بهداشت و ایمنی بیشتر محیط با دستگاه کفشور صنعتی

بهداشت و ایمنی بیشتر محیط با دستگاه کفشور صنعتی

نظافت و پاکیزگی تجهیزات شما تاثیری مستقیم بر تصویری که دوست دارید روی مراجعین و کارمندان بگذارید و در نمای کلی کیفیت کسب و کار شما دارد. وقتی صحبت از نخستین بازخوردها می شود کیفیت برنامه حفاظت و تعمیر کف می تواند بیشترین تاثیر را بر چگونگی برداشت دیگران از شما داشته باشد چرا که این نخستین چیزی است که افراد در بدو ورود به محل کار شما مشاهده خواهند کرد. یکی از نشانه های مهمی که خبر از عدم تعمیر و نگهداری مناسب محل می دهد راهروهای پوشیده از گرد و غبار و خراشیدگی های دیوار و زباله های رها شده در اطراف آن هستند.

مراقبت از کفپوش ها با دستگاه کفشور صنعتی

رسیدگی کافی به کف در مراکز درمانی، آموزشی، و صنعتی حائز اهمیت است چرا که آلودگی ها ممکن است ایمنی ساختمان شما را دچار مشکل کنند چرا که زمین کثیف از عوامل ایجاد خطر است و احتمال زمین خوردن را بالا می برد . بررسی و کنترل روزانه زمین خصوصا در نواحی پر رفت و آمد مهم است. نگهداری و تعمیر زمین در فضاهای بزرگ نیازمند توجه است چرا که نظافت روزانه می تواند خسته کننده و زمان بر باشد و نتیجه دلخواه را به دست ندهد. به همین دلیل، بسیاری از شرکت ها از سایر شرکت ها کمک می گیرند. به کارگیری موسسه ای باتجربه که بتواند کار را به نحوی موثر و با بهره­وری بالا به انجام برساند، از تحمیل هزینه های دیگر به شرکت جلوگیری خواهد کرد. یکی از مهم ترین ماشین آلات کاربردی برای حفظ و نگه داری از سطوح سخت در محیط های کوچک، متوسط و بزرگ دستگاه کفشور صنعتی یا به عبارت دیگر زمین شوی صنعتی است. در مقایسه با تی کشی که شیوه سنتی نظافت بود، کار با ماشین زمین شور کم مشقت تر و نیازمند زمان کم تری است و به آسانی محدوده بزرگ تری را نظافت می کند.

 

 

زمین شوی صنعتی یا دستگاه کفشور صنعتی
عملکرد دستگاه اسکرابر صنعتی

 

عملکرد دستگاه اسکرابر صنعتی

اسکرابر یا دستگاه کفشور صنعتی از پس انجام همه امور نظافت صنعتی برمی­ آید. در حین استفاده، در ابتدا آب و یا ماده پاک کننده از دستگاه خارج می شود و سپس برسی که به دستگاه متصل شروع به ساییدن کف ( اسکراب) می کند. همزمان، باقیمانده ماده پاک کننده از روی زمین به داخل کشیده می شود و تی برس زمین را خشک تحویل میدهد. آب تمیز و کثیف در مخزن های جداگانه ای ذخیره می شوند تا ضمن جلوگیری از انتقال آلودگی، زمین پاکیزه تر به نظر برسد.

این دستگاه ها نه تنها فرآیند نظافت را کوتاه تر و ساده تر می کنند بلکه زمان خشک شدن را نیز کاهش می دهند. دستگاه های کفشور صنعتی اتوماتیک کاربردی تر هستند چون درمقایسه با روش های سنتی به آب کمتری احتیاج دارند. کم شدن میزان آب مصرفی علاوه بر کوتاه کردن مدت زمان خشک شدن، شیوه­ای پایدارتر و سازگارتر با طبیعت است. تفاوت چشمگیر در نظافت با دستگاه کفشور صنعتی غیرقابل انکار است چون اسکرابرها قدرتمند تر از تی ها هستند.

 

دستگاه کفشور صنعتی اتوماتیک
مراقبت از کفپوش با دستگاه کفشور صنعتی

 

انواع کف شوی صنعتی

آلودگی ها و جرم ها با سیستم مکش و برس تی کامل تر از روش تی کشی پاک می شوند. اسکرابرها با برق یا باتری کار می کنند و در دو نوع کفشوی دستی و کفشوی خودرویی موجود هستند. ویژگی های جانبی دستگاه کفشور صنعتی بنا به مدل آن ها متفاوت است اما میانگین حفظ شارژ باطری در مدل های باتری دار بین ۲.۵ تا ۴ ساعت است که با توجه به مدل دستگاه برای کوچک ترین محیط ها تا وسیع ترین فضاها مناسب و کارآمد. مدل های مختلف این دستگاه مطابق با انواع مختلف زمین است. انتخاب مدل دستگاه زمین شوی صنعتی به اندازه ساختمان شما و نوع زمین بستگی دارد. هر چند این دستگاه ها سابق بر این برای نظافت کف استفاده می شد، مدل هایی از آن نیز مناسب پارکت، مرمر، سنگ و غیره است. برای سطوح براق یا پارکت، لازم است از  برس های نرم تر استفاده شود در حالی که زمین های سیمانی و بتنی در مراکز صنعتی را می توان با برس های زبر نظافت کرد.

 

کفشوی صنعتی یا دستگاه کفشور صنعتی
انواع کف شوی صنعتی

 

ارتقای ایمنی و بهداشت محیط با زمین شوی صنعتی

دستگاه کفشور صنعتی اتوماتیک راه حل هایی مناسب برای افرادی است که بدنبال زمین های واقعا تمیز و محیط های ایمن­ تر هستند. در هر زمینه ای همواره استفاده از تجهیزات پیشرفته نتایج بهتر و باکیفیت تری بر جای می گذارد و این قانون برای فرآیندهای نظافتی نیز صدق می کند. دستگاه زمین شوی صنعتی علاوه بر این که کفپوش هایی ایمن تر و بهداشتی تر فراهم می کند، به محافظت از کفپوش و افزایش طول عمر آن ها کمک می کند.

در یک محیط پر رفت و آمد تفاوتی ندارد چه نوع کفپوشی وجود دارد، صرف نظر از نوع آن ها نظافت و پاکیزه نگه داشتن آن ها حائز اهمیت بوده و متناسب با جنس سطح و شدت آلودگی باید چاره مناسب اندیشیده شود. انواع سطوح سخت متخلخل یا غیر متخلخل مانند سنگ، سرامیک، اپوکسی، بتن و … به وسیله دستگاه کف شوی صنعتی قابل شستشو هستند و نحوه عملکرد دستگاه به گونه ای است که می تواند آلودگی های عمیق و باقی مانده در خلل و فرج سطح را خارج نموده و از بین ببرد.

با بهره مندی از ماشین آلات مکانیزه نظافتی یعنی دستگاه کفشور صنعتی در هر محیطی با هر میزان از آلودگی و وسعت، در انرژی، وقت و تلاش نیروهای انسانی صرفه جویی به عمل خواهد آمد و نیروهای انسانی با انگیزه بیشتری به کار خود ادامه می دهند.

میان تمیزی واقعی و تمیز به نظر رسیدن تفاوت زیادی وجود دارد؛ متاسفانه در برخی موارد کفپوش در ظاهر تمیز به نظر می رسد در حالی که در میان بندها و شکاف ها جرم و آلودگی باقی مانده است و به سرعت با قدم گذاشتن بر روی آن ها آلودگی دوباره به سایر بخش ها انتقال پیدا می کند. این اتفاق زمانی روی می دهد که تنها از تی دستی برای تمیز کردن سطح زمین استفاده شده باشد. با این روش آلودگی های موضعی روی زمین پراکنده شده اما حذف نمی گردد. این در حالی است که در دستگاه کفشور صنعتی به دلیل برخورداری از سیستم مکش نه تنها آلودگی های عمیق و تثبیت شده را از سطح جدا می سازد بلکه آن ها را به طور کامل از محیط حذف می گرداند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید