واترجت صنعتی چگونه نمای ساختمان را می شوید؟

واترجت صنعتی چگونه نمای ساختمان را می شوید؟

حفظ پاکیزگی نمای ساختمان همواره یکی از دشوار ترین و هزینه بر ترین امورخدماتی در ساختمان ها می باشد. نمای ساختمان با توجه به اهمیت بالایی که دارد نیازمند آن است که به طور مداوم مورد شستشوی قرار گرفته و همواره تمیز باشد. در مجتمع های تجاری ، مراکز تفریحی و خانه های مسکونی با توجه به اینکه چشم ناظرین و افرادی که قصد ورود به ساختمان را دارند ، پیش از ورود و تماشای داخل ابتدا نمای بیرونی را نظاره می کند، لذا همین امر اهمیت حفظ پاکیزگی نما را دو چندان می نماید. عوامل مختلفی در از بین بردن پاکیزگی نما و تخریب آن تاثیر گذار است . از جمله این عوامل می توان به فضولات پرندگان، رویش گیاهان و انواع قارچ ها، نقاشی های دیواری، آگهی های تبلیغاتی، چربی ها و گرد و خاک نشسته بر پنجره ها و سقف ها اشاره کرد. خلاصی از دست این آلودگی ها از طریق واتر جت صنعتی امکان پذیر است. واترجت صنعتی در صورت لزوم با درجه حرارت بالا و استفاده از مواد شوینده این امکان را به ما دهد تا بدون تخریب نما و آسیب های احتمالی، به پاکیزگی مطلوب و در نهایت ایجاد جذابیت برای افراد ورودی به ساختمان (خصوصاً در محیط های تجاری و تفریحی) دست یابیم.

 

۱- شستشوی نما  توسط واترجت صنعتیواتر جت صنعتی

شستشوی نمای ساختمان توسط واترجت ها این امکان را به شما می دهد تا به هنگام فروش و یا اجاره دادن خانه یا واحد مورد نظر خود ، علاوه بر بالا بردن ارزش ظاهری ساختمان ،موجب کاهش عمر ظاهری بنا گردد. نگاه کردن به نمای تمیز باعث لذت بردن ساکنین ساختمان ها و مشتریانی است که می خواهند وارد مراکز تجاری گردند. اما نکته ی دیگری که باید در نظر گرفت ، این است که این شستشوی باید مداوم بوده و به طور منظم صورت گیرد.

 

 

۲-جلوگیری از هزینه های ترمیم بنای ساختمانواترجت و شستشوی نما

رویش گیاهان، فضولات پرندگان، گرد و غبار و … ، با گذشت زمان نمای ساختمان را تخریب کرده و به آن صدمه می زند. علاوه بر آن کاهش جلوه های بصری ساختمان از دیگر اثرات نشست و ماندگاری این آلودگی ها بر سطح ساختمان است. شستشوی منظم نما ، سقف ، پنجره ها و حتی دیواره حیاط ها توسط واترجت صنعتی به مرور زمان باعث جلوگیری از هزینه های تعمیر و ترمیم نما  می باشد. برای مثال فضولات پرندگان ، ماده ای اسیدی می باشد که با تجمع بر روی نما ، موجب خوردگی و از بین رفتن مصالح به کار برده شده در نمای ساختمان می شوند. استفاده از واترجت برای از بین بردن این آلودگی ها می تواند از هزینه ها و مشکلات احتمالی پیش آمده جلوگیری نماید.

 

۳- شستشوی فضاهای مرتبطواترجت صنعتی

شستشوی دیوار ها ، نما و سقف ها تنها کاربرد های واترجت صنعتی نیست ؛به طور کلی  فضاهای مرتبط یا ساختمان ها نظیر پیاده رو ها ، گذرگاه های رو به روی مراکز تجاری مناطقی هستند که  واتر جت به خوبی از پس انجام عملیات شستشوی آنها بر آمده و حجم بالای کثیفی های موجود در گذرگاه ها را به راحتی از بین می برد. داخل گاراژ ها ، اسکله های بارگیری ، نما و سایبان ها دیگر نقاطی هستند که توسط واتر جت قابل پوشش و شستشوی می باشند.

 

۴-از بین بردن نقاشی های دیواری

کارواش خانگی | واترجت

شاید تبلیغات شرکت ها ، نقاشی های دیواری و اسپری های رنگ که بر دیوار پاشیده می شوند به اندازه فضولات حیوانی آسیب زا نباشند اما به نوع خود باعث از بین رفتن زیبایی ساختمان شده و به شکلی آن فضا را ناخوشایند جلوه می دهد. ارتقا جلوه های بصری ساختمان، از طریق نابودی این لکه ها و توسط شستشوی فشار قوی واترجت صنعتی (کارواش خانگی) به سادگی  امکان پذیر است .



لینک های مفید:

واترجت صنعتی فهرستی از دستگاه های کارواش صنعتی از فشار ۱۰۰ تا ۳۰۰۰ بار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید