دستگاه خوشبوکننده محیط با قابلیت تنظیمات پیشرفته

دستگاه خوشبوکننده محیط با قابلیت تنظیمات پیشرفته

هیچکس نمی تواند اهمیت وجود یک خوشبوکننده محیط و تاثیر آن در فضای حاکم را  انکار کند. بوی خوش و هوای سالم و پر انرژی و معطر در محیطی که در آن زندگی می کنیم مهم ترین اصل ماندن در فضای بسته و ساکن است و باید دانست غفلت از آن یکی از مهمترین نیازهای انسان محسوب می شود که مرتفع شدن تمام این نیازها به سهولت با یک دستگاه خوشبوکننده هوا امکان پذیر است. زمانی که به محیط های باز پا می گذارید و به طبیعت می‌ روید وقتی تفاوت هوای خوب و سالم را با هوای محیط بسته مقایسه ‌کنید متوجه لزوم تنفس هوای سالم و در عین حال معطر در درون خود خواهید شد. در سال های طولانی روش های متفاوتی برای خوشبو کردن محیط به کار می رفت اما تمام این نیاز ها تنها با تولید دستگاهی چون خوشبو کننده محیط مرتفع می شود.

دستگاه خوشبوکننده اتوماتیک محیط

دستگاه های خوشبو کننده هوا یکی از راه های آسان و در دسترس برای ایجاد فضای مطلوب می باشد و تنها راه آسانی که کیفیت هوای محیط را بهبود میبخشد و جایگزین مناسبی برای شیوه های خوشبو نمودن هوای نامطبوع است. دستگاه خوشبو کننده هوا محیط راهی سریع برای خوشبو سازی فضای های مختلفی مانند خانه و یا محل کار محسوب می شود که با اسانس ها و رایحه های گوناگونی می توان آن را مورد استفاده قرار داده و از آن بهره برد.

مزایای استفاده از دستگاه خوشبوکننده محیط

خوشبوکننده هوا در طی روز بوهای نامطبوعی را باعث رنجش انسان می شود را به راحتی از بین می برد. به طوری که ممکن است در فصل های مختلف و با آمدن فصلی چون زمستان به دلیل بسته بودن فضا، محیطی را که نیاز به تهویه مناسب دارد با ویژگی منحصر به فرد خود تغییر دهد و نیاز به استفاده بیشتر از دستگاه خوشبوکننده هوا در این زمان ها بسیار بیشتر احساس می شود. دستگاه خوشبوکننده محیط با پراکندن عطر دلنشین در محیط، به صورت کاملا مستقیم بر روی سلامت روان افراد تاثیر می‌گذارد و از استرس افراد در محیط خانه و محیط کار کاسته و برای افرادی که در محیط بسته هستند آرامش به ارمغان می آورد.

خوشبوکننده محیط
دستگاه خوشبوکننده هوا

دستگاه خوشبو کننده هوا در محیط با پخش اسانس خوشبوکننده و رایحه و بوی خوش می تواند اعتماد به نفس افراد را به میزان بسیار زیادی افزایش دهد و باعث افزایش انرژی آنان شده و شادابی و آمادگی برای انجام امور مختلف روزانه را در آنها ایجاد می کند.

خوشبو کننده محیط با پراکندن ذرات معطر و خوشبو در هوا به صورت کاملا مستقیم بر روی سلول های مغز تاثیرگذار است و احساس خوشایندی که با استشمام رایحه های خوب آن در محیط و در ذهن فرد پایدار می ماند غیر قابل انکار است. این دستگاه کارآمد به صورت کاملا نامحسوس بر عملکرد افراد تاثیر می گذارد به طوری که مثلا در محیط های کاری مانند اداری یا فضاهای تجاری بهره مندی از این دستگاه خوشبو کننده هوا برقی منجر به بهبودی روابط شده و حتی شاهد هستیم که در یک مغازه  معمولی استفاده از آن گرایش و ماندگاری مشتریان مغازه را با افزایش روبرو کرده و این امر تنها به دلیل تاثیری است که بوی خوش بر ذهن افراد می گذرد.

اهمیت استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا

نیاز به یک دستگاه خوشبوکننده هوا توانمند با توجه به افزایش بیشمار اسپری ها و خوشبو کننده ها برای محیط ضروری محسوب می شود. در واقع با پیشرفت هایی که در تمام زمینه ها در زندگی اتفاق افتاده، طراحی دستگاهی که بتواند به صورت اتوماتیک مواد معطر را در فضای پخش کند توسط محققان صورت گرفت که این دستگاه خوشبو کننده، با مجهز بودن به تجهیزات و تکنولوژی های لازم، قادر است در زمان کوتاهی اسانس ها و مواد معطر را در فضا پراکنده نماید. به علاوه اینکه دستگاه خوشبوکننده با داشتن قابلیت تنظیم زمان اسپری اسانس خوشبوکننده به طور خودکار در زمان مشخص شده روشن شده و عمل رایحه افشانی و پاشش اسانس در فضا را به انجام می رساند.

کاربرد های دستگاه خوشبوکننده محیط

کاربرد دستگاه خوشبوکننده اتوماتیکدستگاه خوشبوکننده هوا در مدل های مختلف در طراحی ظاهری و عملکرد ساخته شده و تنظیمات تایمر این دستگاه به راحتی می تواند مواد معطر را به دستگاه اضافه و یا تعویض نماید، نیز خوشبوکننده محیط با برق کار می کند و برای خوشبو نمودن محیط های داخلی گزینه مناسبی به شمار می رود و محیط هایی مانند مدارس، محیط های تجاری، مغازه ها و یا باشگاه های ورزشی و محیط خانه و سایر محیط هایی از این قبیل، می‌توانند مکان هایی مناسب برای ‌استفاده از این دستگاه خوشبوکننده هوا باشند.

نکات انتخاب و خرید دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک هوا

برای انتخاب این دستگاه به مواردی هم چون مخزن مواد خوشبو کننده دستگاه باید دقت شود زیرا در خرید خوشبوکننده هوا وسعت محیطی که قرار است در آن جا مورد بهره گیری واقع شود بسیار پر اهمیت خواهد بود. خوشبوکننده هوا به راحتی روی دیوار نصب می شوند و تنظیمات داخل دستگاه خوشبوکننده محیط  موجب می شود تا در استفاده از اسانس صرفه جویی شود و مواد معطر بیهوده به هدر نرود. مدل های مختلفی از این دستگاه در بازار موجود است که هر کدام با شیوه های جداگانه ای موجب معطر شدن محیط می شوند و با دارا بودن به سیستم اتمیزیشن اسانس خوشبوکننده را به گاز تبدیل می کنند و با این قابلیت که مهمترین ویژگی این خوشبوکننده هوا محسوب می گردد دیگر حتی افرادی که مشکلات تنفسی دارند با خیال راحت می توانند از بوی خوش آن بهره مند شوند.

ویژگی های دستگاه رایحه افشان

خوشبوکننده محیط
دستگاه خوشبوکننده هوا

با استفاده از دستگاه خوشبوکننده اتومایک هوا، خوشبو کردن هوای محیط دیگر به مکان خاصی محدود نمیشود و مراکز مختلف تجاری و یا مسکونی و محیط ها داخلی و عمومی میتوانند با به کار گیری این دستگاه توانمند از مزایای بیشمار آن بهره مند شوند. از ویژگی های دستگاه خوشبوکننده هوای محیط میتوان به موارد زیر اشاره داشت.

  • استفاده بهینه از مواد معطر در محیط و جلوگیری از هدر رفت آن
  • وجود تایمر برای تنظیم دستگاه خوشبوکننده به نسبت هوای حاکم بر محیط
  • معطر نمودن کل فضا با استفاده از خوشبو کننده محیط در مقایسه با اسپری خوشبو کننده
  • قابلیت استفاده از اسانس های مختلف با ویژگی ها و رایحه های منحصربه فرد در دستگاه خشبوکننده هوا
  • ایجاد تاثیرات مثبت بر مغز افراد حاضر در محیط و مشتریان در محیط کسب و کار
  •  تنظیمات مناسب در خوشبو کننده هوا به صورت روزانه با توجه به شرایط زمان بندی و میزان انتشار مواد معطر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید