سوییپر محوطه ای (جاروی صنعتی)

سوییپر محوطه ای (جاروی صنعتی)

دستگاههای سوییپر (جاروی محوطه ای) صنعتی مناسب برای نظافت زمین های هموار و مسطح و جمع آوری زباله ها از خاک ریز گرفته تا ذرات بزرگ که در دو نوع سویپر های دستی و سرنشیندار از طریق برسهای میانی و کناری قابلیت نظافت کارخانه های بزرگ صنعتی، نظافت صنعتی باغ تالارها ، جاروب کردن محوطه ها و بهداشت مراکز بزرگ صنعتی را دارا می باشند.

 

جاروی محوطه دستی

 

جاروی محوطه دستی جاروی محوطه دستی

دستگاه های سوییپر (جارو) مدل دستی با موتور جلوبرنده توسط برس میانی به همراه برس کناری با کارایی ۲۵۰۰-۳۸۰۰ متر مربع در ساعت قابلیت نظافت سطوح هموار را دارا می باشد. این دستگاه نظافت صنعتی به منظور نظافت مکان های صنعتی ، انبارها و محوطه های باز و خطوط تولیدی که تولید زباله خشک دارند بسیار موثر است.

 

 

 ویژگی های جاروی محوطه دستی

جاروی محوطه دستی

جاروی محوطه دستی

– سرعت بالای گردش برس میانی (اصلی) دستگاه که می تواند در برخی مدل ها تا ۳۰۰۰ دور در دقیقه نیز باشد، دستگاه را قادر می سازد تا بتواند هر زباله ای را با قدرت بسیار زیاد به داخل مخزن زباله پرتاب کند.

– این دستگاه ها دارای شاسی فولادی قوی می باشند و برابر ضربه های احتمالی مقاومت بسیار بالایی دارند.

– با باز نمودن فلاپهای کناری دستگاه تمامی قسمت های داخل دستگاه جهت تعویض یا تعمیر قطعات مصرفی دستگاه در دسترس خواهند بود.

– در این نوع دستگاه ها (جاروی محوطه دستی) به لطف طراحی ارگونومیک دسته حرکتی و موتور جلوبرنده، سهولت در استفاده و حداکثر راحتی برای کاربر را فراهم نموده است.

 

 

جاروی محوطه سرنشیندار

جاروی محوطه (سوییپر) سرنشیندار

جاروی محوطه (سوییپر) سرنشیندار

دستگاه سوییپر (جاروی محوطه ای) سرنشین دار در محوطه هایی مانند: تمیز کردن پیاده روها، فضای پارک ها، فضای کارخانجات و محیطهایی که دارای فضای باز ، و جمع آوری زباله هایی مانند گرد و خاک، برگ، قوطی، پاکت و ته سیگار از سطوح صاف و هموار با مساحت کم از جنس بتن، آسفالت، سنگ، موزاییک مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها می توانند در شهرداری ها برای جمع آموری زباله و گرد و خاک استفاده شوند.

 

مزایا جاروی محوطه (سوییپر) سرنشیندار

جاروی محوطه (سوییپر) سرنشیندار جاروی محوطه (سوییپر) سرنشیندار

– در سوییپرهای سرنشیندار حداکثر تلاش و خلاقیت به منظور طراحی دستگاه با حداقل ابعاد ممکن، جهت قدرت مانوردهی بالا و حداقل فضای اشغالی به کار گرفته شده است.

– سوییپر های محوطه ای دارای بدنه ای مقاوم و ساختاری صنعتی و شاسی محکم فولادی می باشند که دارای طول عمر بالا و حضوری پویا در محیط‏ های صنعتی می باشند.

– جاروهای صنعتی مجهز به فیلتر کارآمدی هستند که مانع از پخش شدن گردو غبار جمع آوری شده از سطوح در فضا می شود .

– در دستگاهای سوییپر پس از جمع آوری گردو غبار و جمع آوری در فیلتر دستگاه، داخل سیستم مکانیزمی تعبیه گرده که با ویبره کردن فیلتر، گردوغبار را از فیلتر جدا نموده و باعث تخلیه دستگاه( به صورت دستی یا اتوماتیک) می شود .

– دستگاه های سوییپر صنعتی به منظور سهولت کار و حرکت در سطوح مختلف صنعتی و خشن با توجه به میزان آلودگی و چسبندگی آلاینده های مختلف به سطوح دارای چرخ های توپر و بزرگ می باشند.

– در جاروهای صنعتی محیطی علاوه بر برس میانی، مجهز به دو عدد برس کناری برای جمع آوری هرچه بهتر گرد و خاک از کناره ها و لبه جداول تعبیه گرده است .

– امکان تنظیم برس میانی و برس های کناری با توجه به پستی و بلندی های سطوح مختلف و استفاده هرچه بهینه تر از برس ها

جاروی محوطه (سوییپر) سرنشیندار جاروی محوطه (سوییپر) سرنشیندار

– به طور کلی در سوییپر صنعتی تمامی قطعات مصرفی دستگاه اعم از برس ها و فیلتر و تمامی قطعات مکانیکی دستگاه به جهت سرویس و نگهداری آسان قابل دسترس می باشند .

– در دستگاه های سوییپر ظرف تخلیه ای تعبیه گردیده که پس از ویبره شدن فیلتر و تخلیه گرد و خاک از به داخل مخزن ، انتقال و تخلیه زباله ها به آسانی هرچه تمام تر صورت می پذیرد .

– دستگاه ها سوییپر محیطی دارای کنترل پنل کاملی می باشند . که امکان تنظیم سرعت چرخش و فشار برس ها و سرعت جلوبرندگی دستگاه را می دهد.

– جارو های صنعتی قابلیت نصب اتاقک بر روی دستگاه را دارند که داشتن امکاناتی نظیر کولر و بخاری در شرایط جوی مختلف را فراهم مینماید .

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید