مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی

مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی

در دنیای کسب و کار امروز و یا به ویژه کسب و کار های مدرن و صنعتی ، انتخاب محصول مناسب جهت نظافت و تمیز نگه داشتن محیط اداری و صنعتی بسیار حائز اهمیت می باشد. بطور کلی بسته به نوع صنعت و محیط کاری، عملیات نظافت متفاوت است. استفاده از تجهیزات صنعتی باعث کاهش نیروی کاری و صرفه جویی در هزینه است. استفاده از جاروبرقی صنعتی به عنوان وسیله ای ضروری جهت نظافت و جمع آوری انواع مواد در صنعت بسیار مورد نیاز می باشد و به عنوان ابزاری ضروری تلقی می شود.

 

نظافت و پاک سازی محیط های وسیع

جاروبرقی جاروبرقی

اگر شما مشغول کار در محیط های بسیار وسیع مثل کارخانه های بزرگ صنعتی می باشید قطعا به نظافت محیط کار و تمیز کردن دستگاه های صنعتی خود به صورت روزانه نیاز خواهید داشت. این نظافت و تمیزی باید به گونه ای صورت پذیرد تا زمان نظافت دستگاه ها و محیط کاری به حداقل برسد و بگونه ای باشد که موجب ممانعت در کارکرد دستگاه یا تردد وسیله ای نشود. چرا که توقف هر دستگاه در میزان کارایی و درآمدهای مجموعه موثر می باشد، از این رو نظافت باید به گونه ای صورت پذیرد تا در حداقل زمان و حداکثر بهره کاری باشد. ضمن اینکه جاروبرقی های صنعتی به عنوان سرمایه ای ارزشمند در هر مجموعه بزرگ صنعتی قلمداد شده و از آنها برای مصارف مختلفی استفاده می شود. استتفاده از جاروبرقی های صنعتی گزینه ای بسیار مناسب برای نظافت بوده و انتخاب این دستگاه ها می تواند در میزان هزینه ها و زمان کاری به شکل ویژه ای موثر باشد.

 

تامین سلامت محیط با استفاده از جاروبرقی صنعتی

جارو برقی جارو برقی

در جارو برقی های صنعتی از فیلتری به نام هپا استفاده می شود تا در صنایعی که میزان آلودگی و گرد و غبار بسیار ریز در حد ۰.۱ میکرون می باشد را بطور کامل از محیط جمع آوری نماید. جمع آوری این ذرات توسط دستگاه های معمولی امکان پذیر نمی باشد و عدم جمع آوری این گردوغبارهای ریز در طولانی مدت باعث آسیب رساندن به سلامتی افراد در محیط های آلوده می شود. فیلتر هپا قابلیت جمع آوری کوچکترین ذرات محیطی حتی دود سیگار را دارد. عملکرد این فیلتر به گونه ای است که تمامی میکروب ها و آلودگی های محیطی را نیز به جذب خود می کند. در صنایعی که فرآیند تولیدی منجر به ایجاد ذرات ریز گرد و غبار در محیط می شود، استفاده از جاروبرقی هایی با فیلتر هپا پیشنهاد می گردد تا علاوه بر حفظ سلامت محیط صنعتی و نیروهای کاری خود، به سلامت محیط زیست نیز کمک شایانی کرده باشند.

 

جمع اوری و حذف موثر آلاینده ها

جارو جارو

جاربرقی های صنعتی دارای قدرت بسیار زیادی برای جمع آوری انواع مواد جامد و مایع صنعتی و غیر صنعتی می باشند. این دستگاه ها قابلیت جمع آوری مواد به صورت عمیق و موثر را دارا می باشد، به گونه ای که نظافت و تمیزی تمام قسمت های غیرقابل دسترس را توسط نازل های مختلف و باریک خود امکان پذیر می نماید. بطور کلی نظافت محیط کاری و دستگاه های صنعتی باعث کارکرد رندتر و عملکرد سریعتر دستگاه ها شده که خود موجود کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و افزایش بهره وری و راندمان کاری می شود.

 

چند کاربره بودن جاروبرقی

جاروبرقی صنعتی جاروبرقی صنعتی

در صنایع بزرگ از جاروبرقی های صنعتی می توان به شیوه های مختلفی استفاده کرد بطور کلی از جاروبرقی های صنعتی می توان به عنوان ابزاری به منظور جمع آوری کلیه مواد صنعتی و غیر صنعتی استفاده نمود البته در برخی از صنایع از جارو برقی به عنوان وسیله ای برای جمع آوری مواد و بازگشت آنها به خط تولید استفاده می شود و در برخی دیگر هم از انواع دیگر جارو برقی جهت مکش مواد از نقطه ای به نقطه ای دیگر استفاده می شود که این مدل دستگاه ها را مکنده های هواکار می نامند. این مکنده ها قابلیت مکش مواد از یک محل و انتقال آن با فاصله ای مشخص بسته به قدرت مکش دستگاه به محلی دیگر دارد. یکی از پر کاربرد ترین این مکان ها کازخانه های تولیدی مواد می باشند. که با استفاده از این دستگاه انتقال مواد به داخل ماشین های حمل مواد به راحتی صورت می پذیرد. در صنایعی هم از جارو برقی با فیلتر های هپا برای نظافت محیط های صنعتی و حذف گردوغبار از محیط استفاده می شود.

 

 

لینک های مفید:

جاروبرقی صنعتی: فهرستی از محصولات مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید