مزایای به کارگیری ترولی خدماتی در هتل ها و رستوران ها

مزایای به کارگیری ترولی خدماتی در هتل ها و رستوران ها

هتل ها از جمله مکان های اقامتی مسافران داخلی و خارجی هستند و میتوانند نقش مهم و اساسی در جذب توریست و گردشگر به شهر های مختلف یک کشور داشته باشند. هتل ها از طریق امکانات خدماتی و رفاهی مناسب، تمیزی و رعایت نظافت و بهداشت طبقه بندی، مقایسه و سنجیده می شوند و وجود نقص در هر کدام از این موارد، میتواند بر نظر مسافران و گردشگران تاثیر منفی بگذارد. استفاده از تجهیزاتی همچون ترولی حمل غذا که برای سهولت در ارائه خدمات و انجام نظافت در هتل ها و رستوران ها کاربرد دارند باعث بهبود کیفیت خدمات و رضایت بیشتر مراجعین به این دست مکان ها خواهد شد. با به کار گیری ترولی هتلی خدماتی و ترولی حمل غذا در هتل ها و رستوران ها، خدمت رسانی مناسب و منظمی را به مشتریان ارائه می دهید که افزایش رضایت آنان را به دنبال خواهد داشت.

دلایل استفاده از ترولی خدمات هتلی

خدمت رسانی به مشتریان و مسافران در هتل ها و رستوران ها از مهم ترین ارکان حفظ وفاداری مشتریان به این مکان های خدماتی است. از این رو در این مراکز خدماتی استفاده از تجهیزات مدرن و کارآمد برای ارائه خدمات به مشتریان برای کسب رضایت ایشان، از اهمیت بالایی برخوردار است. ابزار های سنتی قابلیت ها و کارایی لازم برای ارائه این خدمات را ندارند، به همین دلیل استفاده از ترولی های هتلی، خدماتی و نظافتی راه حلی مناسب و کارآمد برای رسیدن به این هدف خواهد بود. نظافت اتاق ها، راهرو ها، لابی و رستوران ها، ارائه خدمات و تعویض لوازم مصرفی اتاق در هتل ها، جابجایی ابزار و تجهیزات نظافتی و شوینده ها و جابجایی مواد غذایی در رستوران ها، از جمله اموری هستند که با استفاده از ترولی ها به آسانی انجام می شوند. در ادامه به بررسی چند نمونه از ترولی ها میپردازیم.

ترولی خدمات هتلی

ترولی هتلیترولی از تجهیزات نظافتی است که به منظور جابجایی تجهیزات و لوازم نظافت و ارائه خدمات مختلف نظافت به طور همزمان طراحی شده است. در هتل ها بعد از تحویل اتاق توسط مسافران، نیروی خدماتی اتاق را به طور کامل نظافت میکند. از ملحفه و حوله تا مواد شوینده و بهداشتی و محتویات یخچال ها به طور کامل تعویض میشوند. در ترولی خدمات هتلی قسمت های مختلفی برای قرار گیری تجهیزات و لوازم مختلف در نظر گرفته شده تا نیروی خدماتی با صرف کمترین زمان و کمترین تردد بتواند تمامی نیاز های مرتب سازی و نظافت اتاق ها را به انجام برساند. این دسته از ترولی ها دارای محفظه های جداگانه برای نگهداری ملحفه ها، حوله ها، مواد شوینده و سایر تجهیزات بوده و همچنین به نگهدارنده کیسه زباله برای جمع آوری ملحفه های کثیف مجهز هستند.

ترولی هتلی حمل غذا

نوع دیگری از ترولی هتلی با نام ترولی حمل غذا، در رستوران ها و غذاخوری هتل ها برای جابجایی مواد غذایی و ظروف آلوده مورد استفاده قرار میگیرد. با استفاده از این ترولی خدمات هتلی علاوه بر اینکه میتوان تعداد بیشتری ظرف غذا جابجا نمود، سرعت خدمت رسانی به مشتریان افزایش می یابد. این ترولی به صورت چند طبقه طراحی شده تا بتواند مقدار فضای بیشتری برای قرار دادن ظروف برای نیروی خدماتی فراهم آورد.

ترولی نظافت

ترولی نظافتترولی های نظافت از جمله پر کاربرد ترین انواع ترولی در هتل ها، ادارات، رستوران ها و سایر محیط هایی که به طرو مرتب به نظافت نیاز دارند، هستند. این دسته از ترولی ها به شکل ها و انواع مختلفی وجود دارند. بخش یکسان در این دسته از ترولی های نظافت، سطل آب تمیز و آب آلوده در آنها است. ترولی های نظافت به قفسه های مختلف برای نگهداری و جابجا نمودن ابزار ها، تجهیزات نظافتی، شوینده ها و برخی دارای محفظه نگهدارنده کیسه زباله می باشند. با استفاده از این نوع ترولی ها در فرایند روزانه نظافت و محیط هایی که امکان استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافت وجود ندارد، باعث سرعت گرفتن فرایند نظافت شده و با جابجایی یکباره تجهیزات نظافتی، کاهش زمان تلف شده در تردد های مکرر جهت جابجایی مواد شوینده و تجهیزات را به دنبال دارد.

1 دیدگاه دربارهٔ «مزایای به کارگیری ترولی خدماتی در هتل ها و رستوران ها»

  1. بازتاب: ترولی پذیرایی و خصوصیات و کاربردها و ویژکی های و مزایای استفاده آن در رستوران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید