ویژگی‌های خاص دستگاه‌های اسکرابر کمپانی کلمبوس

ویژگی‌های خاص دستگاه‌های اسکرابر کمپانی کلمبوس

در یک صنعت که موفقیت به طور مستقیم به سرعت و گردش کار بهینه سازی شده بستگی دارد، فرآیند نظافت سریع و کامل ضروری است. در یک محیط درمانی تأمین بهداشت کف و سایر بخش ها برای جلوگیری از انتقال بیماری و عفونت به بیماران، کارکنان و ملاقات کنندگان اهمیت بسیار زیادی دارد. در مراکز تجاری و تفریحی تمیزی و زیبایی محیط یکی از مهم ترین رازهای جذب مشتریان و جلب رضایت آن ها به شمار می آید. بنابراین می توانیم دریابیم نظافت و شستشوی منظم و اصولی محیط های گوناگون صرف نظر از نوع کاربری چه میزان برای حفظ بهداشت و سلامت کارکنان، مراجعه کنندگان، افزایش کارایی و سودآوری کسب و کار اهمیت و ضرورت دارد. دستگاه های اسکرابر یاکف شوی صنعتی نمونه مفید و پرکاربردی از تجهیزات مکانیزه نظافتی هستند که تمیزی باکیفیت سطوح کف را رقم می زنند. در بازار رقابتی امروز انواع دستگاه های کف شوی با برندهای مختلف وجود دارد که شاید انتخاب بهترین آن ها به یک چالش تبدیل شود. کمپانی کلمبوس یکی از معتبرترین شرکت هایی است که در رده جهانی به تولید و عرضه پیشرفته ترین تجهیزات مکانیزه نظافتی می پردازد.

 

ویژگی های منحصر به فرد اسکرابر کلمبوس

کمپانی کلمبوس در میان همه تولید کنندگان دستگاه های اسکرابر صنعتی ویژگی های منحصر به فرد و متمایز کننده ای دارد و با در نظر گرفتن همه شرایط و سنجیدن جوانب مختلف در انواع محیط ها اقدام به طراحی بهینه ترین و مناسب ترین دستگاه ها می نماید. ساختار و برنامه های تنظیم شده برای دستگاه ها به گونه ای است که علاوه بر فراهم نمودن محیطی تمیز و بهداشتی، با شرایط کاربران و کارکنان کاملاً سازگاری داشته و به طور کلی دیدگاه ها را نسبت به عملیات نظافت دگرگون می سازد. برخی از ویژگی های دستگاه های کلمبوس عبارت اند از:

 

کاربری آسان

کار با دستگاه های اسکرابر کلمبوس کاملاً ساده و قابل فهم می باشد. در هر دو مدل دستی و سرنشین دار کاربر نسبت به محیط اطراف تسلط دارد و هنگام کار احساس خستگی و درد نخواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

مکش فوق العاده

سیستم مکش جهت جمع آوری آب و آلودگی باقی از سطح زمین هم زمان با شستشو، فعال می شود. سیستم مکش قدرتمند اسکرابر کلمبوس سطحی تمیز، بدون رد آب و آلودگی و آماده استفاده را تضمین می نماید.

 

 

 

 

 

طراحی ارگونومیک

در طراحی اسکرابرها به ارگونومی توجه ویژه ای می شود؛ در مدل های دستی کاربر به راحتی دسته هدایتی را دست می گیرد و در کفشوهای خودرویی سریع و راحت روی صندلی مخصوص با موقعیت ارگونومیک نشسته یا پیاده می شود.

 

 

 

 

 

آماده به کار

نگهداری از دستگاه های اسکرابر ساخت کلمبوس آسان می باشد به طوری که برای کاربردهای بعدی خیلی زود آماده هستند. برس، تی، شیلنگ ها و مخازن دسترسی راحت دارند و پس از استفاده به سرعت نظافت و شستشو می شوند.

 

 

 

 

 

قدرتمند و قابل اطمینان

استحکام و قدرت بالا از دیگر ویژگی های مهم دستگاه های کفشوی صنعتی کلمبوس است. دوام و استحکام دستگاه سبب کارایی بالا، خرابی کم و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری می گردد.

 

 

 

 

 

 

توانایی نظافت گوشه ها

طراحی برس و تی لاستیکی دستگاه های اسکرابر صنعتی ساخت کمپانی کلمبوس به نحوی است که کناره های دیوارها را تمیز می کنند و از همین رو صرفه جویی در وقت و انرژی را به دنبال دارد.

 

 

 

 

 

 

انعطاف پذیری بالای اسکرابر در محیط های گوناگون

محصولات تولید شده توسط کمپانی کلمبوس از تنوع زیادی برخوردار است و محدودیتی برای استفاده از آن ها وجود ندارد. برخی از کاربردهای مهم و متداول دستگاه های اسکرابر صنعتی به شرح زیر هستند:

 

کاربرد اسکرابر در بیمارستان ها

بهره مندی از دستگاه کف شوی صنعتی برای شستشو و ضد عفونی نمودن سطوح کف در بیمارستان ها و مراکز درمانی محیطی تمیز و بهداشتی ارائه می دهد. هم چنین حس اعتماد و اطمینان در میان بیماران، بازدید کنندگان و کارمندان ایجاد می کند که در روند بهبود بیماران و امور روزانه تأثیر گذار است. اسکرابر آنتی باکتریال مخصوص استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی برای شستشوی روزمره و ضدعفونی سازی سطوح کف، از تولیدات حرفه ای و خاص این شرکت به شمار می آید.

 

 

 

 

کاربرد اسکرابر در حمل و نقل و انبارداری

در انبارها که حجم وسیعی از کالاهای مختلف نگهداری می شود، تمیزی و نظافت اهمیت زیادی دارد زیرا وجود گرد و خاک در محیط به سرعت بر کیفیت محصولات اثر می گذارد. دستگاه های اسکرابر صنعتی در ابعاد و مدل های متنوع طراحی و تولید شده اند و بنابراین در همه انبارهای کوچک و بزرگ قابل استفاده هستند که سالن های نگهداری کالا و مسیرهای رفت و آمد افراد و ماشین آلات را شستشو می دهند.

 

 

 

 

کاربرد اسکرابر در صنعت

پاکیزگی محیط در مراکز صنعتی به میزان قابل توجهی به سلامت و ایمنی پرسنل کمک می کند و فراهم شدن یک محیط کار مناسب را تضمین می نماید. زمین شوهای باکیفیت و قدرتمند به اندازه ای سریع و قابل اعتماد هستند که نیازهای مختلف را در صنایع برآورده می سازد. محیط های صنعتی مملو از انواع آلاینده های سخت هستند که به وسیله اسکرابر سطحی تمیز فراهم شده و در کنار آن هزینه های عملیات نظافت را در این مراکز کاهش می دهد.

 

 

 

 

کاربرد اسکرابر در مراکز تجاری

مجتمع های تجاری، فروشگاه های زنجیره ای، مراکز تفریحی و … از پر رفت و آمدترین مراکز تجاری هستند که تمیزی و زیبایی محیط در آن ها اهمیت بسیار زیادی دارد. یک فضای تمیز و پاکیزه حس اعتماد را به مشتریان منتقل می کند و باعث می شود افراد مدت زمان بیشتری را در آن محیط سپری نموده و از آنجا خرید کنند. یکی از محیط هایی که دستگاه اسکرابر بیشترین استفاده را در آن ها دارد، مجتمع ها و مراکز تجاری هستند که در مدت زمانی کوتاه و با بالاترین کیفیت سطوح را تمیز می گرداند. از طرف دیگر به دلیل داشتن ایمنی بالا، سطح صدای کم و سیستم مکش قوی در ساعت های شلوغ و پر رفت و آمد نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید