مزایای استفاده از پولیشر در پرداخت و جلادهی سطوح کف ساختمانی

مزایای استفاده از پولیشر در پرداخت و جلادهی سطوح کف ساختمانی

زمانی که شرکت ها و سازمان ها در حال تخصیص بودجه هستند، برخی مدیران جلا دهی سطوح را صرفا امری تجملی دانسته و آن را غیر ضروری و یک هزینه اضافی میدانند که سازمان بدون انجام آن هم میتواند به فعالیت خود ادامه دهد. این تصور که با یک بار نظافت سطوح کف محیط به طور کامل تمیز شده است و یا جلا دهی سطوح صرفا در نمایشگاه ها، گالری ها و یا شرکت ها کاربرد دارد اشتباه است. استفاده از پولیشر جهت داشتن سطحی صیقلی و براق در لابی ساختمان ها و ادارات راهکاری مناسب و به صرفه است، همچنین از این دستگاه با استفاده از پد و برس هایی با درجه سختی بالا میتوان در لایه برداری از سطوح آلوده صنایع مختلف نیز کمک گرفت. در ادامه به چند نمونه از دلایل استفاده از ماشین های پرداخت کف در فضای کاری تجاری و صنعتی اشاره خواهیم داشت.

مزایای استفاده از پولیشر در بهبود کیفیت نظافت

سهولت استفاده از پولیشرسهولت نظافت با استفاده از پولیشر

نظافت سطوح پولیش شده به مراتب راحت تر است. در این سطوح به دلیل صیقلی بودن و عدم وجود ناهمواری ها آلودگی ها به آسانی از سطح جدا شده و حتی با یک تی مرطوب نیز قابل نظافت هستند. سطوح جلا داده شده در برابر آلوده شدن با لکه ها، نفوذ خاک و رطوبت به لایه های سطح و آسیب دیدن به مراتب مقاوم تر از سطوح پولیش نشده هستند. علاوه بر این پولیشر را می توان در بسیاری از دستگاههای چند منظوره همچون اسکرابر ها و زمین شو ها یافت، که شامل توانایی شستشو، خشک کردن و مکش آلودگی نیز می باشد و به شما اجازه میدهد تا در مدت زمان کوتاهی به شستشو، نظافت و جلا دهی سطوح و نگهداری از آنها بپردازید.

صرفه جویی و کاهش هزینه ها

نگهداری و مراقبت از سطوح میتواند امری پر هزینه و زمان بر باشد، از این رو استفاده از دستگاه پولیشر میتواند به میزان زیادی در کاهش زمان و هزینه های نظافت و جلای سطوح مفید واقع شود. به خصوص اگر جنس سطوح از کاشی یا پلیمر ها باشد، که به میزان بیشتری مراقبت و دقت در نگهداری دارند. به این ترتیب به جای صرف هزینه های مختلف برای نظافت سطوح و عدم اطمینان از نتیجه حاصل، با استفاده از دستگاه پولیشر به راحتی به براق کردن سطوح مورد نظر خود بپردازید.

تنوع کاربریتنوع کاربری

دستگاه پرداخت سطوح میتواند در جلا دهی سطوح سخت، بتنی، چوب، سنگ و بسیاری از انواع پوشش های سطح مورد استفاده قرار گیرد.این دستگاه با استفاده از پد های متنوع با درجه سختی های متفاوت، به راحتی میتواند کار جلا دهی، پرداخت و یا لایه برداری از سطوح را در نقاط مختلف یک ساختمان تجاری یا اداری به انجام برساند. فرقی ندارد جلا دهی لابی هتل مد نظرتان باشد یا شستشوی کف انبار و یا لایه برداری از بتن کف کارگاهتان، با استفاده از پولیشر تمام این کارها به آسانی انجام میگیرند.

 

قابل رقابت با روش های سنتی و قدیمی

کارکردن با اکثر شوینده های کف که به منظور براق کردن سطح و جلا دهندگی آنها مورد استفاده قرار میگیرند دشوار بوده و نیاز به آموزش و یا استخدام افراد خبره در این زمینه هستند. این در حالیست که استفاده از دستگاه پولیشر به مراتب راحت تر و آسان تر بوده و همچنین نیاز به استفاده از مواد شیمیایی مضر و اشتعال پذیر در پرداخت سطوح ندارند و از این رو ضرر کمتری برای افراد حاضر داشته و سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد.

کاربرد پولیشر
کاربرد پولیشر

قابلیت استفاده در محیط های پر تردد

دستگاه پولیشر با داشتن ابعاد مناسب و کم قابلیت استفاده درمحیط های پر رفت و آمد و شلوغ را دارد. این دستگاه که هم به صورت خشک و هم با استفاده از آب قابل استفاده است، میتواند باعث کاهش لغزندگی سطوح در هنگام شستشو شده و ارتقا ایمنی سطوح نظافت شده را به همراه داشته باشد. در ضمن سطح پولیش زده شده میزان کمتری آلودگی جذب خود میکند که کاهش میزان نظافت و سادگی آن را به دنبال دارد.

 

با توجه به موارد ذکر شده در بالا در خصوص استفاده از پولیشر در نظافت، جلا دهی و لایه برداری از سطوح میتوان گفت استفاده از این دستگاه در کنار سایر دستگاه های نظافت صنعتی یک راهکار بهینه بوده و مزایای زیادی به همراه دارد. با استفاده از دستگاه پرداخت سطح میتوانید انواع سطوح را در نقاط مختلف ساختمان خود پرداخت، صیغلی و براق کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید