دلایل استفاده از جاروبرقی های صنعتی

دلایل استفاده از جاروبرقی های صنعتی

تمیز نگه داشتن یک تجارت بازتاب مستقیمی از خود تجارت است. این کار از نظر بصری موفقیت و سلامت کلی کسب و کار را بیان می کند ، به همین دلیل تمیز نگه داشتن فضاها، هم برای کارگران و هم برای مشتریان یک شرکت ضروری است. این جاروبرقی های صنعتی با کیفیت بهترین گزینه برای امور نظافتی چه در مجموعه های تجاری و چه برای نظافت محیط های شخصی می باشد. اما چه چیزی باعث می شود جاروبرقی آب جمع کن در مقایسه با نمونه های خانگی بسیار عالی باشند؟ ممکن است از خود بپرسید که آیا واقعا جارو برقی های خانگی و تجاری ارزش چنین سرمایه گذاری را دارند؟ ما در ابراهیم، با متخصصان تجهیزات صنعتی، متعهد به تهیه دستگاه های نظافت صنعتی با کارایی بالا هستیم. برای آشنایی بیشتر شما با این دستگاه، ۵ دلیل اصلی استفاده از جاروبرقی اب وخاک را شرح خواهیم داد.

جارو برقی های صنعتی برکارایی متمرکز هستند

بسیاری مدعی هستند که جارو برقی های خانگی می توانند همان کاری را انجام دهند که دستگاه جاروبرقی صنعتی انجام می دهد. بطور کلی اینطور نیست. جاروبرقی های صنعتی برای انجام فرایند نظافت در شرایط سخت و سنگین ساخته شده اند و طوری طراحی شده اند که نسبت به  سایر جاروبرقی ها عملکرد بهتری از نظر، قدرت مکش، قدرت موتور، مخزن جمع آوری آلودگی و حتی بازدهی انرژی دارند.

جاروبرقی صنعتی
جاروبرقی های صنعتی

بادوام و ماندگار هستند

ماندگاری یکی از مهمترین دلایلی است که حرفه ای ها، مکنده صنعتی را ترجیح می دهند. زیرا آن ها برای کار در شرایط سخت طراحی و ساخته شده اند و انتظار می رود در فرایند های نظافت صنعتی کارایی و مقاومت نشان دهند و عمر طولانی تری داشته باشند. یک مکنده صنعتی با دوام با ویژگی های منحصر به فرد، سال ها کار خواهد کرد، در حالی که یک جاروبرقی خانگی به مراقبت و تعمیرات بیشتری نیاز خواهد داشت. در شرایط چالشی تر و محیط های سخت و خشن، جاروبرقی آبکش برای جمع آوری ذرات خطرناک، کاربردی تر بوده و قابل استفاده هستند.

برخورداری جارو برقی های صنعتی از تنوع طراحی

جاروبرقی کوله پشتی
جاروبرقی های صنعتی کوله پشتی

تجهیزات نظافت صنعتی اغلب با توجه به نیاز های خاص کاربر تفاوت های قابل توجهی دارند. آنها در سایزهای مختلف ساخته می شوند و شامل ویژگی ها و تجهیزات جانبی مختلفی هستند که به شما این امکان را می دهد که هرگونه فعالیت نظافتی را با حداکثر کارایی و کیفیت انجام دهید. این تنوع در طراحی جارو برقی ها شامل ویژگی های ارگونومیک نیز می باشند. برخی از این جاروبرقی ها با طراحی به شکل کوله که جاروبرقی کوله پشتی نامیده می شوند برای تضمین و اطمینان از عملکرد با کیفیت و درعین حال بهره وری حداکثری و سهولت استفاده کاربر، در وزن های سبک عرضه می شوند.

مزیت های بهتری برای سلامتی دارند

جاروبرقی های صنعتی به طور معمول دارای سیستم های تصفیه و فیلتراسیون با عملکرد بالا، مانند فیلتر HEPA(راندمان بالا ذرات هوا) هستند. این نوع از سیستم های فیلتراسیون در وکیوم ها میتوانند در شرایط حساس سلامتی به منظور تسکین آلرژی های تنفسی استفاده شوند. فیلترها کیفیت هوا را بهبود می بخشند، مواد آلرژی زا، گرد و غبار و ذرات جامد کوچک را به دام می اندازند و اطمینان حاصل می کنند که آنچه در جارو برقی تجاری مکیده می شود در آن باقی بماند.

جاروبرقی صنعتی
جاروبرقی های صنعتی

جارو برقی های صنعتی مقرون به صرفه هستند

جارو برقی های صنعتی ممکن است هزینه های اولیه بیشتری داشته باشند اما یک سرمایه گذاری عالی محسوب می شوند. دستگاه جاروبرقی تجاری و صنعتی به گونه ای ساخته شده اند تا از مقاومت بیشتری برخوردار باشند در نتیجه به تعمیرات و نگهداری کمتر احتیاج دارند و نسبت به دیگر مکنده های تجاری عمر طولانی تری دارند. جاروبرقی های صنعتی با کیفیت بالای ساخت اثبات کرده اند قابل اطمینان تر هستند و تا سال های سال همچنان به عنوان دارایی در انبار شما محفوظ خواهند ماند. با بررسی ویژگی های جاروبرقی صنعتی می توان گفت این مکنده بیشتر بر عملکرد و کارایی توجه داشته و با توجه به تنوع مختلف، کیفیت عالی و قیمت های مقرون به صرفه بهترین گزینه برای استفاده در فرایند نظافت و جمع آوری انواع آلودگی ها و آلاینده های صنعتی و غیر صنعتی می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید