اسکرابر صنعتی چگونه روش های سنتی شستشوی و نظافت را از میان برداشت ؟

اسکرابر صنعتی چگونه روش های سنتی شستشوی و نظافت را از میان برداشت ؟

تغییر و تحول در شیوه های نظافتی محیط های اداری ، آموزشی ، صنعتی ، نیازمند بهره گبری از دستگاه های مکانیزه و نظافت صنعتی می باشد. تحول در نگرش کارفرمایان نسبت به چگونگی نظاف سطوح ، سبب کنار گذاشتن روش های سنتی نظیر استفاده از تی و سطل آب در شستشوی و نظافت روزمره ی محیط های عمومی و ساختمان های مختلف اداری و آموزشی گشته است.   دستگاه اسکرابر صنعتی  به عنوان یکی از قدرتمند ترین و کارآمد ترین دستگاه ها در زمینه ی نظافت انواع سطوح با عملکردی منحصر به فرد ، سبب ارتقاع سطح کیفی در زمینه ی شستشو و نظافت محیط های پر رفت و آمد گشته است . اسکرابر ها به طور کلی در دو مدل سرنشین دار و خودرویی تولید و عرضه می گردند . از این رو هر مدل با عملکرد مختص خود ، زمینه را جهت دستیابی به بازده حداکثری در برقراری پاکیزگی و بهداشت پیوسته محیط ، فراهم می آورد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی برخی از ویژگی های دستگاه اسکرابر بپردازیم .

 

دستگاه اسکرابر صنعتی

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، زمین شوی صنعتی یا اسکرابر به طور کلی در دو مدل سرنشین دار و دستی تولید و ارائه می گردد . به طور کلی مکانیزم کاری دستگاه های اسکرابر صنعتی به گونه ای می باشد که پس از پاشش آب و مواد شوینده به سطح ، با برس زنی توسط برس دیسکی الودگی ها را از سطح زدوده و و به کمک تی و سامانه ی مکنده فاضلاب باقی را جمع آوری نموده و به مخزن ریکاوری منتقل نماید. از جمله ویژگی های  کاربردی این دستگاه می توان به بهره گیری از کف شوی های باتری دار و کابلی اشاره کرد . دستگاه زمین شوی صنعتی دارای ویژگی های مختلفی می باشد که در ادامه به بررسی برخی از این مزایا خواهیم پرداخت :

 

قابلیت انجام آسان عملیت

اسکرابر صنعتی اسکرابر به عنوان یک دستگاه مکانیزه نظافت صنعتی در محیط های اداری ، آموزشی ، صنعتی و … ، قابلیت برقراری بازده حداکثری و بهینه سازی در مصرف منابع و هزینه ها می گردد. نحوه ی کار با اسکرابر و هم چنین چگونگی جابه جایی دستگاه به شکلی ساده و با کمترین زحمت قابل  انجام است . حمل و نقل دستگاه های زمین شوی در مدل های با ظفیت مخزن نه چندان  زیاد دستگاه به سادگی توسط کاربر قابل حمل است اما در مدل هایی که مخازن بزرگ تری دارند به سبب سنگینی اسکرابر ، دستگاه کف شوی به موتور حرکتی مجهز شده است تا در مدل های دستی کاربر به راحتی و بدون اتلاف انرژی به شستشوی کف محیط بپردازد.

 

 

 

نظافت روزانه

اسکرابر صنعتی فضا هایی نظیر هتل ها ، فرودگاه ها ، ادارات ، بیمارستان ها  و به طور کلی مکان های با میانگین بالای آمد و شد افراد ، نیازمند نظافت پیوسته و مداوم می باشد . از این رو لازم است از اسکرابری با قابلیت کار در ۲۴ ساعت شبانه روز استفاده نمایند. کف شوی صنعتی در مدل های کابلی با اتصال به منبع  این توانایی را دارا می باشد برای فضا هایی با مساحت کم اما برای محیط های وسیع اسکرابر های باتری دار توانایی انجام وظیفه را دارا می باشند. البته برای بیمارستان ها و محیط های دارای الزامات بهداشتی ، اسکرابر نوبک که دارای مخزن آنتی باکتریال می باشند ، قابلیت کار در طول روز را دارا میباشد.

 

 

 

نگهدار ی و هزینه ی تعمیر و نگهداری پایین

اسکرابر صنعتی از جمله مهمترین عوامل در انتخاب دستگاه های اسکرابر ، توجه به هزینه های جاری دستگاه پیرامون نگهداری و تعمیرات دستگاه می باشد . از این رو انتخاب اسکرابری با هزینه های پایین استفاده و نیز قابلیت صرفه جویی و کنترل مصرف اب و مواد شوینده نقش بسیاری در بالا بردن کارایی دستگاه و نیز حفظ طول عمر اسکرابر می گردد.

 

 

 

 

ساختار eco و سازگاری دستگاه اسکرابر با محیط زیست

اسکرابر صنعتی دستگاه اسکرابر با کاهش مصرف آب و همچنین توانایی کنترل میزان مواد شوینده مصرفی با  نسبت دلخواه ، سبب کاهش هزینه ها گشته و در حفاظت از محیط زیست گام مثبتی بر میدارد . همچنین استفاده ار سوخت های پاک و جایگزینی آن ها با سوخت های فسیلی علاوه بر حفظ سلامت محیط  در مصرف انرژی و برقراری هوایی پاکیزه نقش موثری ایفا می نمایند.

 

 

 

 

صرفه جویی در هزینه ها

اسکرابر صنعتیکاهش نیرو های خدماتی ، کم کردن مدت زمان مصرفی جهت انجام امور نظافتی و کاهش مصرف اب و مواد شوینده به طور محسوس ، شما را در رسیدن به نظافت و پاکیزگی پیوسته محیط ، ضمن صرف هزینه های مالی اندک قادر ساخته و تماماً در جهت دستیابی به بالاترین سطح و کیفیت شستشوی محیط قدم بر میدارد.

 

 

 

 

 

لینک های مفید :

کفشور : فهرستی از دستگاه های اسکرابر صنعتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید