جاروبرقی کوله ای و مزایای استفاده از آن

جاروبرقی کوله ای و مزایای استفاده از آن

امروزه اهمیت نظافت و جمع آوری گرد و غبار بر کسی پوشیده نیست، اما با توجه به پیشرفت های علمی و صنعتی شدن جوامع، آیا استفاده از شیوه های سنتی برای نظافت اماکن شلوغ و پر ترددی مانند اماکن اداری و تجاری مناسب است؟ در دنیای صنعتی امروز نظافت هم مانند همه سطوح دیگر دستخوش تحول شده و استفاده از دستگاه های صنعتی جایگزین شیوه های سنتی نظافت شده است. یکی از این دستگاه های صنعتی که برای جمع آوری گرد و غبار استفاده می شود، جاروبرقی صنعتی است که در مدل های سطلی و کوله ای تولید می شود.

 

مزایای استفاده از جاروبرقی کوله ای

جاروبرقی کوله ای و قابلیت جابه جایی بالا استفاده و قابلیت جا به جایی جاروبرقی های سطلی به خاطر ابعاد و وزنی که دارند تا حدودی سخت می باشد. به همین دلیل مردم تمایل بیشتری برای استفاده از جاروبرقی های کوله ای در نظافت اماکن تجاری و اداری دارند. دلیل اصلی تولید این محصولات، راحتی کاربران در استفاده از جاروبرقی بود. استفاده از جاروبرقی ها همانند راه رفتن در پارک، اداره یا اماکن تجاری با یک کوله پشتی است با این تفاوت که جاروبرقی کوله ای، شامل یک دسته است. بر خلاف مدل های سطلی مکنده، در هنگام استفاده از این مدل جاروبرقی، کاربر نیازی به جابه جا نمودن دستگاه مکنده ندارد. مهمترین ویژگی دستگاه های جاروبرقی آلمانی یا ایتالیایی کوله ای، قابلیت حمل آسان و جابه جایی آنها به ویژه در راه پله ها می باشد. جاروبرقی های کوله ای در سایز های متنوعی تولید می شوند و حجم مخزن زباله ارتباط مستقیمی با ابعاد و سایز دستگاه دارد. مدل های تجاری این مکنده ها قابل استفاده در اماکن اداری، بیمارستان ها، دانشگاه ها و مدل های صنعتی قابل استفاده در انبارها می باشند. از دیگر ویژگی های جارو برقی کوله ای می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

قابلیت دسترسی به نقاط غیر قابل دسترس

جاروبرقی کوله ای به خاطر طراحی منحصر به فردی که دارد، قابلیت دسترسی به نقاطی را دارد که خارج از دسترس نمونه های سطلی هستند. مانند پشت میز کامپیوتر، قفسه کتاب و زیر کمد. نمونه های تجاری جارو برقی کوله ای به واسطه وسایل جانبی که به همراه دارند قابلیت دسترسی به قسمت های بالایی کمد ها و قفسه ها، دریچه ها و پنکه های سقفی را نیز دارا می باشند. همه این ها نقاط و مکان هایی هستند که نظافت آنها با جاروبرقی های سطلی بسیار دشوار است.

 

کناره ها و گوشه های دیوارها

جاروبرقی کوله ای و قابلین نظافت بالاکناره و گوشه ها از مکان هایی هستند که حجم زیادی از گرد و غبار در آنجا انباشته شده است، اصولا دستیابی و نظافت همه گوشه ها و کناره های دیوار ها توسط جارو برقی های سطلی دشوار بوده و در برخی مواقع غیر ممکن است، در حالی که نظافت این نقاط با استفاده از جاروبرقی کوله ای بسیار راحت و آسان بوده و کاربر به منظور دستیابی بهتر به این نقاط نیازی به خم شدن ندارد. نازل های گوناگون این دستگاه، امکان دسترسی به نقاط تنگ و باریک را نیز فراهم می کند.

 

افزایش سرعت نظافت با استفاده از جاروبرقی های کوله ای

جارو برقی های کوله ای تجاری سرعت بالایی در نظافت محیط دارند. موتور های قدرتمند به کار رفته در ین مدل ها به همراه قدرت مانور بالای دستگاه امکان نظافت محیط های وسیع را در زمان کوتاه تری فراهم می کند. سطوح عملیاتی و کیفیت نظافت این جاروبرقی ها از بسیاری از نمونه های سطلی بالاتر است.

 

ساختار بدنه

جاروبرقی کوله ای و انکان دسترسی به نقاط دشواربه منظور کاهش وزن دستگاه، در ساخت بدنه این جارو برقی ها از پلاستیک فشرده استفاده شده است. جارو برقی های کوله ای ساختار ارگونومیکی دارند که مانع از خستگی یا آسیب به کاربر می شود. به خاطر استحکام بالا ، نسبت به نمونه های سطلی آسیب پذیری کمتری داشته، و هزینه های نگهداری و تعمیر پایین تری دارند.

 

لینک های مفید:

جاروبرقی صنعتی: فهرست محصولات

1 دیدگاه دربارهٔ «جاروبرقی کوله ای و مزایای استفاده از آن»

  1. بازتاب: دلایل استفاده از جاروبرقی های صنعتی یا تجاری در مقایسه با جاروبرقی های خانگی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید