شستشوی حیاط با واترجت در محیط خارج از خانه

شستشوی حیاط با واترجت در محیط خارج از خانه

در فصل بهار نظافت داخل خانه آسان است. ما می دانیم که چگونه جاروبرقی و یا گردگیری کنیم و لباس های قدیمی را دور بیاندازیم. با این حال، وقتی نوبت به نظافت خارج از خانه یا حیاط می رسد، از کجا شروع می کنید؟ باعث شگفتی است که چگونه حیاط یا محیط بیرونی خانه پس از مدت کوتاهی بی توجهی، کثیف و نامرتب به نظر می رسد، با رها شدن علف های هرز، رشد و نمو در تمام نما و گرد و خاک پخش شده با وزش باد در سراسر محل. یک نظافت ساده بهاری می تواند به شما کمک کند جذابیت قسمت بیرونی خانه خود را افزایش دهید. در این مقاله قصد داریم شما را با ۵ قدم برای شستشوی حیاط با واترجت و کارهایی که برای زیبا سازی محیط بیرونی خانه باید انجام دهید، آشنا کنیم.

شستشوی حیاط با واترجت فشار قوی

شستشوی حیاط با واترجت فشار قوی شاید ترسناک به نظر برسد، اما با تجهیزات مناسب، بسیار آسان و راضی کننده است! علاوه بر نظافت محیط خارجی خانه آنچه می توانید با یک واترجت شستشو دهید را نام برده ایم.

  • دیوارهای خارجی
  • جاده
  • نرده ها
  • راهروها
  • سایبان ها
  • پشت بام
  • سطل های زباله
  • زهکش های مسدود شده
  • خودرو

از کدام واترجت برای شستشوی حیاط استفاده کنیم؟

دستگاه واترجت K1152TST نمونه کاربردی و عالی از تجهیزات نظافتی، محصول شرکت Kranzle  آلمان می باشد. این کارواش صنعتی تک فاز از قطعات بسیار باکیفیت و مقاوم ساخته شده است.  از مزیت های آن می توان به ترولی بودن، شلنگ جمع کن، دارا بودن از نازل چرخشی و نازل تیغه ای با حالت تنظیم زاویه آب خروجی اشاره کرد.

از کدام واترجت برای شستشوی حیاط استفاده کنیم
شستشوی حیاط با واترجت

عملکرد واترجت صنعتی و همچنین قابل حمل بودن این دستگاه نیز مزیت های مهمی هستند که باید به آن ها توجه کرد. این دستگاه نظافتی در عرض چند ثانیه خاک، گل و لای و کثیفی را بطور کامل جمع کرده و از بین می برد، همچنین مجهز به شلنگ مکش مواد شوینده می باشد که می توان از این مواد نیز به منظور افزایش قدرت شستشو و پاکنندگی استفاده کرد. از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد وجود بخش قطع کن خودکار است که باعث می شود سطح ایمنی عملکرد دستگاه افزایش پیدا کند.

با توجه به تفاوت قیمت کارواش صنعتی سه فاز و تک فاز، استفاده از نوع تک فاز آن برای مصارف شستشوی محوطه های خانگی به صرفه تر می باشد.

نظافت و شستشوی حیاط با واترجت صنعتی در محیط بیرونی خانه
شستشوی پارکینگ و حیاط با دستگاه واترجت

اگر نگران مصرف آب هستید، خیالتان از بابت شستشوی حیاط با واترجت راحت باشد. استفاده از این دستگاه در قیاس با دیگر روش ها بسیار مفید خواهد بود. این کارواش صنعتی در استفاده از آب محافظه کار است و می توانید بصورت دستی فشار و دبی آب خروجی را کنترل و تنظیم کنید.

گیاهان بهاری را به گلدان های خود اضافه کنید

یکی از چیزهایی که علاوه بر شستشوی حیاط با واترجت باید به آن توجه داشت، سعی در زیبا سازی هر چه بهتر محیط بیرونی است. که در بهترین نوع آن می توان به گل کاری در باغچه و استفاده از گلدان های رنگی و زیبا است. اگر به هر دلیلی نتوانستید از قبل در باغچه خود چیزی بکارید، غصه نخورید! گیاهان آماده، نجات دهنده شما هستند و به شما کمک می کنند جذابیت بصری گیاهان خانگی خود را در کمترین زمان افزایش دهید.

درب و پنجره های خود را رنگ بزنید

توجه به زیبایی و آراستگی نما هم نوعی نظافت به حساب می آید. رنگ درهای بیرونی می تواند کمرنگ شود و خانه شما را بی روح و خسته کننده نشان دهد. یک یا دوبار استفاده سریع از قلمو نقاشی می تواند خانه شما را کاملاً جدید و باطراوت جلوه دهد به علاوه این فرصتی است که می توانید رنگی متناسب با سلیقه خود استفاده کنید.

در مرحله اول، قبل از اینکه تصمیم به رنگ آمیزی کنید، نیاز دارید که در و پنجره های خود را بشویید تا رنگ به خوبی روی آن ها بنشیند. یکی از گزینه های شستشوی حیاط با واترجت می توانید شستشوی درب و پنجره ها باشد، به گونه ای که آب با فشار مورد نیاز، تمام درزها و نقاط کور را شستشو می کند و کوچک ترین کثیفی و آلودگی باقی نمی گذارد.

شستشو و نظافت درب و پنجره ها با واترجت
شستشو و نظافت درب و پنجره ها با واترجت

دوم اینکه برای رنگ کردن و نظافت خارج از خانه، روزی را انتخاب کنید که هوا خشک بوده و دما بیش از ۱۰ درجه سانتیگراد باشد، در غیر این صورت رنگ شما خشک نمی شود. سپس، با سوهان هرگونه رنگ پوسته پوسته شده را بردارید تا سطح آن کاملا پاک شود. آن را با استفاده از پارچه یا اسفنج و محلول ضدعفونی کننده تمیز کنید. پس از خشک شدن، نوار پوشاننده را روی هر دستگیره یا وسایلی که نباید رنگی شوند قرار دهید، سپس رنگ آمیزی خود را شروع کنید.

شستشوی حیاط با واترجت در تمیز کردن ناودان ها

تمیز کردن ناودان کار دشواری نیست، اما لازم است که از یک نردبان استفاده کنید، پس مراقب باشید و در صورت نیاز از کسی بخواهید که شما را نگه دارد. در حالت ایده آل، حداقل دو روز پس از اینکه باران متوقف شد، ناودان ها را تمیز کنید. این کار را بسیار آسان تر می کند!

دستکش های خود را بپوشید، یک سطل را بگیرید و تا آنجا که می توانید شاخه و برگ های باقی مانده را جمع کنید. سپس، ناودان را با آب بیرون بریزید. اگر سرریز شما اجازه می دهد آب آزادانه جریان یابد، کار شما تمام شده است. در غیر این صورت، گرفتگی ایجاد شده است که می توانید با استفاده از ویژگی فشار آب قوی دستگاه واترجت، به شکلی لذت بخش و راحت لوله های مسدود شده را در کمترین زمان باز کنید.

حذف شاخ و برگ های مرده با استفاده از دستگاه واترجت

گاهی اوقات شاخ و برگ های اضافی می توانند پراکنده و  غیرقابل کنترل باشند و از دید خارج شوند، مانند مسیرها یا کنار راهروها. شما می توانید بصورت دستی از شر آن ها خلاص شوید که کاری خسته کننده و سخت می باشد، با شستشوی حیاط با واترجت این فرآیند را به کاری اسان و لذت بخش تبدیل کنید. با واترجت حیاط، عمل همزمان شستشو و جارو کردن برگ های مرده روی زمین می تواند کمک شایانی به شما بکند و سرعت و کیفیت نظافت را بالا ببرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید