استفاده از کف شوی صنعتی چه مزایایی دارد؟

استفاده از کف شوی صنعتی چه مزایایی دارد؟

امروزه با قدم گذاشتن در اکثر مجتمع های تجاری و محیط های صنعتی که می توان متوجه حضور کف شوی صنعتی شد که به نوعی توجه افراد را به خود جلب می کنند. اما باید ویژگی های برتری زمین شوی ها را دانست. در این مقاله بیان شده است که چگونه بهره گیری از اسکرابر می تواند به عنوان یک ویژگی مثبت تلقی شود. سرعت، کارایی و سادگی کاربرد سه نکته ی اساسی در مورد کف شوی است که در این مقاله به بیان اجمالی آنها پرداخته شده است.

سرعت بالای اسکرابر

اسکرابر

استفاده از اسکرابر ها افراد را قادر می سازد تا با کیفیت بالاتر و هم چنین سرعت قابل قبول زمین را شستشوی و نظافت کنند. مسلم است که استفاده از کف شور دارای  اختلاف غیر قابل تصوری از نظر سطح کیفی نسبت به جارو های پاک کننده سنتی و تی های دستی دارد و افراد را از شر آب های کثیف به جا مانده بر سطح خلاص می کند. مطلوب بودن اسکرابر ها از این جهت معنا پیدا می کند که همه ی افراد توانایی کار با آن را به سادگی دارا می باشند اما از دیدگاه کارفرمایان، زمین شوی ها به جهت خشک کردن سطح بلا فاصله پس از آب پاشی و شستشو، در گذرگاه ها و مکان های پر رفت و آمد مورد توجه قرار دارد. هم چنین پوشش مساحت بیشتری از سطح مورد نظر در کف شوی های صنعتی با توجه به مسیر شست و شوی گسترده آن و باقی نماندن رد تی برای صاحبان مشاغل خوشایند است.

کارایی بالای دستگاه زمین شوی

زمین شوی

برطرف کردن مشکل ظرفیت به وسیله ی مخازن بزرگ در اسکرابر های خودرویی نسبت به زمین شوی دستی و مدل دستی نسبت به روش های سنتی شستشو ی با سطل و ابزار سنتی، موجب کارایی بالای کفشوی ها می گردد. لذا این حجم بالای مخزن به معنای کم شدن تردد ها جهت خالی کردن مخزن آب کثیف و پر کردن مخزن آب تمیز و در نتیجه کاهش مدت زمان انجام فرایند در حدود ۱/۲ ساعت خواهد بود که زمان زیادی تلقی می شود. از منظر دیگر کارآمدی کف شوی های صنعتی خودرویی به جهت کاهش هزینه ها و  بهبود بهره وری کارکنان که دستگاه را هدایت می کنند، می باشد زیرا در این نوع کفشورها اپراتور مستقربر صندلی بوده و دستگاه را به کمک فرمان هدایت می کند. بنابراین هم کارکنان کمتر خسته می شوند و هم زمان انجام کار به شدت کاهش می یابد و فضای بیشتری نیز تحت شستشوی قرار می گیرد و با صرف هزینه ی کمتر، بازده بیشتری نیز به همراه خواهند داشت.

کاربرد آسان اسکرابر

کف شوی صنعتیسادگی کار با اسکرابر صنعتی به عنوان یکی دیگر از ویژگی های اساسی آن مد نظر است. زیرا می توان جای تهیه سه دستگاه شستشوی، تمیز کننده، خشک کن و پولیشر به شکل مجزا، تنها با داشت اسکرابر و با هزینه ی به مراتب کمتر، اعمال فوق را به بهترین نحو انجام داد. دستگاه زمین شوی صنعتی ضمن اینکه فوق العاده ساده عمل می کند, سطح تنظیمات آن ها به گونه ای است که تمامی افراد با هر دانش فنی و بدون نیاز به تخصص خاصی توانایی کار با آن را دارا می باشند. بنابراین تنها نیاز به استخدام یک اپراتور (هدایتگر) خواهد بود و لازم نیست مدت زمان زیادی صرف آموزش وی شود.

 

سه نکته ی ذکر شده، تنها بخشی از مزایایی بود که اسکرابر را به دستگاهی کاربردی و پر طرفدار تبدیل کرده و صاحبان مشاغل را به استفاده از آن علاقمند نموده است. بنابراین این زمین شوی ها با توجه به عملکردشان در آن واحد قابلیت کار ۳/۴ دستگاه را به طور یکجا دارا می باشند و با توجه به صرفه ی اقتصادی و زمانی، بهره بری از زمین شوی صنعتی را به دستگاهی پر بازده تبدیل کرده است.

 

لینک های مفید:

اسکرابر : فهرستی از دستگاه های اسکرابر صنعتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید