هر آنچه که باید درباره دستگاه رایحه افشان بدانید

هر آنچه که باید درباره دستگاه رایحه افشان بدانید

دستگاه رایحه افشان دستگاهی کاربردی و مناسب برای استفاده در هر محیطی می باشد، خوشبو کننده هوا با طراحی منحصر بفرد خود بیش از آنچه که مشتری از آن انتظار دارد و در اختیار او می گذارد و علاوه بر ویژگی اصلی خود که همانا ارمغان بوی مطلوب در محیط است انرژی وصف ناپذیر را فضا متبلور می کند، برخورداری از این دستگاه فوق العاده یکی از مهم ترین ویژگی های ماندگاری افراد در محیط است و حضور آن در محیط های دربسته تاثیری بی چون و چرا بر روی افراد می گذارد، رایحه افشان راهکاری کارآمد در دستیابی و بهبود کیفیت هوای محیط است و هدف اصلی آن از بین بردن بوی نامطبوع و پخش رایحه دلپذیر بدون ایجاد پرگونه حساسیت و مشکلات ریوی یا پوستی می باشد. خوشبو کننده اتوماتیک با بهره مندی از تکنولوژی های نوین و پیشرفته خود بهترین کاربرد را دارا می باشد و نیز در میان تجهیزات عرضه شده به بازار از لحاظ کیفی و بهداشتی در بالاترین جایگاه حضور دارد.

دستگاه رایحه افشان
دستگاه رایحه افشان

دستگاه رایحه افشان

دستگاه رایحه افشان خوشبوکننده ای است که انواع رایحه ها را با توجه به هر سلیقه در فضا منتشر کرده و  محیط را به نحوی مطلوب معطر می سازد، همه ما از این موضوع آگاهی داریم که مهم ترین دغدغه ی افراد در محیط های بسته خوشبونگه داشتن  آن است، حال برای دستیابی  به این منظور از دیرباز تا به امروز از راهکارهای گوناگونی کمک گرفته شده که عمدتا نتیجه بخش نبوده، نمونه ای از این وسایل شمع های معطر یا اسپری های خوشبوکننده و وسایلی از این دست بوده که به صورت کلی هیچ یک مناسب این خواسته نشده و ما را به آن نزدیک ننموده اند.
تکنولوژی با پیشرفت روزافزون خود علاوه بر تحول عظیمی که بر علوم مختلف ایجاد کرده به سهولت توانسته مشکل بوی ناخوشایند محیطی را مرتفع کند و دستگاهی کارآمد به نام دستگاه خوشبوکننده را برای مصرف ایده آل به مردم معرفی کرده و با ظهور خود موجبات رضایتمندی عموم را فراهم داشته و بزرگترین دغدغه های آن ها  را مشکل گشایی نموده است. سؤالی که در این جا مطرح می شود این است که دستگاه خوشبوکننده هوا مدرن و نوظهور چه برتری نسبت به ابزارهای قدیمی دارد و  چه مزایایی را به دنبال دارد، خوشبوکننده وسیله ای کاربردی برای پخش بوی خوش در محیط های بسته به شمار می رود و با توجه به برخورداری از تکنولوژی مؤثر اتومیزیشن مایع اسانس را با فشار استاندارد از حالت مایع به حالت گاز تبدیل می کند و ذراتی نامحلول در هوای محیط ایجاد می کند که دارای ماندگاری بالایی در هوا هستند.
همچنین این ابزار کاربردی قابل استفاده در فضاهایی فاقد سیستم تهویه است و استفاده از آن در محیط های گوناگون جدا توصیه می شود، در مقابل این رایحه افشان خوشبوکننده های معمولی چون اسپری ها نیز وجود دارند که از کارایی لازم برخوردار نیستند به این دلیل نحوه بهره گیری از آن به شکلی کاملا ثابت بوده که به محض استفاده از آن بوی تندی در یک ناحیه منتشر و سایر بخش ها بی بهره می مانند و در این روش به سرعت رایحه حاصل شده  از میان می رود و کاملا راهکاری بی دوام است.

ویژگی های دستگاه خوشبوکننده هوا

خوشبوکننده دیجیتالی هوا دارای خصوصیات ویژه  است که دانستن آن ها خالی از لطف نیست.

  • قابلیت تنظیم میزان پاشش اسانس
  • دارای مخزن قابل شستشو
  • امکان نصب بر دیوار
  • فاقد ایجاد هرگونه حساسیت تنفسی
  • ماثر بر روی مغز و روح و روان مخاطب
  • سیستم جلوگیری از هدر رفت اسانس
  • تنظیم شرایط زمانبدی و میزان پخش رایحه
  • برخورداز از سنسور جهت زمانبندی پاشش مواد خشبوکننده در محیط

 

اسانس رایحه افشان

دستگاه رایحه افشان از مخزنی برای قرار گرفتن رایحه خوش برخوردار می باشد، طریقه استفاده از آن به شکلی خواهد بود که با ریختن اسانس در داخل دستگاه عملیات به سادگی آغاز شده و ظرف مدت کوتاهی به صورت معجزه آسا ناگاه شما با محیطی مواجه می شود که فکرش را هم نمی کردید، اسانس خوشبوکننده ریخته شده فرایند خوشبو شدن محیط به انجام می رسد، اسانس ها از مواد شیمیایی و مجموعه ای از مولکول های با رایحه تشکیل شده که این مواد به عنوان اصلی ترین ماده در دستگاه خوشبو کننده هوا مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که بدون استفاده از آن ها عملا این تجهیزات بی کاربرد می باشند.  هریک از اسانس ها دارای رایحه ای ویژه است و تنوع این رایحه ها امروزه به قدری شده که تقریبا برای هر سلیقه و محیطی مناسب جلوه گری می کند. انتخاب رایحه مناسب باید متناسب با شرایط فصلی، نوع کاربری محیط و همچنین سلیقه افراد حاضر در محل به انجام رسد. برای مثل در مورد بیمارستان ها و مراکز درمانی از بوی ملایم و آرام بخش و در محیط  باشگاهی از بویی با قابلیت ماندگاری و قدرت بالا بهره گرفته شود. در انتخاب اسانس ها توجه به ضد حساسیت بودن و پایداری بالای آن می تواند از جمله موارد مهم و قابل توجه باشد. از برخی رایحه ها می توان برای استفاده درمانی بهره گرفت.

  • تنوع در نوع بو ها شیرین، ملایم،ملس و تلخ
  • اکثر اسانس ها بدون رنگ و خالص
  • نامحلولی اماده خوشبوکننده در آب

 

 مخاطب و دستگاه افشانه رایحه

دستگاه خوشبو کننده هوا دستگاهی با انعطاف پذیری بالا است و در اصناف و محیط های عمومی گوناگون از آن بهره گیری می شود. به نوع کاربری محیط  برای بهره مندی از دستگاه خوشبو کننده هوا:

۱- خنثی نمودن رایحه ناموافق

در محیط های عمومی،اداره ها و شرکت ها به خصوص با تعداد بالا احتمال ایجاد و ماندگاری بوی مطبوع چند برابری است، رایحه پخش کن در از میان برداشتن هر بوی ناخوشایند تاثیر گذار است چرا که استشمام بوی بد به شکل دائم در محیط کاری یا فضاهای عمومی برای کارکنان و دیگر مراجعه کنندگان احساس منفی القا می کند که با بهره مندی از دستگاه خوشبو کننده هوا به راحتی از این پدیده جلوگیری می گردد.

۲- ایجاد رضایتمندی حاضران در محیط

مجتمع تجاری و اداری و مسکونی و مراکز خرید و رفاهی و خدماتی، رستوران و کافی شاپ و فودکورت و … کانون هایی می باشند که محور اصلی آن ها رفت و آمدهای مشتریان است، به این ترتیب برای جذب بیشتر مخاطب و رضایت آن ها دستگاه پخش رایحه به کار گرفته می شود، وسیله ای که رضایت درونی مشتریان را افزایش داده و  در ضمیر ناخودآگاه آن ها تا مدت ها باقی می ماند و به همین سبب مدت زمان طولانی تری را در محیط  سپری کرده وی را راغب به مراجعت دوباره برای بار دیگر می نماید.

۳- آروماتراپی

از ویژگی های بسیار مهم و اساسی در دستگاه خوشبو کننده هوا خصوصیتی چون رایحه درمانی است که با اضافه نمودن خوشبوکننده خاص درمانی  به مخزن دستگاه خوشبوکننده هوا برقی بوی مورد نظر را در هوا منتشر کرده و مخاطب پس از استشمام آن دریافت کاهش درد، کاهش میزان استرس، ایجاد احساس آرامش و … از اثرات رایحه درمانی را در خود احساس می کند.

 

مکان های مناسب استفاده از دستگاه خوشبو کننده

همه مکان های دربسته نیاز مبرم به یک دستگاه پخش کننده رایحه در خود احساس می کنند و برای بهبود بهداشت دیر یا زود از این دستگاه بهره مند می شوند.

  • مراکز اداری و تجاری و مسکونی
  • اداره ها و سازمان ها و شرکت ها
  • هتل ها و مهمان سراها و مسافرخانه ها
  • مساجد، حسینیه ها و اماکن متبرکه و حرم های مطهر
  • مراکز درمانی و بیمارستانی
  • آسایشگاه سالمندان
  • مهدکودک ها و مدارس و دانشگاه ها
  • مجموعه های ورزشی و استخر
  • سالن های همایش و سینماها
  •  رستوران ها و کافی شاپ ها
نحوه عملکرد دستگاه خوشبو کننده هوا
نحوه عملکرد دستگاه خوشبو کننده هوا

نحوه عملکرد دستگاه خوشبو کننده هوا

دستگاه پخش رایحه از ویژگی منحصر به فردی چون تکنولوژی اتمیزیشن ساخته شده که در این فن آوری بوی خوش به پودر تبدیل شده و  بوی آن در فضا منتشر می شود. ذرات اسانس با برخورد به اتم های هوا قدرت انتشار چند برابری پیدا کرده و هر چه سریع تر و قدرتمندتر در فضا انتشار می یابند، به طوری که با این اتفاق هیچ گونه حساسیت تنفسی و ریوی و پوستی برای کودکان و افراد سالخورده و حتی بیماران ایجاد نمی شود. اسانس های متنوعی به همراه دستگاه قابل استفاده می باشد که پرطرفدارترین آن ها رایحه هایی با بوی گل، طبیعت، ادکلن، اماکن مذهبی و … است و متناسب با نوع کاربری در محیط و فصل رایحه مناسب به کاربرده می شود و مشتریان می توانند بر اساس نیاز بوی خوش مورد نظر را انتخاب و از رایحه دل نواز آن به همراه دستگاه خوشبوکننده هوا برخوردار شوند.

برای کسب اطلاع بیشتر و یا طرح سوال می توانید با شماره ۰۲۱۸۷۱۸۴ و یا گفتگوی آنلاین در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید