رعایت نظافت پارکینگ مراکز تجاری، دلایل و راهکارها

رعایت نظافت پارکینگ مراکز تجاری، دلایل و راهکارها

اغلب اوقات صاحبان مراکز تجاری از اهمیت نظافت پارکینگ ها در این مراکز غافل میشوند. نظافت سطوح پارکینگ ها تاثیر بسیار زیادی بر نظر مشتریان در هنگام مراجعه به مرکز خرید و رونق گرفتن کسب و کار شما دارد. محیط تمیز پارکینگ از شرایط و عملکرد مرکز خرید شما خبر میدهد. با این حال نظافت این مکان اغلب به دلیل وجود آلودگی های عمیق در سطح آن ها کاری دشوار و سخت میباشد. دستگاه واترجت میتواند راه حل آسانی برای حل این مشکل باشد. در ادامه به بررسی دلایل مهم در نظافت پارکینگ و اهمیت استفاده از واترجت برای نظافت آن میپردازیم.

تاثیر گذاری نظافت پارکینگ در برخورد اول

رعایت نظافت پارکینگ مراکز تجاری

میدانیم که برخورد اول با مشتری تاثیرگذاری ماندگاری دارد. پارکینگ مراکز تجاری اولین جایی هستند که وقتی مشتریان به مرکز خرید ما مراجعه میکنند با آن مواجه میشوند. خواسته یا ناخواسته این محیط و نگاه اولیه آنها به آن، در دیدگاه کلی مشتری به عملکرد مرکز خرید تاثیر دارد. رعایت نظافت پارکینگ به مشتریان این موضوع را بیان میکند که شما به تمامی جوانب کسب و کار خود اهمیت می دهید. این موضوع خیال آن ها را در مورد تمام موارد از جمله کیفیت کالاهای ارائه شده در مرکز تجاری شما راحت میکند.

افزایش میزان امنیت

نظافت لکه های روغنی و آلودگی ها از محیط پارکینگ در حفظ امنیت مراجعین تاثیر گذار است. برطرف کردن این موارد با نظافت پارکینگ ها به طور مرتب بالا رفتن سطح ایمنی برای مشتریان را تضمین میکند. به علاوه سهولت در رفت و آمد های پیاده و سواره را به همراه دارد.

تضمین بهداشت محیط کسب و کار شما

پارکینگ های آلوده به گرد و غبار و آلودگی ها میتواند بهداشت ساختمان تجاری شما را تحت تاثیر قرار دهد. این آلودگی ها میتواند توسط جریان هوا و یا تردد افراد به داخل ساختمان انتقال پیدا کند. پس نظافت پارکینگ و تمیز نگه داشتن آن، میتواند تمیزی محیط داخلی ساختمان را به همراه داشته باشد و به این ترتیب جلوه زیبا و حرفه ای مرکز شما را حفظ کرده و آن را ارتقا دهد.

جلوگیری از حوادث و تصادفات

زمانی که نظافت پارکینگ شما به طور مرتب انجام شود، احتمال حوادث و تصادفات کاهش میابد. به دنبال آن از وارد شدن جراحت و آسیب به مشتریان جلوگیری میشود. این امر باعث افزایش رضایتمندی آنان از خدمات مرکز خرید میشود. پس اهمیت دادن به نظافت پارکینگ کاهش ریسک و افزایش کیفیت ارائه خدمات را به دنبال دارد.

راهکار های حفظ نظافت پارکینگ ها

نظافت پارکینگ مراکز تجاری

با توجه به وجود آلودگی های سخت و عمیق موجود در پارکینگ ها استفاده از شوینده های فشار قوی میتواند راهکاری موثر در نظافت این محوطه ها باشد. واترجت ها میتوانند نظافت پارکینگ ها، سطوح بتنی  و دیواره ها را در زمانی کوتاه انجام دهند. این دستگاه با پاشش آب با فشار بالا و نفوذ به عمق آلودگی ها،  آن ها را از سطوح جدا میکند. در برخی نمونه های این دستگاه قابلیت شستشو با آب گرم وجود دارد، که این امر در برطرف کردن لکه ها و آلودگی های روغنی تاثیر و کارآمدی بالایی دارد. مصرف پایین آب در شستشو با واترجت و عدم استفاده از مواد شوینده کاهش هزینه های نظافت را به دنبال دارد. با در نظر گرفتن تمام این موارد، تمیز کردن و شستشو با استفاده از شوینده فشار قوی روشی ایده آل برای حفظ نظافت پارکینگ و محیط تجاری کسب و کار شما است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید