عوامل موثر بر قیمت دستگاه زمین شوی برقی

عوامل موثر بر قیمت دستگاه زمین شوی برقی

دستگاه های زمین شوی با ارائه بهترین کیفیت در کمترین زمان، امروزه به محبوب ترین و پر کاربرد ترین تجهیزات نظافتی تبدیل شده اند. این دستگاه ها بصورت مکانیزه سطوح را شستشو و خشک می نمایند و در مدل های متنوعی تولید می شوند. زمین شوی برقی یکی از انواع این دستگاه هاست که با استفاده از جریان مستقیم برق کار می کند. در این مقاله قصد داریم تا این دستگاه را بیشتر معرفی کنیم و عوامل موثر بر روی قیمت دستگاه زمین شوی برقی را شرح دهیم.

اجزای مختلف دستگاه زمین شوی برقی

دستگاه های زمین شوی بطور کلی با منبع تغذیه باتری، برق یا سوخت فسیلی کار می کنند. در این مقاله تمرکز بر روی ویژگی ها و قیمت دستگاه زمین شوی برقی است که این دستگاه با اتصال به جریان برق شهری عمل می کند. کابل برق ۱۵ تا ۳۰ متری این دستگاه و امکان استفاده از سیم رابط بصورت ایمن، نیاز کاربر را در یک محیط کوچک برآورده می نماید. موتور برس و موتور مکش این دستگاه برای برس زنی و مکش آلودگی ها با استفاده از این منبع تغذیه عملیات را انجام می دهند.  برس زمین شوی برقی بعلت اتصال مستقیم به برق، پر قدرت و موثر آلودگی ها را از سطح حذف می کند. سامانه پاشش محلول شوینده نیز با تنظیم توسط کاربر همراه با برس، حذف آلودگی ها را به انجام می رساند. تی مکش بخش دیگر این دستگاه است که با سایش و تماس با کف زمین، آب آلوده را از سطح جمع می کند. مخازن آب تمیز و کثیف زمین شوی برقی بصورت جداگانه، آب تمیز و آلوده را نگهداری می کنند.

استعلام قیمت دستگاه زمین شوی برقی

عوامل موثر بر قیمت کف شور برقی

قیمت دستگاه زمین شوی برقی تحت تاثیر عواملی مختلفی است که باید در هنگام خرید اسکرابر به آنها توجه نمود. این دستگاه با توجه به عملکرد مکانیزه و تجهیزات مورد استفاده در ساختار آن، قیمت بالاتری نسبت به ابزار های دستی دارد. با این حال کیفیت بسیار بالا و سرعت بی نظیر در شستشوی کف توسط این دستگاه باعث شده تا در دراز مدت بازگشت سرمایه داشته باشد. زمین شوی برقی بصورت دستی و از پشت دستگاه توسط کاربر هدایت می شود. قیمت این دستگاه تحت تاثیر عوامل مختلفی است و در مدل های مختلف تغییر می کند.

دستگاه زمین شوی برقی
دستگاه زمین شوی برقی

تاثیر کیفیت ساخت و برند سازنده بر قیمت زمین شوی برقی

هرچه زمین شوی برقی دارای کیفیت ساخت بالاتری باشد، قیمت آن نسبت به سایر مدل های مشابه، بیشتر است. با این حال دستگاه با کیفیت تر، عملکرد بهتری دارد و با طول عمر بالا، خرید آن به صرفه می باشد. همچنین یک برند معتبر با ساخت دستگاه مطمئن و ارائه خدمات پس از فروش، می تواند تضمین کننده استفاده طولانی مدت از دستگاه باشد. در نتیجه برای بررسی قیمت دستگاه زمین شوی برقی باید اعتبار برند سازنده و کیفیت ساخت دستگاه را نیز در نظر بگیرید.

تاثیر کارایی بر قیمت دستگاه زمین شوی

دستگاه زمین شوی برقی براساس پهنای برس ها، سرعت چرخش برس و سایر پارامتر ها دارای یک کارایی مشخصی است. این کارایی براساس توانایی دستگاه در نظافت مساحت مشخصی از محیط بر حسب متر مربع بر ساعت بیان می شود. هرچه کارایی زمین شوی برقی بیشتر باشد، محیط در زمان کمتری تمیز می گردد. در نتیجه قیمت دستگاه زمین شوی با کارایی آن رابطه مستقیم دارد. همچنین زمین شوی با کارایی بالا ، مزایایی مانند کاهش مصرف آب و ماد شوینده را به همراه دارد.

عوامل موثر بر روی قیمت دستگاه زمین شوی برقی
عوامل موثر بر روی قیمت دستگاه زمین شوی برقی

سایر عوامل موثر بر قیمت کفشوی برقی

مواردی مانند حجم مخازن آب، تعداد برس ها و پهنای نظافت و وجود گزینه های کنترلی دستگاه بر روی قیمت دستگاه زمین شوی برقی موثر هستند. موتور جلوبرنده یکی از قابلیت های دیگر برخی مدل های کفشوی است که باعث سهولت بیشتر در جابجایی و حرکت دستگاه بخصوص بر روی سطوح شیبدار می شود. وجود این قابلیت می تواند بر روی قیمت دستگاه زمین شوی تاثیر بگذارد. وجود آپشن ها و گزینه های دیگری مانند سیستم دوزینگ مواد شوینده، سیستم کنترل و کاهش مصرف آب، برق و مواد شوینده دستگاه، سیستم تنظیم فشار برس بر روی سطح و سایر تنظیمات و قابلیت ها نیز بر روی قیمت این دستگاه تاثیر گذارند.

مقایسه قیمت دستگاه زمین شوی برقی با مدل باتری دار

طیف گسترده ای از دستگاه های زمین شوی توسط برند های مختلف طراحی و تولید می شود. در این بین خرید زمین شوی مناسب کمی دشوار و زمانبر می گردد. بعد از انتخاب برند سازنده دستگاه نیز مدل های ارائه شده نیاز به بررسی دارد تا زمین شوی مناسب خریداری شود. اما از نظر منبع تغذیه اکثر این دستگاه ها با برق یا باتری کار می کنند. در این بین انتخاب صحیح بین زمین شوی باتری دار و ماشین زمین شوی برقی بسیار مهم و حیاتی است. اگر محیط دارای دسترسی مناسب به پریز برق نیست، قید کفشوی برقی را بزنید. کفشوی باتری دار با قدرت مانور بالا و نداشتن کابل به راحتی و بدون دردسر در محیط های پر تردد قابل استفاده است. البته داشتن باتری باعث افزایش قیمت دستگاه شده و وزن آنرا نیز کمی بالا برده است. کفشوی کابلی آسان تر به جلو هدایت می شود و کاربر سختی کمتری برای هدایت آن دارد. در مجموع قیمت دستگاه زمین شوی برقی بعلت نداشتن باتری نسبت به مدل های باتری دار مشابه کمتر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید