مزایای استفاده از واترجت آب گرم در شستشوی تجهیزات صنعتی

مزایای استفاده از واترجت آب گرم در شستشوی تجهیزات صنعتی

گرما عاملی مهم در فرایند نظافت و تمیز کردن سطوح است. هر ۱۱ درجه افزایش دما به دو برابر شدن سرعت واکنش و تسریع فرآیند شیمیایی تاثیر دارد. آلاینده های روغنی، توده آلاینده های سرسخت و آلودگی های قدیمی به جا مانده در سطوح با استفاده از آب گرم به راحتی از بین رفته و بر طرف میشوند. سطوح سریع تر نظافت میشوند و نیروی کمتری برای تمیز کردن آنها هدر میرود. استفاده از واترجت های آب گرم در انجام فرایند نظافت صنعتی میتواند مزایای بسیاری به همراه داشته باشد و به میزان زیادی در کیفیت نظافت تاثیر بگذارد. واترجت صنعتی آب گرم در صنایع مختلف برای انجام نظافت، از بین بردن رسوبات، برطرف کردن روکش قیر، رنگ بری، جرم زدایی و سایر نظافت های سخت کاربرد دارد.

مزایای استفاده از واترجت آب گرم در شستشوی سطوح

واترجت آب گرم توانایی افزایش دمای آب را از ۱۲ درجه سانتیگراد تا ۱۵۵ درجه سانتی گراد دارد. این امر باعث کاهش انرژی لازم ، زمان مورد نیاز و ماده شوینده برای شستشوی سطوح مختلف میشود. بنابراین، نظافت و شستشوی با آب گرم مزیت های بیشماری برای بهینه سازی فرایند نظافت و تمیز کردن انواع سطوح هموار و ناهموار داشته و نتایج با کیفیت چشمگیری ارائه می دهد.

نتیجه بهتر در نظافت

واترجت آب گرم توانایی برطرف کردن انواع آلودگی های روغنی و گریس ها را از تجهیزات، ماشین آلات و سطوح مختلف دارد. نرم کردن آلودگی های روغنی به میزان قابل توجهی در حذف آسان آلاینده های روغنی تاثیر دارد، در صنایع مختلف به ویژه صنایع غذایی که بیشتر دچار آلودگی های چرب می شوند، استفاده از واترجت آب گرم در نظافت سطوح ماشین آلات و آلودگی های محوطه میتواند به میزان چشمگیری در کیفیت نظافت تاثیر گذار باشد.

کاهش مصرف ماده شوینده

اکثر مواد آلاینده و آلودگی های چرب معمولا با استفاده از مواد شوینده نظافت میشوند. با استفاده از شوینده فشار قوی آب گرم میتوان با ماده شوینده کمتری فرایند نظافت را به انجام رساند. چربی ها و آلودگی ها با استفاده از آب گرم به راحتی از سطوح جدا میشوند، به علاوه مصرف کمتر میزان ماده شوینده این دستگاه نظافت صنعتی را با محیط زیست سازگار کرده است.

کوتاه شدن زمان خشک شدن سطح

سطوح شستشو شده با واترجت صنعتی آب گرم زمان کمتری برای خشک شدن نسبت به سطوح شستشو شده با آب سرد دارند. از این رو برای آمادگی استفاده از سطح بعد از نظافت، سرعت میگیرد.

 

کیفیت نظافت آب گرمبهبود کیفیت بهداشت

از جمله خواص آب گرم قابلیت میکروب زدایی و حذف باکتری ها و ضدعفونی کردن سطوح است، به همین دلیل استفاده از واترجت آب گرم صنعتی به میزان زیادی در کاهش توده های باکتری و میکروب ها تاثیر دارد. کاهش لزوم مصرف ماده شوینده در این دسته واترجت ها نیز از همین جهت می باشد. در بسیاری از مناطق که نیاز به ضد عفونی و حذف آلودگی ها به صورت دوره ای نیاز است، استفاده از واترجت های آب گرم توصیه میشود. بیمارستان ها مراکز درمانی و بهداشت، از این دست مکان ها هستند.

کوتاه کردن مدت زمان نظافت

آب گرم باعث نرم شدن سریع آلودگی ها و در نتیجه کاهش زمان لازم برای شستشو و نظافت سطوح میشود. کاهش زمان نظافت و صرفه جویی در وقت به میزان ۳۵ درصد از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بوده و کاهش اتلاف انرژی نیروی کار را به دنبال دارد و میتوانید از نیروی کار در زمینه های خدماتی دیگر استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید