حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی محیط زیست و نمایشگاه کاغذ و مقوا تهران ۱۴۰۰

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی محیط زیست و نمایشگاه کاغذ و مقوا تهران ۱۴۰۰

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست و چهارمین نمایشگاه کاغذ، مقوا امسال در تاریخ ۳۱ خرداد به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی با حضور جمع کثیری از شرکت ها، سازمان ها، ارگان ها و فعالان در حوزه های فناوری، کشاورزی و صنعتی و همچنین فرآورده های سلولزی و ماشین آلات به منظور معرفی کسب و کار و خدمات خود، برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران ۱۴۰۰

نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران ۱۴۰۰ با هدف معرفی کالا، خدمات و جدیدترین فناوری های سازگار با محیط زیست که روز برگزاری آن در تاریخ ۳۱ خرداد ماه الی ۳ تیر ماه ۱۴۰۰ تعیین شده بود به تعویق افتاد. خدماتی که در این نمایشگاه ارائه می شود در زمینه های فناوری، فنی و مهندسی، کشاورزی و صنعتی می باشد. این خدمات کاملا سازگار و منطبق با محیط زیست ایران ارائه خواهد شد. نمایشگاه بین المللی محیط زیست ۱۴۰۰ موقعیت بسیار مناسبی برای شرکت های مختلف با خدمات، فناوری و ایده های جدید است تا بتوانند توانایی های خود را در زمینه محیط زیست ارائه دهند. این نمایشگاه نیز موقیت خوبی برای آشنایی با دیگر شرکت ها و فرصت های تجاری جدید است.

همچنین نمایشگاه محیط زیست بستر مناسبی برای دوست داران این صنعت جدید به منظور افزایش معلومات و اطلاعات می باشد. گروه های کشاورزی و بخش های صنعتی نیز می توانند از جدید ترین اخبار و تکنولوژی های مرتبط با زمینه کاری خود اطلاع یابند و از این فعالیت ها در جهت حفظ محیط زیست بهره ببرند.

نمایشگاه بین المللی محیط زیست
نمایشگاه بین المللی محیط زیست

نمایشگاه بین المللی کاغذ و مقوا تهران ۱۴۰۰

چهارمین نمایشگاه بین المللی کاغذ و مقوا تهران ۱۴۰۰ در تاریخ ۳۱ خرداد ماه تا ۳ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته می باشد. با توجه به این که امسال شاهد مشارکت گسترده شرکت ها و مخاطبان در حوزه کاغذ و سلولز هستیم لذا پیش بینی می شود امسال شاهد حضور کشور های خارجی در این نمایشگاه باشیم. به گفته رییس چهارمین نمایشگاه بین المللی کاغذ و مقوا، امسال سالن ها از لحاظ متراژ و تعداد شرکت کنندگان رشد قابل توجه ای نسبت به سال های گذشته داشته است. از جمله اهداف این نمایشگاه آماده کردن بستری برای رقابت و حضور مسئولان کشوری به منظور تعامل و تبادل با مصرف کنندگان و عرضه کنندگان در فضایی بسیار مناسب و آماده برای معرفی فعالیت ها و استفاده از تکنولوژی های روز می باشد.

نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا
نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی محیط زیست و نمایشگاه کاغذ و مقوا تهران ۱۴۰۰

شرکت ابراهیم با سابقه ای درخشان در حوزه تجهیزات نظافت صنعتی و مکانیزه، مواد شوینده و ضدعفونی کننده، یکی از شرکت های فعال و مرتبط در این زمینه ها می باشد و نیز در جهت حمایت و معرفی خدمات خود، در هر دو نمایشگاه محیط زیست و نمایشگاه کاغذ، مقوا حضور پر رنگ و موثری خواهد داشت. شرکت ابراهیم با ارائه و معرفی انواع دستگاه های نظافت صنعتی به منظور نظافت و نگهداری از محیط زیست که همه از بهترین و باکیفیت ترین محصولات داخلی و خارجی هستند. حضور موثر شرکت نظافت صنعتی ابراهیم در نمایشگاه های محیط زیست و همچنین کاغذ، مقوا ۱۴۰۰ و به دلیل سابقه و تجربه این شرکت در حوزه های مربوطه، باعث ایجاد بستری مناسب برای آشنایی، همکاری و عقد قرارداد با شرکت های صنعتی و تجاری به منظور بهره مندی از خدمات شرکت ابراهیم می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید