تا در محل مناسب تخلیه به صورت دستی یا اتوماتیک انجام پذیرد.

 

سویپرهای صنعتی سویپرهای صنعتی

ایمنی و راحتی

هر شکلی از نظافت میتواند کاری دشوار و طاقت فرسا باشد، چرا که جارو کردن یک طبقه از ساختمان بزرگ و نظافت به صورت رفت و برگشتی میتواند باعث خستگی هر فردی شود. در عین حال یک سویپر با داشتن کابین و امکاناتی که در اختیار دارد میتواند نظافت هرچه کامل تر و بهتری را از خود ارائه دهد. همچنین در شرایط مختلف آب و هوایی در فضاهای باز شهری نیز میتواند شرایط کاری مختلفی را رقم زند به صورتی که در شرایط آب و هوایی سرد، با نصب اتاقکی بر روی کابین، از ورود سرما جلوگیری شود و بالعکس بتوان در تابستان با گرمای شدید مقابله کرد. همچنین از فرود هر گونه وسیله از بالا بر روی کابین راننده به عنوان محافظ عمل می نماید.

 

لینک های مفید

سوییپر صنعتی : فهرستی از دستگاه های سویپر صنعتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید