معرفی جاروبرقی مکنده مواد روغنی دلفین و مزایای آن

معرفی جاروبرقی مکنده مواد روغنی دلفین و مزایای آن

جاروبرقی یا مکنده دستگاهی است که با ایجاد خلا داخل مخزن موجب مکش مواد به درون آن می گردد. استفاده از جاروبرقی در بسیار ی از صنایع علاوه بر افزایش سرعت نظافت و جمع آوری مواد باعث افزایش کیفیت بازیافت بعضی از مواد نیز می شود. امروزه کاربرد جاروبرقی ها محدود به نظافت نبوده و از دستگاه های جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی در عملیات صنعتی متفاوت از جمله انتقال و بازیافت مواد می توان استفاده نمود.

مکنده مواد روغنی مخلوط با براده آهن

هزینه زیاد حفظ و نگهداری از ماشین آلات و تجهیزات در صنایع مهندسی و خودرو اجتناب ناپذیر می باشد. اما امروزه یک راه حل ساده، سریع و موثر برای کاهش این هزینه ها وجود دارد. مکنده یا جاروبرقی ، بسته به مدل آن ها برای جمع آوری ، انتقال و بازیابی مواد جامد و مایع استفاده می شوند. نوع خاصی از مکنده های صنعتی که بیشتر در صنایع فلزی کاربرد دارند، برای جمع آوری و بازیابی تراشه ها و روغن خنک کننده دستگاه ها طراحی و تولید می گردند.

 

جاروبرقی
مکنده مواد روغنی و براده آهن

جاروبرقی دلفین سری tecnoil

جاروبرقی سری tecnoil  برای جمع آوری و مکش روغن های خنک کننده و روان کننده و همچنین روغن های مخلوط شده با براده های آهن طراحی شده اند. ماموریت و هدف این دسته از جاروبرقی ها جداسازی براده و اجرام مخلوط با روغن می باشد که موجب می شود از روغن جمع آوری شده دوباره به چرخه استفاده در این تجهیزات بازگردد. این روش بسیار به صرفه و کم هزینه می باشد. جاروبرقی کارواشی ساخت شرکت دلفین گزینه بسیار ایده آل برای انجام این عملیات است به طوری که نسبت به روش های سنتی که برای ۱۰۰۰ لیتر ۵ ساعت زمان نیاز بود، می تواند در عرض کمتر از یک ساعت این مواد و مایعات را جمع آوری و جداسازی کرده و برای استفاده دوباره آماده کند. علاوه بر این مکنده با افزایش سطح نظافت می تواند سلامت کاربر را در هنگام کار نیز تضمین کند.

نحوه کار جاروبرقی سری tecnoil

مکنده مایعات روغنی همراه با براده های آهن از طریق یک شیلنگ لاستیکی مقاوم در برابر روغن و پارگی انتقال داده می شوند. بعد از وارد شدن مواد و مایعات به درون مکنده ابتدا از یک صافی (شماره ۱) عبور می کنند و در این مرحله مایعات و براده ها از یکدیگر تفکیک می شوند و مایعات روغنی درون مخزن (شماره ۲)زیر صافی جمع آوری می شود. عملیات مکش توسط یک حسگر اتوماتیک (شماره ۳) به محض پر شدن مخزن متوقف می شود. تخلیه مخزن و استفاده دوباره از روغن به راحتی توسط یه شیلنگ تخلیه (شماره ۴) و یک پمپ مجزا انجام می شود و براده های آهنی جدا شده به راحتی دور ریخته شود.

جاروبرقی
اجزای جاروبرقی

مزایای استفاده از مکنده صنعتی

  • استفاده از جارو برقی صنعتی tecnoil به دلایل زیر باعث افزایش سرعت برگشت پذیری سرمایه می شود:
  • کاهش هزینه
  • کاهش مصرف روغن و مایعات روان کننده به دلیل جمع آوری و استفاده مجدد از مواد و مایعات جمع آوری شده.
  • کاهش هزینه های دور ریز روغن
  • کاهش زمان
  • کاهش زمان نظافت ماشین آلات ( از ۲ تا سه ساعت به۳۰ دقیقه)
  • کاهش تعداد کارکنان برای بخش نظافت
  • به حداقل رساندن خرابی دستگاه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید