گشایش یازدهمین دوره نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی با حضور شرکت ابراهیم

گشایش یازدهمین دوره نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی با حضور شرکت ابراهیم

در چند سال اخیر ، فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ عرضه انواع کالاها رشد چشم گیری یافته اند. در این فروشگاه ها ، تمامی کالا ها از جمله مواد غذایی ، بهداشتی، میوه جات و حتی پوشاک موجود است و شهروندان تمام خرید ماهانه یا فصلی خود را تنها در یک مرکز انجام می دهند. بنابراین با توجه به اقبال مردم به این فروشگاه ها و ضرورت استفاده از تجهیزات مناسب ، صنعت تجهیزات فروشگاهی کشور باید همواره در مسیر توسعه و پیشرفت باشد.

نمایشگاه های مرتبط با این فروشگاه ها ، محلی برای ارائه جدیدترین کالا ها و تجهیزات فروشگاهی توسط فعالان این صنعت به حساب می آیند. در این راستا، یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای این روز ها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است. از جمله اهداف برگزاری این رویداد، معرفی تجهیزات داخلی ، معرفی آخرین تکنولوژی های بکار رفته در تجهیزات فروشگاهی و ترویج فرهنگ خرید از این فروشگاه ها به منظور کاهش آلودگی هوا و مصرف انرژی می باشد. صنایع تولید کننده مواد غذایی، بهداشتی، پوشاک و .. ، سازندگان لوازم فروشگاهی مانند قفسه ها ، سبد ها و یخچال ها و مسئولین فروشگاه های بزرگ در نمایشگاه امسال حضور دارند.

اهداف شرکت ابراهیم از حضور در نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم، تامین کننده دستگاه های نظافت صنعتی از برند های معتبر اروپا می باشد. این شرکت، دستگاه های با کیفیتی را جهت انجام هرچه بهتر امور نظافتی در مراکز تجاری ، صنعتی، اداری و .. عرضه می نماید. حضور شرکت ابراهیم به منظور افزایش ارتباط با فعالان هر بخش و معرفی محصولات خود، حضور فعالی در نمایشگاه های مختلف دارد. نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی یکی از این رویداد هاست که در دی ماه سال جاری در تهران برگزار می گردد. اهداف این شرکت از حضور در این نمایشگاه، ارائه دستگاه های نظافتی اسکرابر ، واترجت و جاروبرقی صنعتی به منظور نظافت و شستشوی سطوح کف فروشگاه ها ، ارائه مشاوره به مراکز فروشگاهی و تولید کنندگان کالا ها جهت انجام موثر عملیات نظافت و معرفی جدیدترین خدمات و محصولات می باشد.

 

شرکت ابراهیم مفتخر است تا در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای از ۱۲ تا  ۱۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن ۳۸، غرفه ۵ میزبان شما علاقه مندان باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید