نکاتی در ارتباط با سرویس و بازبینی دستگاه های نظافت صنعتی

نکاتی در ارتباط با سرویس و بازبینی دستگاه های نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی مانند زمین شوی صنعتی و سوییپر به علت عملکرد مکانیزه، سریع و بی نقص مورد توجه صاحبان صنایع، کارخانجات و مراکز تجاری قرار دارند. خرابی قطعات یا نگهداری نادرست تجهیزات نظافتی می تواند به معنی هدر رفت زمان و هزینه تمام شود. همچنین این مشکلات می تواند باعث لغزندگی سطوح کف و سرخوردن افراد و ایجاد یک محیط ناسالم گردد. از طرفی رجوع کردن به تی و سطل آب مجددا سطوح خیس و لغزنده و طولانی بودن فرآیند نظافت را به دنبال دارد. بنابراین در تهیه اسکرابر و دستگاه های نظافتی دیگر باید از اعتبار برند دستگاه، وجود نمایندگی معتبر و کیفیت خدمات پس از فروش اطمینان حاصل کنید.

اهمیت نگهداری از دستگاه های نظافتی

کفشوی صنعتی ساخت شرکت ابراهیماسکرابر و سوییپر صنعتی از جمله پر کاربرد ترین دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی به حساب می آیند. این دستگاه ها نظافت سطوح کف را با سرعت و کیفیت چند برابر نسبت به ابزار های دستی انجام می دهند. استفاده صحیح از دستگاه بر طبق دفترچه و راهنمایی های متخصص فنی شرکت ارائه دهنده دستگاه، موجب عملکرد نظافتی عالی، سریع و بی نقص و همچنین افزایش طول عمر تجهیزات می شود. هنگامی که دستگاه در بازه های زمانی دقیق مورد بررسی قرار گیرد، عیب های کوچک به سرعت پیدا شده و هزینه های گزافی به خریدار تحمیل نمی گردد. بعضی از امور نگهداری به سادگی و توسط کاربر اسکرابر یا سوییپر قابل انجام هستند و برخی دیگر نیازمند حضور تکنسین فنی شرکت ارائه دهنده دستگاه می باشد.

 

سرویس های خدمات پس از فروش

به منظور اطمینان از عملکرد سریع و بی نقص اسکرابر یا دیگر تجهیزات نظافتی مکانیزه، بازبینی منظم دستگاه و قطعات مختلف آن یک ضرورت به حساب می آید. همانطور که ذکر شد، بعضی از امور ساده را کاربر دستگاه می تواند انجام دهد اما برخی دیگر بایستی فقط به وسیله نیروهای متخصص شرکت انجام شود. وجود یک مرکز خدمات پس از فروش مجهز با نیروی زبده و کارشناس در شرکتی که دستگاه را ارائه می دهد، در این زمینه دارای اهمیت زیادی می باشد. این مرکز با همراهی مداوم مشتری از لحظه ای پس از خرید تا هر زمان دیگر، به مشتریان مشاوره، کمک و خدمات می رساند.

 

نکات مهم در رابطه با درخواست از مرکز خدمات پس از فروش

تعمیر دستگاه سوییپر صنعتی خریداران دستگاه های نظافتی در هنگام ارائه درخواست کمک، باید به چند نکته مهم توجه کنند. نکته اول اینکه هر درخواستی باید بصورت شفاف، دقیق و با توجه کامل ارائه شود و از کلی گویی یا ارائه درخواست های مبهم خودداری شود. نکته دوم توجه به طول عمر بخش هایی از دستگاه مثلا برس یا تی زمین شوی صنعتی است. این بخش ها خواه ناخواه به دلیل فرسایش بر روی سطح باید بعد از مدتی تعویض شوند. مقاومت در برابر تغییر این بخش ها و اصرار بر تعمیر آن ها، قطعا هزینه و زمان بیشتری از خریدار و کاربر دستگاه خواهد گرفت. نکته سوم پیگیری منظم امور تعمیر و نگهداری پیشگیرانه دستگاه می باشد. در صورتیکه کاربر دستگاه اسکرابر یا مثلا سوییپر ، بازبینی منظم دستگاه مطابق دفترچه راهنما را انجام ندهد، تعداد مراجعه تکنسین فنی بیش از حد ضرورت خواهد شد. شارژ منظم و صحیح باتری، تمیز کردن فیلتر ها، نظافت تی و برس از جمله اموری هستند که به سادگی و بدون نیاز به متخصص قابل انجام است.

 

معرفی واحد خدمات پس از فروش شرکت ابراهیم

شرکت ابراهیم به عنوان نماینده انحصاری برند های معتبر اروپا در زمینه تجهیزات نظافت صنعتی، با پرهیز از همکاری با تامین کنندگان متفرقه، تجهیزات و دستگاه های با کیفیت به همراه سطح بالایی از خدمات پس از فروش را ارائه می نماید. واحد خدمات پس از فروش شرکت ابراهیم دارای وسعت ۶۰۰۰ متر مربع و شامل سه بخش انبار محصولات، انبار قطعات یدکی و بخش خدمات فنی می باشد. در انبار محصولات شرکت طیف وسیعی از دستگاه های نظافت صنعتی اسکرابر ، سوییپر ، جاروبرقی ، واترجت و … دیده می شود. مشتریان برای تست و مشاهده دستگاه ها می توانند به این انبار مراجعه نمایند تا دستگاهی مطابق با نیاز خود از مجموعه خریداری کنند. همچنین در صورت نیاز کاربر به قطعات مصرفی و تجهیزات جانبی، این امکان فراهم شده تا مشتریان در کمترین زمان، این قطعات را دریافت نمایند. بخش تعمیرگاه مرکزی شرکت نیز ارائه مشاوره تلفنی و یا تعمیر دستگاه ها را با بهره مندی از کارشناسان فنی مجرب انجام می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید