خرید جاروبرقی صنعتی برای جمع آوری آلودگی صنعتی

خرید جاروبرقی صنعتی برای جمع آوری آلودگی صنعتی

سال های زیادی است که انواع دستگاه مکنده صنعتی مشکلات نظافتی، جمع آوری مواد و حفظ و نگهداری ماشین آلات را از میان برداشته اند. صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی، پلاستیک، بسته بندی، سیمان، رنگ و … فقط برخی از صنایع و بخش هایی هستند که به طور روزانه از مکنده های صنعتی به روش های مختلف، استفاده نموده و نسبت به خرید جاروبرقی صنعتی اقدام می نمایند. سال ها تجربه در زمینه ارائه دستگاه های نظافت صنعتی این امکان را فراهم آورده که همواره راه حل های صحیح و کارآمد برای هر نیازی پیشنهاد گردد و در نهایت نوآوری و انعطاف پذیری به همراه داشته باشد.

آلودگی صنعتی به چه معنا است؟

آلاینده های صنعتی ضایعات و پسماندهایی هستند که در محیط های صنعتی مانند کارخانه ها، کارگاه ها، نیروگاه ها، پالایشگاه ها و سایر محیط های مشابه تولید می شوند و با پراکنده شدن در بخش ها و سطوح مختلف مشکلات زیادی در زمینه ایمنی و سلامت کارکنان و هم چنین کیفیت محصولات تولیدی و خرابی ماشین آلات به وجود می آورند. این آلاینده ها از ذرات و زباله های درشت و قابل مشاهده تا باکتری ها و میکروارگانیسم ها را شامل می شود. تمامی این آلودگی ها به طور ناخواسته از جسمی به جسم دیگر منتقل خواهند شد.

 

خرید جاروبرقی ابراهیم برای مقابله با آلودگی صنعتی
خرید جاروبرقی صنعتی

 

مقررات بهداشتی برای مقابله با آلودگی های صنعتی

هر یک از شرکت های مواد غذایی، دارویی، شیمیایی و … روزانه با قوانین و مقرراتی رو به رو هستند که باید در راستای ارتقای بهداشت محیط رعایت گردند. در صنایع سنگین مانند سیمان، فولاد، ساختمان سازی، پالایشگاهی و … میزان خطرات آلودگی های تولید شده افزایش یافته و برای این که کارکنان در معرض این خطرها قرار نگیرند، توجه به مسائل ایمنی و بهداشتی بیش از پیش اهمیت می یابد. خرید جاروبرقی صنعتی یکی از راهکارهای بسیار موثر و نتیجه بخش در همه صنایع حساس و صنایع سنگین می باشد و پیش از آن که آلودگی و مشکلات ناشی از آن سراسر محیط را فرا گیرد، مواد زیان آور را جمع آوری کرده و اجازه بازگشت دوباره به محیط را نمی دهد.

 

خرید جاروبرقی صنعتی برای جمع آوری خاک، ماسه، پودر سنگ و سیلیس

ماسه و سیلیس به طور مکرر در صنایع برای لایه برداری و صیقلی کردن فلزات به کار می روند و اگر به همراه سندبلاست خشک استفاده شوند نه سندبلاست با آب، گرد و غبار زیادی را به وجود می آورند که در پایان کار و یا در حین انجام عملیات، به منظور تمیزی و حفظ ایمنی محیط، باید این مواد جمع آوری شوند. علاوه بر سندبلاست و شات بلاست،‌ گرد و خاک و ذرات سمی هنگام کفسابی نیز تشکیل می شوند که جمع آوری و حذف آن ها از محیط ضرورت دارد. دستگاه های مکنده صنعتی جمع آوری مواد مختلف با هر نوع ویژگی را در همه صنایع سرعت بخشیده و فرآیندهای غیر ممکن را آسان می سازد. خرید جاروبرقی صنعتی برای سندبلاست و شات بلاست :

  • مکش و بازیابی مقادیر زیادی از مواد را آسان می کند.
  • بازیابی و استفاده دوباره از ماسه و سیلیس امکان پذیر می شود.
  • در هنگام فرآیند سندبلاست و شات بلاست، سطح ایمنی بهبود می یابد.

 

کاربرد مکنده صنعتی برای کفسابی

با توجه به قابلیت مکش آلودگی های جامد و مایع در جاروبرقی صنعتی آب و خاک اتصال مستقیم آنها به دستگاه کفساب میتواند هم زمان با انجام عملیات، گرد و غبار و ضایعات ایجاد شده را از نقطه تولید مکش کرده و با کفساب حرکت داشته باشند. هم چنین اگر لزومی به اتصال مستقیم جاروبرقی به دستگاه کفساب نباشد، می توان در پایان کار از مکنده صنعتی برای جمع آوری ذرات و مواد به جا مانده در کف و دیگر سطوح، بهره مند شد.

 

خرید جاروبرقی ابراهیم برای مقابله با آلودگی صنعتی
کاربرد مکنده صنعتی در کفسابی

 

بهبود سطح ایمنی

بتن و سیمان، سیلیس، فلز، سنگ مرمر و گچ تنها برخی از موادی هستند که روزانه در محیط های کاری و کارگاه های ساختمانی گرد و غبار و ذرات پودری سمی و خطرناک تولید می کنند که برای کارگران و کارکنان خطرات جدی به دنبال دارند. وجود چنین ذراتی در محیط عواقب جبران ناپذیری برای افراد دارد، اما صنعت و تکنولوژی می تواند از بروز حوادث ناگوار جلوگیری به عمل آورد.

دستگاه های مکنده صنعتی دارای فیلترهای کارآمد و قوی و هم چنین مخازن ایزوله هستند که از هر گونه تماس میان کاربر و گرد و غبار جلوگیری می نماید. به همین دلیل خرید جاروبرقی صنعتی برای کارگاه های ساختمانی و دیگر صنایعی که با تجهیزات سندبلاست، شات بلاست و کفسابی در ارتباط می باشند، ضرورت داشته و در کنار سیستم های تهویه مناسب و رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی،‌ به نوعی عنصری برای حفظ امنیت و سلامت کارکنان به شمار می آید.

 

ویژگی های دستگاه های مکنده صنعتی

تقریباً همه صنایع و کارخانه ها از مشتریان دائمی دستگاه های جاروبرقی ابراهیم هستند، چرا که از مزایا و امکانات زیر برخوردار می باشد:

مکش قدرتمند مواد سنگین دارای چگالی بالا

فیلترهای دارای سطح مقطع گسترده به همراه سیستم های نظافت فیلتر یکپارچه

امکان حمل جاروبرقی و یا مخزن آن با لیفتراک

کار با منبع تغذیه برق یا هواکار

امکان نصب جدا کننده ها، شلنگ ها، نازل ها و تجهیزات ضد سایش و ضد الکتریسیته ساکن

 

نظافت سطوح واقع شده در ارتفاع

در محیط های صنعتی و کارخانه سقف، ستون، دیواره ها، لوله ها، تأسیسات و سایر سازه های سقفی وجود دارد که در ارتفاع قرار دارند و تمیز کردن با روش های معمولی و دستیابی به آن ها دشوار است. با این حال به منظور حفظ بهداشت و پاکیزگی محیط از جنبه های گوناگون،‌ ابزارهای کارآمدی مورد نیاز خواهد بود تا هر چه سریع تر به بخش های دور دسترسی پیدا شود. با خرید جاروبرقی صنعتی ابراهیم طیف کاملی از تجهیزات جانبی معرفی می گردد که به صنایع فعال کمک می کند با سادگی هر چه بیشتر به بالاتری و پنهان ترین مناطق دسترسی پیدا شود. رابط های سبک و دارای طول بلند به دسته مکنده صنعتی متصل شده و طول دسته را افزایش می دهند. به این ترتیب می توان نازل مورد نظر را نیز بر روی این رابط نصب و نسبت به نظافت نقاط مورد نظر اقدام نمود.

 

خرید جاروبرقی ابراهیم برای مقابله با آلودگی صنعتی
نظافت سطوح واقع در ارتفاع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید