تجربه حسی متفاوت از هوای محیط با دستگاه خوشبو کننده صنعتی

تجربه حسی متفاوت از هوای محیط با دستگاه خوشبو کننده صنعتی

دستگاه خوشبوکننده صنعتی توانایی معطر کردن محیط های بزرگ را داشته و سرعت پخش ماده خوشبو کننده در آن قابل تنظیم می باشد. نوع ساخت دستگاه های رایحه افشان با یکدیگر متفاوت است و بر اساس آن عملکرد دستگاه نیز متفاوت خواهد بود. فناوری هایی که در این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد در انواع مختلف متفاوت است. تکنولوژی که اغلب در دستگاه خوشبو کننده صنعتی بکار می رود تکنولوژی اتمیزیشن است. اساس این روش در کوچک کردن ذرات اسانس خوشبو کننده بوده و ریزی ذرات به حدی می رسد که با سرعت بیشتری فضاهای وسیع تری را خوشبو کرده و در زمان کمتر مسافت طولانی را پیش روند.

ویژگی های خوشبوکننده صنعتی مناسب

دستگاه خوشبو کننده صنعتی با توجه به فضایی که در آن استفاده می شود در اندازه های مختلف طراحی می گردد. بهتر است که این دستگاه ها در دو حالت اتوماتیک و دستی قابل تنظیم باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های مناسب دستگاه خوشبو کننده صنعتی قابلیت تنظیم آن به صورت شبانه روزی و در ساعت های مختلف روز می باشد. این دستگاه با بوی مطبوعی که ایجاد می کند احساس آرامش را برای افراد فراهم می نماید. از نظر ظاهری دستگاه خوشبو کننده صنعتی درعین سادگی بسیار زیبا است و برای مکان های عمومی و صنعتی جلوه مناسبی دارد. این دستگاه به راحتی بر روی دیوار نصب می‌شود و با فشردگی ابعاد فضای زیادی را اشغال نمی کند. میزان اسانسی که برای بوی مطبوع در فضا مورد نیاز است توسط دستگاه قابل تنظیم می باشد. خوشبوکننده هوا از راه دور قابل کنترل می باشد و مخزنی که در آن مواد معطر ریخته می شود قابل شستشو و تمیز کردن است.

استفاده از خوشبو کننده هوا در خانه
استفاده از خوشبو کننده هوا در خانه

تکنولوژی اتومیزیشن در خوشبو کننده هوا

ذرات اسانس در دستگاه های عمل کننده بر پایه اتومیزیشن موجب آسیب به ریه نشده و از این جهت بسیار ایمن هستند. مصرف اسانس بکار رفته در این دستگاه با این فناوری بسیار کاهش می یابد و اثر و ماندگاری بوی خوش در فضا بیشتر خواهد شد. دستگاه خوشبوکننده صنعتی به ویژه مناسب برای مکان هایی وسیع بوده که بوی نامطبوعی در فضا وجود دارد معمولا در فضاهای بسته، جریان هوا به خوبی انجام نمی شود و به این علت بوی ناخوشایندی در محیط ایجاد می شود، تکنولوژی اتمیزیشن به از بین بردن فضایی با بوی ناخوشایند کمک می کند و بهترین عملکرد را در میان دستگاه های مشابه دارد.

محیط های مورداستفاده خوشبوکننده صنعتی هوا

همانطورکه نظافت محیط اطراف برای همه ما مهم و ضروری است و علاوه بر پاکیزگی در روحیه همه انسان ها تاثیر فراوانی میگذارد هوای اطراف که همه روزه استشمام می شود نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همه افراد در طول شبانه روز نیاز به یک فضای آرام بخش و هوای دلنشین نیاز داشته تا بتوانند با استرس مقابله کرده و تمرکز خود را افزایش دهند. این احساس خوب با کمک دستگاه خوشبوکننده بوجود می‌آید که در محیط های مختلفی قابل استفاده است از مکان‌هایی که این دستگاه برای خوشبوکردن هوا استفاده می شود عبارتند از:
. منزل

. مکان های تجاری

. فروشگاه ها
. آموزشگاه ها
. اماکن مذهبی مانند مساجد
. مراکزپزشکی
. سرویس های بهداشتی
. آشپزخانه های صنعتی
. رستوران و کافی شاپ ها
. باشگاه ها و سالن های ورزشی

تا زمانی که دستگاه خوشبو کننده هوا مکانیزه طراحی و تولید نشده بود از امکانات مختلفی مانند اسپری، عود و انواع عطرها به منظور خوشبو نمودن محیط استفاده می شد. امروزه با کمک دستگاه خوشبوکننده صنعتی بسیاری از مشکلات رفع گردیده است. مکان های مختلف از جمله مراکز صنعتی مختلف که دارای آلودگی های مختلفی هستند نیاز اساسی برای خوشبوکردن هوا دارند زیرا کارکردن در فضایی که بوی نامطبوعی دارد می تواند سلامت و تمرکز کارکنان را از میان بردارد.

آروماتراپی با خوشبوکننده صنعتی

آروماتراپی به معنی رایحه درمانی است. تحقیقات فراوانی بر روی اثر بوی خوش در درمان بیماری ها انجام شده است که نشان می دهد بدن به صورت طبیعی به رایحه روغن های گیاهی خوشبو پاسخ مثبت داده است و مقاومت بدن در برابر آسیب های محیطی بسیار کاهش می یابد. روش درمان با کمک رایحه های گیاهان طبی به این شیوه است که اسانس گیاهان ویژه ای که عطر خاصی دارند زمانی که توسط فردی استشمام می شود آن رایحه به راحتی جذب خون شده و بهترین روش ورود به خون و ریه ها می باشد. با نفس کشیدن این عطر و رایحه پیام هایی را به صورت مستقیم به مغز می فرستند که مسئول دریافت بویی است که هر فرد در فضا استشمام می کند. در مغز قسمتی خاص به نام لیمبیک وجود دارد که در رابطه با دریافت سیگنال های مواد معطر است. زمانی که بوی خوش توسط فرد استشمام می شود این فرد بو را به لیمبیک مغز می فرستد و احساس خوشی و کم شدن استرس توسط این بخش به انسان ارسال می شود که تاثیر مستقیمی به درمان بیماری ها دارد. دستگاه خوشبو کننده صنعتی می تواند با تاثیر گذاشتن به بخش هایی از مغز خاصیت درمانی فوق العاده ای را داشته باشد.

دستگاه خوشبو کننده هوا و آروماتراپی
دستگاه خوشبو کننده هوا و آروماتراپی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید