مزایای دستگاه اسکرابر صنعتی فرودگاه

مزایای دستگاه اسکرابر صنعتی فرودگاه

فرودگاه ها از پر رفت و آمدترین محیط های عمومی است که نظافت بخش های مختلف آن با چالش های فراوانی همراه می باشد. کارکنان بخش خدمات فرودگاه ها روزانه با مناطق وسیعی رو به رو هستند که هزاران نفر در آن تردد دارند و پیوسته گرد و خاک، آلودگی و میکروب به گوشه و کنار سالن ها منتقل می شود. اما حجم زیاد رفت و آمدها و وسعت بالای محیط نمی تواند دلیلی بر بی تفاوتی نسبت به نظافت مداوم و توجه به جزئیات امور نظافتی باشد، بلکه باید شرایط به گونه ای فراهم گردد که مسافران در فضایی پاکیزه حضور داشته باشند و احساس امنیت و آرامش کنند. پاکیزه نگه داشتن سطوح کف و دیگر سطوح در فرودگاه کاری دشوار نبوده و با استفاده از تکنیک ها و تجهیزات ویژه و پیشرفته تمیز کردن در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر خواهد شد. دستگاه نظافت صنعتی اسکرابر صنعتی فرودگاه از مهم ترین تجهیزاتی است که برای شستشوی عمیق و روزانه سطح زمین کاربرد عالی دارد.

 

اصول شستشوی کف در فرودگاه ها

اسکرابر صنعتی فرودگاه - شرکت ابراهیم
اسکرابر صنعتی فرودگاه

قدم گذاشتن بر روی سطح زمین به هر میزان و در هر شرایط آب و هوایی به معنای این است که آلودگی روزانه باید تمیز گردد و اندیشیدن راهکارهای اساسی یک ضرورت است و به منظور تمیز شدن سطح زمین در محیطی پر تردد مانند فرودگاه باید نکاتی در نظر گرفته شود تا برای امنیت هیچ یک از افراد حاضر در فرودگاه خطری به وجود نیاید. برخی از این نکات عبارت اند از:

– حذف پی در پی آلودگی جهت جلوگیری از انتشار آن به دیگر بخش ها

– توجه به خشک شدن زودهنگام سطح زمین برای جلوگیری از لغزندگی و سر خوردن

– بدون بر هم زدن آرامش مسافران

بنابراین هنگام انتخاب یک راهکار برای شستشوی سطوح کف در فرودگاه ضروری است تمامی موارد ذکر شده رعایت گردد و روش به کار گرفته شده کاملاً ایمنی و بهینه باشد. در این میان بهره مندی از دستگاه اسکرابر صنعتی فرودگاه راه حلی خواهد بود که می تواند استانداردهای نظافتی محیط های شلوغ و عظیم را برآورده سازد.

 

اسکرابر صنعتی یا کف شوی صنعتی چیست؟

اسکرابر صنعتی فرودگاه - شرکت ابراهیم
اسکرابر صنعتی فرودگاه

دستگاه اسکرابر که با نام های کف شوی صنعتی یا زمین شوی صنعتی نیز شناخته می شود، ماشین های شستشوی زمین تخصصی برای شستشوی سطح زمین می باشد که با توجه به گسترش ساخت و سازهای عظیم طراحی و تولید شده است. تمیز نمودن سطح زمین یکی از گام های اولیه و اصلی برای پاکیزه و ایمن ساختن یک محیط به ویژه محیط های بزرگ و پر رفت و آمد، به شمار می آید و بدون تردید در فرودگاه ها نیز شستشوی اصولی سطح زمین در درجه اول اهمیت قرار می گیرد. اسکرابر صنعتی یا دستگاه کفشوی سالن تنها وظیفه شستشوی سطح زمین را بر عهده ندارد، بلکه هم زمان با شستشو به خشک کردن زمین نیز می پردازد که یک ویژگی عالی و برجسته برای این دستگاه می باشد.

 

 

 

کاربرد اسکرابر صنعتی فرودگاه

اسکرابر صنعتی فرودگاه - شرکت ابراهیم
اسکرابر صنعتی فرودگاه

فرودگاه ها در سراسر دنیا با هر میزان از تراکم رفت و آمد و وسعت بخش های متعددی دارند که باید تمیز و پاکیزه شوند. بخش های مختلف در بر گیرنده سطوح هموار و ناهموار هستند که برای شستشوی سطوح هموار یعنی زمین دستگاه اسکرابر صنعتی فرودگاه کاربرد دارد. کفشوی صنعتی علاوه بر این که به تمیزی سطوح می انجامد، سبب درخشندگی کفپوش های صیقلی شده و زیبایی خاصی به محیط می بخشد. با توجه به این که زمین شوی صنعتی دارای سیستم برس زنی مکانیزه است، آلودگی های چسبیده به سطح زمین به راحتی جدا شده و کاملاً تمیز می شود؛ از طرف دیگر این دستگاه به سیستم مکش پر قدرت تجهیز گردیده که هم زمان آب و آلودگی را جمع آوری می کند. کف شوی صنعتی بهترین شیوه برای شستشوی سالن ها در فرودگاه است و مزیت های زیادی را به ارمغان می آورد.

 

 

 

مزایای اسکرابر صنعتی فرودگاه

اسکرابر صنعتی فرودگاه - شرکت ابراهیم
اسکرابر صنعتی فرودگاه

از مهم ترین مزیت های کف شوی صنعتی فرودگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– خشک شدن کامل سطح زمین به دلیل وجود سیستم مکنده که سبب می شود هنگام شستشو مزاحمتی برای مسافران به وجود نیاید و خطر لغزندگی آن ها را تهدید نکند.

– کاهش مصرف آب و مواد شوینده چرا که نیروی حاصل از چرخش برس ها برای رفع آلودگی کافی است و برای تمیزتر شدن نیازی به مصرف آب بیشتر نخواهد بود.

– کاهش مصرف مواد شوینده به معنای سازگاری بیشتر با محیط زیست می باشد.

– افزایش سرعت شستشو یکی از ویژگی های مهم اسکرابر صنعتی فرودگاه به شمار می آید و به همین دلیل به طور پیوسته می توان محیط فرودگاه را پاکیزه نگه داشت.

– سهولت کاربرد که به کمک آن کاربر بدون هیچ گونه احساس ناراحتی می تواند طولانی مدت به کار با دستگاه بپردازد.

– امکان شستشوی همه بخش های کوچک و بزرگ به دلیل طراحی دستگاه در مدل ها و اندازه های مختلف.

 

بخش های تشکیل دهنده اسکرابر صنعتی فرودگاه

اسکرابر صنعتی فرودگاه - شرکت ابراهیم
اسکرابر صنعتی فرودگاه

ساختار یک زمین شوی صنعتی مکانیزه عبارت است از:

سیستم برس زنی: همه دستگاه های اسکرابر از یک یا دو برس تشکیل شده اند که این برس ها دارای حرکت چرخشی با سرعت بالا هستند و به طور مستقیم با سطح زمین تماس دارد. حرکت برس بر روی زمین آلاینده ها را از بین می برد و نباید فراموش نمود که هم زمان با چرخش برس ها محلول شوینده روی زمین پاشش می شود تا عملکرد برس بهبود یابد و به کفپوش نیز آسیبی نرسد.

سیستم خشک کن: این سیستم از تی لاستیکی، شلنگ مکش و موتور مکنده تشکیل شده به صورتی که تی در انتهایی ترین بخش دستگاه تعبیه شده تا آب را به طور کامل جمع آوری کند. آب و آلودگی جمع آوری شده به وسیله شلنگ مکش به مخزن آب تمیز انتقال یافته که بر اثر ایجاد خلأ درون مخزن توسط موتور مکنده، انجام می گیرد.

مخزن آب تمیز و کثیف: دو مخزن مستقل از هم هستند که یکی برای نگه داری آب تمیز یا محلول شوینده و دیگری برای نگه داری آب آلوده می باشد. آب و آلودگی های جمع آوری شده درون مخزن آب کثیف باقی مانده و در هیچ شرایطی به چرخه شستشو راه پیدا نمی کند. طراحی دستگاه اسکرابر صنعتی فرودگاه به شکلی است که وجود دو مخزن سبب ساختار یا ابعاد نامتعارف نخواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید