چگونه اسکرابر (زمین شوی صنعتی) مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه اسکرابر (زمین شوی صنعتی) مناسب انتخاب کنیم؟

از انجایی که در استانداردهای امروزی هزینه های نظافتی و تعمیر و نگهداری دستگاه ها روندی کاهشی را پیش می برند، اغلب مدیران و صاحبان کسب و کار به دنبال راهی ساده و آسان و بدون تخصص و در عین حال با کمترین هزینه جهت نظافت محیط های پر ترافیک و سنگین به صورت روزانه می باشند؛ بنابراین در رفت و آمد های متعدد روزانه و کارکرد قطعات و دستگاه های صنعتی به صورت مکرر، دستگاه های اتوماتیک نظافتی (زمین شوی صنعتی) نظافت با سرعتی بیشتر و بدون هزینه های اضافی بر عهده میگیرند.

اسکرابر اسکرابر

برای مدیران و صاحبان کسب و کار های صنعتی که نظافت و شستشو به صورت حرفه ای، منظم، اصولی و به صرفه را مد نظر دارند، استفاده از دستگاه های اتوماتیک با قابلیت انعطاف پذیری بالا در محیط های متفاوت و کاهش نیروی انسانی همراه با افزایش راندمان و بهره کاری و استفاده بهینه و به صرفه از مواد شوینده، جزو ملزومات کاری و نظافتی محسوب می شود. استفاده از زمین شور صنعتی دارای مزایای زیر است:

– کاهش زمان کاری و به حداقل رساندن زمان نظافت

– کاهش نیاز به آب و صرفه جویی در مصرف مواد شوینده

– شستشو و نظافت به صورتی کاملا بهداشتی و ایمن

با انتخابی دقیق و مناسب و آگاهی از مزایای دستگاه های مختلف میتوان بهترین گزینه شستشو و نظافت را برای تجهیزات و اماکن (صنعتی، اداری، تجاری، مسکونی) مد نظر انتخاب و استفاده نمود.

 

چرا یک اسکرابر (زمین شوی صنعتی) مناسب پیدا کنیم؟

اسکرابر اسکرابر

الزامات و امکانات شستشو و نظافت هر محل و مکانی منحصر به فرد است و توانایی شناخت از مکان ها و نیازهای خاص مربوط به آنها می تواند کمک شایانی برای رسیدن هرچه سریع تر و بهتر به دستگاه های نظافتی(اسکرابر) کند. نظافت و شستشو به طور مستمر و دقیق در مجتمع های صنعتی بزرگ، کارخانه ها و مکان های عمومی شهری یک چالش بزرگ محسوب می شود اما با استفاده از زمین شوی های صنعتی(اسکرابر) شستشوی اماکنی با مساحت های گوناگون کاری سهل و امکان پذیر است.

در نگاهی واقع بینانه به نظافت سنتی و قدیمی، این روش علی رغم هدر رفت نیروی کاری باعث اتلاف زمان نیز می شود که نیاز به داشتن دستگاهی صنعتی( زمین شوی صنعتی) به طور ملموسی احساس شده و باعث ایجاد دیدی علمی تر و کاربردی تر به هزینه ها و راندمان در مراکز شده است.

اسکرابر اسکرابر

در نهایت با در نظر گرفتن امنیت عموم و نیروی های کاری و رعایت ایمنی های لازم جهت شستشو و جلوگیری از زمینه چینی حوادثی از جمله جراحت و حوادث حین کار و عدم لغزندگی و آلودگی ها در سطوح در اثر رد نظافت باقی مانده توسط نیروی انسانی، دستگاهی مکانیزه و صنعتی الزامی می باشد.

 

مهمترین عوامل در سرمایه گذاری یک زمین شوی صنعتی

امروزه داشتن تجهیزات صنعتی نظافتی( شستشو صنعتی) نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود به همین دلیل قبل از خرید باید عوامل و فاکتورهایی را مد نظر قرار داد که به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.

 

مساحت و زمان مورد نظر در شستشوی صنعتی

IMG_0098 اسکرابر

انواع مختلفی از اسکرابر در دسترس است؛ برخی ایده ال برای مکان ها و فضاهای کوچک و برخی دیگر مناسب مناطق و محل های بزرگتر هستند. به عنوان مثال یک اسکرابر بزرگ مناسب مکان های بزرگ و صنعتی خواهد بود، مانند: کارخانه ها و مراکز صنعتی و تجاری که عموما از مدل های سرنشین دار هستند؛ در حالی که اسکرابر های کوچک مناسب فضاها و مساحت های کمتر هستند و میتوان در محیط های اداری و خانگی به علت کمبود فضا و راحتی بیشتر از نوع دستی اسکرابر ها ( زمین شور صنعتی) استفاده کرد.

 

قدرت و آرایش سطوح مختلف در نظافت

اسکرابر اسکرابر

از دیگر نکاتی که خریداران باید به آن توجه داشته باشند سطوح مختلفی است که دستگاه های صنعتی نظافتشان را به عهده می گیرند. در سطوح بیرونی و فضاهای باز به طور طبیعی نظافت قدرت بیشتری را می طلبد و بالعکس در سطوح داخلی به علت آرایش یکپارچه و صیقلی سطوح، فشار کمتری به دستگاه  آمده و لزوماً نیازی به دستگاه های پر قدرت و سنگین کار نمی باشد.

این روزها با مشاهده دستگاه های مختلف صنعتی و نظافتی در مجامع عمومی، فروشگاه ها، کارخانه ها، مراکز صنعتی و اداری و تجاری میتوان به روند و کارکرد دستگاه ها، دیدی سطحی و نظری پیدا کرد. با این حال با آگاهی کامل از انواع محصولات مختلف شناختی دقیق و ریزبینانه پیدا کنید تا بتوانید سرمایه ارزشمندی برای خود انتخاب کنید .

 

کفشوی صنعتی : فهرستی از دستگاه های اسکرابر صنعتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید