عملکرد واترجت صنعتی و کاربردهای متنوع آن

عملکرد واترجت صنعتی و کاربردهای متنوع آن

عملکرد واترجت صنعتی یک روش نظافتی بسیار مدرن و کاربردی محسوب می شود که همواره مورد توجه و استقبال بی نظیر مصرف کنندگان قرار گرفته است. هر سال با نزدیک شدن به موعد عید نوروز و در روزهای پایانی سال، به کارگیری ابزار نظافت مکانیزه در ابعاد وسیع تر مورد توجه قرار می گیرد و به همین دلیل می توانیم هر چه بهتر از کاربردهای دستگاه واتر واش بهره مند شویم و در رابطه با عملکرد آن اطلاعات بیشتری به دست آوریم.
واترجت صنعتی علاوه بر این که لایه های عمق آلودگی را به راحتی از سطح جدا و شست و شو می دهد، به واسطه برخورداری از پاشش پرفشار و فوق قوی آب قادر به تخریب بتن و تمیزکاری سطوح به منظور برش کاری مورد استفاده قرار می گیرد.

فشار بالای آب باعث کارکرد واتر جت در حجم بالا می شود، این دستگاه در انجام  فرآیند شست و شو آب آلوده و مواد سمی تولید نمی کند و در نتیجه استفاده از کارواش فوق قوی برای حفظ ایمنی و حفاظت از محیط زیست بسیار مفید است.

هر دستگاه واترجت، دارای سیستم ونتوری می باشد که قابلیت جمع آوری و بازیابی را در دستگاه ایجاد می کند و این مسئله باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود. از جمله مزیت های منحصر به فرد دستگاه جت واتر،کاهش دود و گازهای آلاینده ناشی از آزبست است و به کارگیری آن فضایی امن و مطمئن را در محیط های مختلف به ارمغان می آورد.

 

انواع  عملکرد واترجت صنعتی

واترجت صنعتی
انواع  عملکرد واترجت صنعتی

واترجت در انواع گوناگون و برای انجام عملیات نظافتی به کار گرفته می شود که عبارت است از

۱- واترجت صنعتی فشار کم

شست و شوی های با شدت کم مانند نظافت بدنه خودرو و کارهای سبک خانگی

۲- واترجت صنعتی فشارقوی

از بین بردن آلودگی های سخت تر و عرضه دستگاه در دو مدل تک فاز و کارواش سه فاز

۳- واترجت صنعتی فوق فشارقوی

شست و شوی سطوح با آلودگی عمیق و رسوب زدایی در دو مدل الکترونیکی و بنزینی

 

کاربردهای دستگاه و عملکرد واترجت صنعتی

عملکرد واترجت صنعتی
کاربردهای دستگاه و عملکرد واترجت صنعتی

این دستگاه بدون هرگونه محدودیت در حوزه های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.
۱-برای شست و شوی وسایل نقلیه، ماشین های ساخت و ساز، ماشین آلات راه سازی، ماشین های کشاورزی و…
۲-شست و شوی جدول های اتوبان و خیابان ها، نمای ساختمان ها، سطح زمین، کف پوش ها، استخرها، در و پنجره، حیاط، درختان، آب نماها و حوض ها، پاک کردن نقاشی های دیواری، تجهیزات بازی، زمین های ورزشی، پیاده رو ها، استخرها، پارک ها و همچنین تمامی نقاط و گوشه و زوایای دور از دسترس
۳-استفاده از آن در کارخانه ها، آشپزخانه های صنعتی، تمیز کردن باربیکیو، هتل ها و رستوران ها و…
۴-انجام عملیات سخت مانند برش و تخریب بتن و رنگ بری فلزات

 

 

عملکرد واترجت صنعتی

عملکرد واترجت صنعتی
عملکرد واترجت صنعتی

خرید کارواش تک فاز صنعتی فشار قوی و فوق قوی با کاربردهای متفاوت مشکلات مرتبط با صنعت را به راحتی مرتفع می نمایند.
۱- کارکرد شست و شو با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی به استفاده از روش های زمان بر و غیر اصولی گذشته ندارد و استفاده از دستگاهی چون واتر جت صنعتی برای کمک رسانی در این راه به بازار معرفی گردیده و که بکارگیری آن منجر به سهولت در امر پاکیزگی در تجهیزات حساس و افزایش سرعت و کیفیت بی مثال می گردد و عمل شست و شو و ضدعفونی مخازن و پاک کردن و رسوب زدایی خطوط و نظافت کوره و دیگ های بخار توسط آن به بهترین صورت انجام می گیرد.
۲- عملیات برش با استفاده از دستگاه جت واتر در برخی از کارگاه ها و کارخانه جات برش لوله و تجهیزات غیر قابل اجتناب انجام می شود،این دستگاه همچنین می تواند جایگزین مناسبی در مقابل شیوه های قدیمی باشد و  استفاده از آن بتن و ورقه های فلزی و لوله های ضخیم را به راحتی برس می زند.
۳- لایه روبی و آماده سازی سطوح با دستگاه واتر جت فوق فشار قوی کاملاً مقرون به صرفه و دارای مزیت های زیست محیطی با قابلیت حذف پوشش های قدیمی صنایع بزرگ و صرفه جویی در هزینه آب است و در کوتاه ترین زمان هرگونه زنگ زدگی و رسوبات و رنگ و پوشش های دیگر را از فلز می زداید و آن را کاملاً سفید و به حالت اولیه در می آورد که از جمله  کاربردهای دیگر واترجت می باشد. حذف رنگ از روی سطوح کف بهره گیری از این واش واتر در حذف لایه های زنگ عمیق بسیار کارآمد و مأثر است و استفاده از نازل شوینده کف، عمل رنگ بری را با سهولت انجام می دهد.
خطوط ترافیکی در جاده و خیابان بعد از گذشت زمان دچار تغییر رنگ می شوند و این خط ها در معبرها دارای اهمیت بالایی می باشد، دستگاه واتر واش صنعتی با قدرت فوق العاده به پاشش آب در این مکان ها می پردازد و به راحتی و بدون هیچ گونه آسیب رنگ را از روی آسفالت پاک می کند.

1 دیدگاه دربارهٔ «عملکرد واترجت صنعتی و کاربردهای متنوع آن»

  1. بازتاب: نظافت و شستشوی حیاط با واترجت در محیط خارج از خانه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید