شستشوی سریع و آسان باغ و حیاط با کارواش صنعتی

شستشوی سریع و آسان باغ و حیاط با کارواش صنعتی

مراقبت از خانه و اداره و تمیز کردن سطوح یک اولویت مهم به حساب می آید. حذف گرد و غبار، شستشوی سطوح کف، ضدعفونی آشپزخانه ها و حمام ها برای بهداشت افراد دارای اهمیت است. زندگی در یک محیط تمیز و زیبا قطعا لذت بخش تر از یک محیط آلوده می باشد. با این وجود بخش های بیرونی خانه، تمیز کردن حیاط، باغچه، بالکن ها و دیوار ها اکثر اوقات فراموش می گردند. مهم ترین و اصلی ترین سوالی که در چنین مواقعی ذهن را به خود مشغول میکند این است که چگونه حیاط خانه را تمیز کنیم بطوری که بیشترین میزان رضایت حاصل شود! طولانی بودن شستشوی این بخش ها و زحمت زیاد، باعث شده تا نظافت چنین سطوحی نادیده گرفته شود. استفاده از دستگاه کارواش صنعتی یک راهکار ایمن و سریع برای شستن سطوح و شستن حیاط و محوطه بیرونی منزل، ادارات و دیگر بخش ها می باشد. این دستگاه به کمک آب پر فشار انواع و اقسام آلودگی ها را از بین می برد.

اهمیت استفاده از  دستگاه کارواش صنعتی برای نظافت باغ

برای تمیز کردن سطوح کف از یک جاروی دستی می توان استفاده کرد اما جاروبرقی خیلی سریع تر و موثر تر عمل می کند. به همین ترتیب شستن حیاط و محوطه بیرونی منزل با یک جاروی دستی و شلنگ آب امکان پذیر است اما خستگی و هدر رفت وقت کاربر نتیجه آن خواهد بود. با داشتن دستگاه کارواش صنعتی تمامی سطوح کف، دیوار ها و سایر بخش های بیرونی منزل با سرعت و به آسانی شستشو می شوند. این دستگاه مزایای متعددی فراهم می آورد که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرند.

صرفه جویی در زمان با شستشوی حیاط به کمک واترجت ابراهیم

صرفه جویی در وقت و هزینه

دستگاه کارواش صنعتی در وهله اول به طرز چشمگیری در وقت و زمان شما صرفه جویی می کند. حتی شستشوی کف خانه با دستگاه نیز میتواند با سرعت چشمگیری انجام شده و در وقت و انرژی شما موثر باشد. یک شلنگ ساده قیمت کمی دارد اما سرعت جریان و فشار آب آن آنقدر کم است که حذف آلودگی ها را به سختی و در مدت زمان طولانی از بین می برد. همچنین مصرف آب دستگاه واترجت به مراتب کمتر از روش های دستی و سنتی است. علاوه بر این، یک دستگاه کارواش صنعتی یا خانگی، برای شستن حیاط طیف گسترده ای از وسایل مانند مبلمان باغ و ویلا، ماشین، دوچرخه، موتورسیکلت و کرکره ها کاربرد دارد. در نتیجه با خرید دستگاه کارواش صنعتی در بلندمدت در هزینه های نظافت نیز صرفه جویی می شود.

حذف قارچ، باکتری و خزه

آلودگی هایی مانند قارچ، خزه و باکتری به سختی از سطوح کف جدا شده و اغلب از بین بردن آنها مشکل است. در واقع عوامل ایجاد شده بر روی دیوار ها، سطح زمین و نرده ها بخصوص بر روی سطوح متخلخل به سختی از بین می روند. اما با بکارگیری دستگاه کارواش ، بدون نیاز به تلاش و زحمت خاصی، این آلودگی ها از سطوح برطرف می شوند. واترجت با فشاری چند برابر شلنگ آب معمولی و سرعت جریان بالا قادر به حذف انواع قارچ و خزه از سطوح در حیاط خانه است. بطور مشابه آلودگی های روغنی و چرب رینگ های ماشین با این دستگاه موثر تر و سریع تر از بین می روند.

برخی نکات برای نظافت باغ با دستگاه کارواش صنعتی

در هنگام شستن باغ و وسایل آن هم مانند اصول تمیز کردن حیاط ، موارد احتیاطی را رعایت کنید تا بهترین استفاده را از واترجت صنعتی داشته باشید. قبل از هرچیز فشار کاری دستگاه باید به درستی با توجه به سطح مورد نظر و قدرت آب لازم برای حذف آلودگی تنظیم شود. برای تمیز کردن جدول ها و صندلی های پلاستیکی فشار کاری پایین همراه با مواد شوینده نتیجه مناسبی به همراه دارد. برای شستن نرده های رنگی شده و گلدان ها فشار کاری پایین جهت جلوگیری از آسیب به این سطوح دارای اهمیت است. سطوح شیشه ای دیوار ها و پنجره ها با فشار کاری متوسط شستشو شوند تا آسیبی به آنها وارد نشود. در نهایت فشار های کاری بالاتر را به تمیز کردن سطوح کف و سنگفرش ها اختصاص دهید. استفاده از یک ابزار جانبی مانند برس کفشوی، در حذف آلودگی های سنگفرش ها اثربخشی بیشتری دارد

4 دیدگاه دربارهٔ «شستشوی سریع و آسان باغ و حیاط با کارواش صنعتی»

  1. سلام وقت بخیر

    انواع واترجت صنعتی فشار قوی با حداقل فشار ۲۰۰ بار مناسب شستشوی محوطه باغ هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع واترجت صنعتی یا دستگاه کارواش با کارشناسان و مشاروین ما به شماره ۸۷۱۸۴-۰۲۱ در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید